MAXIMAL ART A1.2 LIMBA GERMANA CLASA 5 L1. CLASA 6 L2 CARTEA ELEVULUI + CD + DVD
GIORGIO MOTTA
Cod produs: YLIB1460
sub 3 bucati in stoc
2900 Lei
Ultimele bucati
Maximal ART A1.2.
Limba germana - Clasa a V-a L1, Clasa a VI-a L2 - Cartea elevului.
Kursbuch+ CD + DVD - Giorgio Motta, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Gluck, Andreea Rusen, Evemarie Draganovici Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr.
3530 din 04.04.2018 si se regaseste la poztia nr.263 din anexa Ordinului.Aceasta lucrare...
Limba germana - Clasa a V-a L1, Clasa a VI-a L2 - Cartea elevului.
Kursbuch+ CD + DVD - Giorgio Motta, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Gluck, Andreea Rusen, Evemarie Draganovici Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr.
3530 din 04.04.2018 si se regaseste la poztia nr.263 din anexa Ordinului.Aceasta lucrare...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare

Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294

Transport Gratuit
Peste 100 RON

Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Maximal art a1.2 limba germana clasa 5 l1. clasa 6 l2 cartea elevului + cd + dvd de Giorgio Motta
Maximal ART A1.2.
Limba germana - Clasa a V-a L1, Clasa a VI-a L2 - Cartea elevului.
Kursbuch+ CD + DVD - Giorgio Motta, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Gluck, Andreea Rusen, Evemarie Draganovici Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr.
3530 din 04.04.2018 si se regaseste la poztia nr.263 din anexa Ordinului.Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/Limba moderna2/Limba moderna 1 - intensiv (germana, rusa, japoneza).
Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr.
3393 / 28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A1.2:
receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala precum: oferirea unei reactii adecvate la salut/o intrebare/instructiune simpla rostita clar si rar (citeste, scrie, deseneaza etc.); recunoasterea pozitiei obiectelor (orientarea in scoala); intelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomima, secvente audio sau video pe teme ca timpul liber, scoala, preferinte, obiectele personale scolare etc;
exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala precum: reproducerea si formularea unor mesaje simple si scurte (intrebari legate de universul familiar), respectand pronuntia si intonatia specifice; participarea la dialoguri simple in contexte cum ar fi: in pauza la scoala, la cantina, la cafenea, la clubul de tineret, adaptandu-le la situatia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale scolare) indicandu-le si/sau raspunzand la intrebari; explorarea unor noi modele articulatorii, de intonatie si accent (prin cantec rap, recitare ritmica, exercitii de fonetica);
receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala precum: recunoasterea semnificatiei unor fraze uzuale tipice vietii cotidiene (SMS, orar scolar, meniu); identificarea semnificatiei globale a unor texte pe teme familiare (informatii pe pagina web a scolii, tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunt laobiecte pierdute, invitatie prin SMS, comentariu pe forum); manifestarea curiozitatii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultura si civilizatie, legate de personalitati ale muzicii si sportului, specialitati culinare);
redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea in grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).
Limba germana - Clasa a V-a L1, Clasa a VI-a L2 - Cartea elevului.
Kursbuch+ CD + DVD - Giorgio Motta, Elzbieta Krulak-Kempisty, Claudia Brass, Dagmar Gluck, Andreea Rusen, Evemarie Draganovici Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr.
3530 din 04.04.2018 si se regaseste la poztia nr.263 din anexa Ordinului.Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/Limba moderna2/Limba moderna 1 - intensiv (germana, rusa, japoneza).
Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr.
3393 / 28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A1.2:
receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala precum: oferirea unei reactii adecvate la salut/o intrebare/instructiune simpla rostita clar si rar (citeste, scrie, deseneaza etc.); recunoasterea pozitiei obiectelor (orientarea in scoala); intelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomima, secvente audio sau video pe teme ca timpul liber, scoala, preferinte, obiectele personale scolare etc;
exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala precum: reproducerea si formularea unor mesaje simple si scurte (intrebari legate de universul familiar), respectand pronuntia si intonatia specifice; participarea la dialoguri simple in contexte cum ar fi: in pauza la scoala, la cantina, la cafenea, la clubul de tineret, adaptandu-le la situatia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale scolare) indicandu-le si/sau raspunzand la intrebari; explorarea unor noi modele articulatorii, de intonatie si accent (prin cantec rap, recitare ritmica, exercitii de fonetica);
receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala precum: recunoasterea semnificatiei unor fraze uzuale tipice vietii cotidiene (SMS, orar scolar, meniu); identificarea semnificatiei globale a unor texte pe teme familiare (informatii pe pagina web a scolii, tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunt laobiecte pierdute, invitatie prin SMS, comentariu pe forum); manifestarea curiozitatii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultura si civilizatie, legate de personalitati ale muzicii si sportului, specialitati culinare);
redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea in grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).
Cod Bare | 9786068964379 |
Lungime (cm) | 30 |
Latime (cm) | 21 |
An aparitie | 2019 |
Nr pagini | 88 |
Tip coperta | Paperback |
Editura | Art |
Colectie | ART EDUCATIONAL |
BIC | HBLW |
Autor | GIORGIO MOTTA, ELZBIETA KRULAK-KEMPISTY, CLAUDIA BRASS |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.