category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Jurnalistica

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa

DEONTOLOGIA COMUNICARII PUBLICE

"Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale incalzirii globale, ale E-urilor din alimente sau ale risipirii resurselor naturale. Iar astazi toate acestea si multe altele sunt preocupari majore ale liderilor politici si ale oamenilor obisnuiti. Cartea de fata ne arata cat de importanta este deontologia pentru reusita in afaceri, pentru prestigiul institutiilor, pentru legitimitatea profesionistilor. Iar ce poate parea astazi utopic va fi in curind adevarul trait si modelul de comportament asumat al celor care vor sa rosteasca cu mindrie numele profesiei lor." - Mihai Coman

DEONTOLOGIA COMUNICARII PUBLICE

33,90 Lei
25,43 Lei
TVA inclus
stoc limitat


150 DE EXPERIMENTE PEN TRU A INTELEGE MANIPULA

150 De Experimente Pentru A Intelege Manipularea Mediatica, Sebastien Bohler

150 DE EXPERIMENTE PEN TRU A INTELEGE MANIPULA

10,00 Lei
7,50 Lei
TVA inclus
stoc limitat


JURNAL DE CAMPANIE .

Jurnal De Campanie, Adriana Saftoiu

JURNAL DE CAMPANIE .

25,00 Lei
16,25 Lei
TVA inclus
stoc limitat


ADLAND: ISTORIA UNIVERSALA A PUBLICITATII

Adland este taramul neexplorat al publicitatii, pe care Mark Tungate il cartografiaza dintr-o perspectiva inedita, globala. Peisajul este extrem de schimbator, personajele care-l locuiesc - extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns sa numim astazi industria publicitara se dovedeste a fi o adevarata aventura. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Levy, suntem purtati pe urmele pionierilor epocii de aur a publicitatii din anii '50-'60 si introdusi in birourile marilor directori de creatie din zilele noastre. O istorie care pune in ordine trecutul, fara a uita sa spuna povestea reclamelor care au intrat in legenda, si care ne ofera o privire asupra agentiei de publicitate a viitorului.

ADLAND: ISTORIA UNIVERSALA A PUBLICITATII

37,00 Lei
22,94 Lei
TVA inclus
stoc limitat


STUDII DE MITOLOGIE .

"Multa vreme am crezut ca nu imi voi reedita niciodata studiile de mitologie scrise si publicate (in cea mai mare parte) inainte de 1989. Ma gandeam ca ele se adreseaza unui public specializat, care cauta si foloseste o bibliografie specifica domeniului sau pentru care titlurile se impun nu prin anul aparitiei, ci prin faptul ca au devenit referinte stiintifice curente. Ma gandeam, de asemenea, ca, dupa 30 de ani, aceste studii poarta inevitabil amprenta trecerii timpului si ca noile generatii de cercetatori se vor regasi mai greu in acele lucrari, deoarece, asa cum este sau ar fi normal, ei se sincronizeaza cu tendintele recente din antropologia culturala. In ambele cazuri m-am inselat: cele mai multe dintre lucrarile (care isi propun interpretarea culturii folclorice) publicate in perioada postcomunista raman ancorate in obiectivele de cercetare si metodele pe care eu le consideram depasite in anii ’80, cand debutam cu studiile de mitologie". Mihai Coman

STUDII DE MITOLOGIE .

11,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MANUAL DE JURNALISM VOL II-REEDIT

Multa lume a vorbit si vorbeste despre Manualul de jurnalism al lui Coman. Este o mica eroare, derivata din conventiile inerente graficii si titulaturii specifice unei asemenea colectii. Manualul este al autorilor sai. Valoarea cartii li se datoreaza in intregime. Reusita si succesul le apartine. A asista la succesul primului Manual, a vedea cum se configureaza (ca urmare a cererii publicului si a capacitatii academice si stiintifice a autorilor de a raspunde acestei cereri) un al doilea Manual, a contribui la nasterea lui (uneori cu riscul de a-mi irita colegii si prietenii prin insistenta cu care le-am cerut atat un nivel academic, cat si o scriitura jurnalistica, prin indarjirea cu care i-am rugat sa refaca unele sau altele dintre pasaje, prin incapatanarea de a refuza unele colaborari care nu erau la standardele impuse de o asemenea lucrare) a fost pentru mine o sansa care ma face sa ma simt fericit si onorat.
Daca pot revendica ceva in aceasta aventura didactica, stiintifica si editoriala, este intensitatea cu care 1-am visat si m-am luptat pentru a-1 realiza si a-1 impune in lumea intelectuala romaneasca a sfarsitul de mileniu. Manualele, celelalte carti de profil deja a

MANUAL DE JURNALISM VOL II-REEDIT

11,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MIT IN PUBLICITATE .

"Exista in mediile intelectuale din Romania preconceptia ca, despre presa, despre publicitate sau despre comunicare politica oricine poate sa isi dea cu parerea. Lucrul este adevarat, dar numai daca acceptam formula caustica a lui Platon, care spunea ca pareri au multi, idei foarte putini. In bibliografia de specialitate din Occident exista mii de lucrari de profil. La noi se studiaza putin, se traduce la intamplare, se scrie relativ si se vorbeste mult (mai ales in revistele tabloide, in cele despre vedete si in talk-show-urile de aceeasi natura). In acest context aparitia unei lucrari de analiza a discursului publicitar romanesc, lucrare intemeiata pe o documentare vasta, nu poate fi decat salutara. Nascuta dintr-o teza de doctorat, cartea de fata nu reproduce acel text si nu-l respinge pe cititor prin morga academica. Din contra, ea ofera un text accesibil, doct, dar atractiv, savant, dar cu sugestii pentru aplicatii practice. Lucrarea se sprijina pe notiuni stiintifice complexe precum mitul, simbolul, arhetipul, stereotipul si naratiunea. O asemenea ancorare este necesara in contextul emergentei relativ recente a comunicarii publicitare si a numeroaselor interferente dintre ace

MIT IN PUBLICITATE .

29,90 Lei
16,45 Lei
TVA inclus
stoc limitat


GALAXIA GUTENBERG - SCRIERI ESENTIALE

Lectura obligatorie pentru toti care locuiesc in satul global din zilele noastre, Galaxia Gutenberg este ca o harta indispensabila pentru traseul nostru prin infinitul peisaj al comunicarii. In epoca televiziunii alb-negru Marshall McLuhan a anticipat evolutia unei lumi care se dezvolta in nenumarate culori. Texte esentiale din studiile, articolele si scrisorile lui s-au strans intr-o antologie-arhiva a unei viziuni care a prevestit viitorul.

GALAXIA GUTENBERG - SCRIERI ESENTIALE

59,90 Lei
32,95 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CUM SA DEVII UN NIMENI .

„In Cum sa devii un Nimeni e vorba de branduri personale, statutul de vedeta, classic media, new media, asa cum arata ele in Romania, in 2009. Am impanat cartea cu povesti traite pe propria piele, anecdote care sper sa aiba o incarcatura de mici studii de caz. In businessul asta, lucrurile nu sunt de fapt nici cum se spune la scoala de jurnalism, nici ca-n ziarele de scandal. Cred ca publicul vrea sa stie cum arata dinauntru.“ (Iulian Comanescu)

CUM SA DEVII UN NIMENI .

27,50 Lei
18,70 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CALATORII IN INFERN

Infernul continua sa existe intr-o lume in care democratia si imaginea cosmetizata a unei prospere societati moderne contureaza o realitate aproape idilica. Se ascunde sub masca desertului Saharei, iese la iveala de sub muntii de gunoi din Pakistan si de sub ranile sangerande ale bolnavilor de lepra din Etiopia, se intrevede printre textele propagandistice din Coreea de Nord sau dincolo de ruinele contaminate de radiatii ale Cernobilului. Volumul de reportaje Calatorii in infern este o carte-oglinda a unor realitati crude si dureroase cu care suntem contemporani, o enciclopedie a locurilor in care nimeni nu si-ar dori sa se afle si a martirilor care sufera in tacere.

CALATORII IN INFERN

27,50 Lei
17,88 Lei
TVA inclus
stoc limitat


FRONTIERISTII. ISTORIA RECENTA IN MASS-MEDIA

Statisticile oficiale ale Inaltului Comisariat al ONU pentru Refugiati indica faptul ca, intre 1969 si 1989, peste 100 000 de romani au cerut azil politic in Occident. Cei mai multi au trecut fraudulos frontiera spre Iugoslavia sau Ungaria, expunandu-se unor riscuri enorme: puteau fi prinsi si aruncati in puscarie pentru multi ani, sau puteau fi impuscati pe frontiera. Transfugilor li se spunea „frontieristi“. Pentru autoritatile comuniste si pentru graniceri, „frontierist“ era sinonim cu „infractor“: Codul Penal al RSR incrimina, la art. 245, atat trecerea frauduloasa a frontierei, cat si tentativa, ca „infractiuni contra autoritatii“, pedepsite cu inchisoare de la 6 luni la 3 ani. Pentru cei care scapau, statutul de „frontierist“ devenea o moneda de schimb pentru azil politic intr-o tara democratica. Cei care au trecut cu bine sunt azi cetateni ai lumii, in Europa de Vest, in SUA, in Canada sau in Australia. Sute de transfugi si-au gasit sfarsitul pe fasie, impuscati de graniceri si ingropati in cimitirele locului.

FRONTIERISTII. ISTORIA RECENTA IN MASS-MEDIA

21,50 Lei
12,90 Lei
TVA inclus
stoc limitat


INTRODUCERE IN JURNALISM

INTRODUCERE IN JURNALISM

INTRODUCERE IN JURNALISM

42,90 Lei
32,17 Lei
TVA inclus
stoc limitat


FABRICA DE DOCTORATE SAU CUM SE SURPA FUNDAMENTELE UNEI NATII

in Romania, de la doar 1500 de titluri de doctor in stiinte acordate timp de aproape o suta de ani (1900–1990), s-a ajuns la 67000 de titluri in nici treizeci de ani (1990–2017). Cele mai multe, peste 30000, in ultimii sase ani. Se plagiaza peste tot in lume. Dar frauda intelectuala in lant s-a inventat in Romania in "anii tranzitiei". in Academii create ad-hoc, pulseaza, intr-un ritm greu de urmarit, falsul intelec¬tual, in care doctori plagiatori devin peste noapte profesori coordonatori de doctorate plagiate. Ies pe banda rulanta, cu zecile de mii. Dintre acesti infractori protejati se aleg in Romania prim-ministri, ministri, generali, comisari, procurori, oameni politici, primari, profesori universitari etc. "Elita tarii". Acest spectacol neverosimil ne macina fundamentele natiei. Exista lucruri pe lume cu care nu se poate glumi. Cu granitele unei tari, de pilda. Iese razboi. Nici cu granitele spiritului nu se poate glumi. Pentru ca atunci se amesteca prostia cu inteligenta, cinstea cu hotia, meritul cu potlogaria. Ajungem sã fim condusi de smecheri, de hoti si de impostori. Exact asta ni s-a intamplat. Abolind granitele intelectuale, ne-am pomenit invadati si ocupati din interior de pegra societatii noastre. "Cartea Emiliei sercan este o bijuterie a jurnalismului de investigatie. Dar si o poveste care se citeste cu infrigurare: povestea unei abjectii in forma continuata." (GABRIEL LIICEANU)

FABRICA DE DOCTORATE SAU CUM SE SURPA FUNDAMENTELE UNEI NATII

31,00 Lei
26,35 Lei
TVA inclus
In stoc


TVR MARIRE SI DECADERE ERE

"Investigatia traseelor sinuoase ale televiziunii publice romane ne prezinta un demers analitic riguros organizat; cartea este scrisa intr-un stil alert, care adeseori ascunde faptul ca este vorba de o cercetare stiintifica aprofundata, bazata pe o documentare solida. Prin aceste calitati, lucrarea de fata se impune ca un aport substantial la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate sistemului mass-media romanesc, care aduce o contributie semnificativa la aprofundarea dezbaterilor teoretice si ofera un instrument de lucru de mare utilitate pentru imbogatirea bibliografiei de specialitate din Romania."

TVR MARIRE SI DECADERE ERE

27,90 Lei
15,35 Lei
TVA inclus
stoc limitat


ZIARUL LOCAL .

Publicatiile adresate comunitatilor mici se afla la inceput de drum in Romania. Bazat pe cultura presei scrise americane, acest manual descrie principiile jurnalismului local. Pe langa aspectele teoretice — cum se scriu stirea, articolele de tip feature, editorialele si interviurile —, sunt prezentate sfaturi practice privitoare la relatiile dintre personalul redactional si finantatori, etica profesionala si munca de teren.
Volumul se adreseaza studentilor la jurnalism, precum si jurnalistilor din presa scrisa, oferind informatii utile pentru realizarea unei publicatii locale.

ZIARUL LOCAL .

30,00 Lei
22,50 Lei
TVA inclus
stoc limitat


UMBRE PE ECRANUL TRANZITIEI

Umbre pe ecranul tranzitiei a aparut in colectia Eseu a editurii Humanitas. Televiziunea ramane cel mai puternic comunicator public, desi Internetul vine tare din urma. La randul lui, televizorul este obiectul in fata caruia oamenii petrec ore intregi pe zi. Privitorul risca, mai mult ca oricand, sa se transforme intr-un Umbre pe ecranul tranzitiei a aparut in colectia Eseu a editurii Humanitas. Televiziunea ramane cel mai puternic comunicator public, desi Internetul vine tare din urma. La randul lui, televizorul este obiectul in fata caruia oamenii petrec ore intregi pe zi. Privitorul risca, mai mult ca oricand, sa se transforme intr-un potato couch, o leguma bipeda inarmata cu o telecomanda. Si nu e singurul risc nici pe departe. Televiziunea nu mai e de mult doar o varianta de divertisment sau un instrument de educare. In ultimele decenii, rosturile ei s-au diversificat, si nu neaparat in bine. Probabil ca tocmai asta l-a facut pe Noel Coward sa ricaneze: "La televizor trebuie sa apari, nu sa te uiti". Plecand de la spusa lui Coward, Cezar Paul-Badescu fructifica ipostaza de cronicar TV si demonteaza versiunea romaneasca a acestui mecanism complicat, care seduce si manipuleaza, incanta si deprima, intriga si amuza. In textele lui se aud, daca pui urechea, ecouri din Homo videns, celebra carte a lui Giovanni Sartori. Citindu-le, ai o imagine mai clara a efectelor pe care le provoaca televiziunea atat in mentalul unei natii, cat si in destinele componentilor ei. In fond, Cezar Paul-Badescu o scrie negru pe alb: cu larga noastra complicitate, televiziunea moseste talente, dar si fanatici, vedete, dar si imbecili, bucurii, dar si dezamagiri.

UMBRE PE ECRANUL TRANZITIEI

32,00 Lei
19,84 Lei
TVA inclus
In stoc






Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro

 

Jocuri Online YouTube Download Filme Porno