ADLAND: ISTORIA UNIVERSALA A PUBLICITATII
MARK TUNGATE
Cod produs: YHU02549
nu este in stoc
Acest produs nu mai este la vanzare
Adland este taramul neexplorat al publicitatii, pe care Mark Tungate il cartografiaza dintr-o perspectiva inedita, globala. Peisajul este extrem de schimbator, personajele care-l locuiesc - extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns sa numim astazi industria publicitara se dovedeste a fi o adevarata aventura. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty,...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare
Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294
Transport Gratuit
Peste 125 RON
Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Adland: istoria universala a publicitatii de Mark Tungate
Adland este taramul neexplorat al publicitatii, pe care Mark Tungate il cartografiaza dintr-o perspectiva inedita, globala. Peisajul este extrem de schimbator, personajele care-l locuiesc - extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns sa numim astazi industria publicitara se dovedeste a fi o adevarata aventura. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Levy, suntem purtati pe urmele pionierilor epocii de aur a publicitatii din anii '50-'60 si introdusi in birourile marilor directori de creatie din zilele noastre. O istorie care pune in ordine trecutul, fara a uita sa spuna povestea reclamelor care au intrat in legenda, si care ne ofera o privire asupra agentiei de publicitate a viitorului.
ISBN | 9789735033507 |
Editura | Humanitas |
Autor | Mark Tungate |
Tip coperta | Paperback |
Lungime | 20 |
Latime | 13 |
UM Dimensiuni | cm |
An aparitie | 2012 |
Dimensiuni | 20 x 13 cm |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.