category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Relatii publice / Comunicare

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa

ROMANIA,TE IUBESC !

Romania, te iubesc! a fost o idee care a crescut natural in redactia Stirilor PRO TV. Un format de reportaje, anchete si investigatii de calitate mereu mai buna, cu standarde mereu mai mari. 2018 este un nou capitol in istoria emisiunii. “Cum sa facem scris din imagine?“ Aveam cu totii in minte imagini superbe sau dezolante, fragmente de interviuri in care participantii puteau fi premiati pentru jocul artistic, scene dense si rapide in care totul era in miscare. Cum sa le descrii, ca sa ramana la fel de valoroase ca la televizor? Forma fizica, fireasca in care se asaza faptele si imaginile inainte de a deveni un reportaj finit este totusi scrisul. Materialele “au trecut sticla”, dupa cum ne arata reactiile publicului care ne urmareste. Suntem acum pe un teritoriu nou, curiosi daca universul creat de personalitatile corespondentilor prinde viata inca o data, in mintea cititorului de data aceasta.

ROMANIA,TE IUBESC !

49,90 Lei
TVA inclus
In stoc


DEONTOLOGIA COMUNICARII PUBLICE

"Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale incalzirii globale, ale E-urilor din alimente sau ale risipirii resurselor naturale. Iar astazi toate acestea si multe altele sunt preocupari majore ale liderilor politici si ale oamenilor obisnuiti. Cartea de fata ne arata cat de importanta este deontologia pentru reusita in afaceri, pentru prestigiul institutiilor, pentru legitimitatea profesionistilor. Iar ce poate parea astazi utopic va fi in curind adevarul trait si modelul de comportament asumat al celor care vor sa rosteasca cu mindrie numele profesiei lor." - Mihai Coman

DEONTOLOGIA COMUNICARII PUBLICE

33,90 Lei
25,43 Lei
TVA inclus
stoc limitat


GALAXIA GUTENBERG - SCRIERI ESENTIALE

Lectura obligatorie pentru toti care locuiesc in satul global din zilele noastre, Galaxia Gutenberg este ca o harta indispensabila pentru traseul nostru prin infinitul peisaj al comunicarii. In epoca televiziunii alb-negru Marshall McLuhan a anticipat evolutia unei lumi care se dezvolta in nenumarate culori. Texte esentiale din studiile, articolele si scrisorile lui s-au strans intr-o antologie-arhiva a unei viziuni care a prevestit viitorul.

GALAXIA GUTENBERG - SCRIERI ESENTIALE

59,90 Lei
31,15 Lei
TVA inclus
stoc limitat


STUDII DE MITOLOGIE .

"Multa vreme am crezut ca nu imi voi reedita niciodata studiile de mitologie scrise si publicate (in cea mai mare parte) inainte de 1989. Ma gandeam ca ele se adreseaza unui public specializat, care cauta si foloseste o bibliografie specifica domeniului sau pentru care titlurile se impun nu prin anul aparitiei, ci prin faptul ca au devenit referinte stiintifice curente. Ma gandeam, de asemenea, ca, dupa 30 de ani, aceste studii poarta inevitabil amprenta trecerii timpului si ca noile generatii de cercetatori se vor regasi mai greu in acele lucrari, deoarece, asa cum este sau ar fi normal, ei se sincronizeaza cu tendintele recente din antropologia culturala. In ambele cazuri m-am inselat: cele mai multe dintre lucrarile (care isi propun interpretarea culturii folclorice) publicate in perioada postcomunista raman ancorate in obiectivele de cercetare si metodele pe care eu le consideram depasite in anii 80, cand debutam cu studiile de mitologie". Mihai Coman

STUDII DE MITOLOGIE .

11,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


JURNAL DE CAMPANIE .

Jurnal De Campanie, Adriana Saftoiu

JURNAL DE CAMPANIE .

25,00 Lei
16,25 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MIT IN PUBLICITATE .

"Exista in mediile intelectuale din Romania preconceptia ca, despre presa, despre publicitate sau despre comunicare politica oricine poate sa isi dea cu parerea. Lucrul este adevarat, dar numai daca acceptam formula caustica a lui Platon, care spunea ca pareri au multi, idei foarte putini. In bibliografia de specialitate din Occident exista mii de lucrari de profil. La noi se studiaza putin, se traduce la intamplare, se scrie relativ si se vorbeste mult (mai ales in revistele tabloide, in cele despre vedete si in talk-show-urile de aceeasi natura). In acest context aparitia unei lucrari de analiza a discursului publicitar romanesc, lucrare intemeiata pe o documentare vasta, nu poate fi decat salutara. Nascuta dintr-o teza de doctorat, cartea de fata nu reproduce acel text si nu-l respinge pe cititor prin morga academica. Din contra, ea ofera un text accesibil, doct, dar atractiv, savant, dar cu sugestii pentru aplicatii practice. Lucrarea se sprijina pe notiuni stiintifice complexe precum mitul, simbolul, arhetipul, stereotipul si naratiunea. O asemenea ancorare este necesara in contextul emergentei relativ recente a comunicarii publicitare si a numeroaselor interferente dintre ace

MIT IN PUBLICITATE .

29,90 Lei
10,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


FRONTIERISTII. ISTORIA RECENTA IN MASS-MEDIA

Statisticile oficiale ale Inaltului Comisariat al ONU pentru Refugiati indica faptul ca, intre 1969 si 1989, peste 100 000 de romani au cerut azil politic in Occident. Cei mai multi au trecut fraudulos frontiera spre Iugoslavia sau Ungaria, expunandu-se unor riscuri enorme: puteau fi prinsi si aruncati in puscarie pentru multi ani, sau puteau fi impuscati pe frontiera. Transfugilor li se spunea frontieristi. Pentru autoritatile comuniste si pentru graniceri, frontierist era sinonim cu infractor: Codul Penal al RSR incrimina, la art. 245, atat trecerea frauduloasa a frontierei, cat si tentativa, ca infractiuni contra autoritatii, pedepsite cu inchisoare de la 6 luni la 3 ani. Pentru cei care scapau, statutul de frontierist devenea o moneda de schimb pentru azil politic intr-o tara democratica. Cei care au trecut cu bine sunt azi cetateni ai lumii, in Europa de Vest, in SUA, in Canada sau in Australia. Sute de transfugi si-au gasit sfarsitul pe fasie, impuscati de graniceri si ingropati in cimitirele locului.

FRONTIERISTII. ISTORIA RECENTA IN MASS-MEDIA

21,50 Lei
12,90 Lei
TVA inclus
stoc limitat


TVR MARIRE SI DECADERE ERE

"Investigatia traseelor sinuoase ale televiziunii publice romane ne prezinta un demers analitic riguros organizat; cartea este scrisa intr-un stil alert, care adeseori ascunde faptul ca este vorba de o cercetare stiintifica aprofundata, bazata pe o documentare solida. Prin aceste calitati, lucrarea de fata se impune ca un aport substantial la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate sistemului mass-media romanesc, care aduce o contributie semnificativa la aprofundarea dezbaterilor teoretice si ofera un instrument de lucru de mare utilitate pentru imbogatirea bibliografiei de specialitate din Romania."

TVR MARIRE SI DECADERE ERE

27,90 Lei
15,35 Lei
TVA inclus
stoc limitat


UMBRE PE ECRANUL TRANZITIEI

Umbre pe ecranul tranzitiei a aparut in colectia Eseu a editurii Humanitas. Televiziunea ramane cel mai puternic comunicator public, desi Internetul vine tare din urma. La randul lui, televizorul este obiectul in fata caruia oamenii petrec ore intregi pe zi. Privitorul risca, mai mult ca oricand, sa se transforme intr-un Umbre pe ecranul tranzitiei a aparut in colectia Eseu a editurii Humanitas. Televiziunea ramane cel mai puternic comunicator public, desi Internetul vine tare din urma. La randul lui, televizorul este obiectul in fata caruia oamenii petrec ore intregi pe zi. Privitorul risca, mai mult ca oricand, sa se transforme intr-un potato couch, o leguma bipeda inarmata cu o telecomanda. Si nu e singurul risc nici pe departe. Televiziunea nu mai e de mult doar o varianta de divertisment sau un instrument de educare. In ultimele decenii, rosturile ei s-au diversificat, si nu neaparat in bine. Probabil ca tocmai asta l-a facut pe Noel Coward sa ricaneze: "La televizor trebuie sa apari, nu sa te uiti". Plecand de la spusa lui Coward, Cezar Paul-Badescu fructifica ipostaza de cronicar TV si demonteaza versiunea romaneasca a acestui mecanism complicat, care seduce si manipuleaza, incanta si deprima, intriga si amuza. In textele lui se aud, daca pui urechea, ecouri din Homo videns, celebra carte a lui Giovanni Sartori. Citindu-le, ai o imagine mai clara a efectelor pe care le provoaca televiziunea atat in mentalul unei natii, cat si in destinele componentilor ei. In fond, Cezar Paul-Badescu o scrie negru pe alb: cu larga noastra complicitate, televiziunea moseste talente, dar si fanatici, vedete, dar si imbecili, bucurii, dar si dezamagiri.

UMBRE PE ECRANUL TRANZITIEI

32,00 Lei
19,84 Lei
TVA inclus
stoc limitat


#FAKENEWS. NOUA CURSA A INARMARII

Am scris aceasta carte cu gandul la Iulia, fiica mea de 13 ani, si la generatia careia ii apartine. Denumirea pe care am intalnit-o pentru aceasta generatie este "generatia Omega": "copiii nascuti in mileniul al treilea vor avea de gestionat, in timpul vietii lor, schimbari de o asemenea magnitudine, incat pot fi priviti ca ultima generatie umana" (Jordan Hall). Sunt copii care, in urmatorii 20 de ani, deci intr-un moment nu foarte indepartat, trebuie sa mediteze la trei probleme fundamentale: relatia omenirii cu mediul inconjurator, relatia omenirii cu tehnologia, relatia omenii cu ea insasi. Am scris cartea cu speranta ca "nativii digitali", "ultimii copii umani" – din Romania si din alte parti – vor reusi, cu mult ghidaj si cu multa, multa rabdare, sa imbratiseze lumea digitala.

#FAKENEWS. NOUA CURSA A INARMARII

36,00 Lei
28,80 Lei
TVA inclus
In stoc






Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro