category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Pedagogie

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa

PSIHOPEDAGOGIE SPECIALA. MODELE DE EVALUARE SI INTERVENTIE

Sinteza a celor mai noi studii in domeniu, volumul abordeaza diferitele aspecte ale psihopedagogiei speciale, urmarind educatia, terapia si reabilitarea persoanelor cu nevoi speciale in cadrul institutiilor specializate. Sunt prezentate tipurile de dizabilitati, sindroame si tulburari specifice, terapii multidisciplinare si tehnici de coping, elemente de dezvoltare curriculara si programe de interventie timpurie, sisteme de comunicare si servicii de consiliere. Metodele de recuperare propuse au la baza cele mai recente descoperiri din domeniile geneticii umane, neurostiintelor si neuropsihologiei, dar si din ariile psihopedagogiei speciale, psihologiei dezvoltarii, ergonomiei si tehnologiilor informatice de acces. Pentru o mai buna intelegere a conceptelor expuse, in volum au fost incluse studii de caz si exemple practice, precum si un glosar de termeni. Psihopedagogie speciala acopera intreaga tematica a domeniului, putand fi utilizat cu succes atat de studentii de la facultatile de psihologie si stiinte ale educatiei, cat si de profesori, psihologi sau psihoterapeuti.

PSIHOPEDAGOGIE SPECIALA. MODELE DE EVALUARE SI INTERVENTIE

50,90 Lei
38,17 Lei
TVA inclus
In stoc


METODE SI TEHNICI DE INVATARE EFICIENTA

Conform cercetarilor recente, invatarea poate fi facilitata de insusirea unor seturi de tehnici adecvate. Volumul prezinta cele mai eficiente strategii care pot fi aplicate in vederea unei acumulari rapide si pe termen lung a cunostintelor stiintifice: metode de documentare si prelucrare a informatiilor, solutii de memorare, modalitati de crestere a randamentului, de planificare si organizare a timpului, de optimizare a stilului de lucru si de concentrare a atentiei. Sectiuni speciale sunt dedicate diferitelor forme de comunicare, proceselor de argumentare, contraargumentare si persuasiune, precum si regulilor de elaborare a lucrarilor didactico-stiintifice sau de organizare si conducere a reuniunilor si dezbaterilor. Elementele teoretice sunt ilustrate cu studii de caz, aplicatii practice si metodologice care contribuie la o mai buna intelegere a conceptelor expuse. Sinteza a mai multor perspective metodologice, Metode si tehnici de invatare eficienta este un ghid de crestere a performantei si dezvoltare a competentelor util atat studentilor, cat si profesorilor. Din cuprins: -Invatarea umana; -Principii si metode de optimizare a conditiilor invatarii; -Metode si tehnici de invatare; -Managementul si metodologia activitatii stiintifice si intelectuale independente; -Pedagogia muncii intelectuale; -Invatarea prin comunicare. Strategii, metode si tehnici de comunicare eficienta; -Fundamentele comunicarii; -Comunicarea orala; -Comunicarea scrisa; -Comunicarea vizuala; -Metode si tehnici de argumentare, contraargumentare si convingere; -Pragmatica procesului de contraargumentare; -Metode si tehnici de formare, dezvoltare si schimbare a conduitelor atitudinale.

METODE SI TEHNICI DE INVATARE EFICIENTA

35,90 Lei
26,93 Lei
TVA inclus
In stoc


PEDAGOGII ALTERNATIVE

După o îndelungată perioadă de uniformizare a învăţământului din ţara noastră, în ultimele două decenii au fost reglementate legal şi promovate mai multe alternative la sistemul tradiţional de învăţământ: Pedagogia Montessori, Pedagogia Waldorf, Pedagogia curativă, Pedagogia Freinet, Planul Jena, Programul Step-by-Step. Într-o perioadă relativ scurtă de timp, acestea s-au dezvoltat semnificativ antrenând un număr din ce în ce mai mare de elevi şi de cadre didactice.

   Desigur, existenţa diferitelor alternative este benefică pentru un sistem de învăţământ dinamic şi deschis, ele punând în evidenţă şi valorificând, într-o perspectivă proprie, specifică, aspecte mai puţin vizate în învăţământul tradiţional. Ele promovează modalităţi de realizare a procesului educaţional care oferă alte variante organizatorice şi funcţionale decât cele proprii şcolii tradiţionale, ca urmare a unor viziuni de ansamblu diferite asupra marilor sisteme pedagogice contemporane, precum şi asupra practicilor şcolare actuale din lume.

PEDAGOGII ALTERNATIVE

29,90 Lei
20,93 Lei
TVA inclus
In stoc


LEADERSHIP SI MANAGEMENT EDUCATIONAL. TEORII SI PRACTICI ACTUALE

In acest volum devenit clasic, Tony Bush schiteaza cadrul conceptual de orientare a activitatii decidentilor din educatie si analizeaza sase modele de management pe care le pune in relatie cu zece modele de leadership. Notiunile teoretice sunt ilustrate cu numeroase studii de caz din toate mediile educationale, de la scoala primara la universitate, intr-o varietate de contexte internationale. Printre tematicile specifice abordate se numara centralizarea si descentralizarea in educatie, scolile in sistem de management autonom, relatia dintre teorie si practica sau natura si caracteristicile managementului educational. Conceptele-cheie, rezumatele si subiectele de dezbatere incluse in fiecare capitol faciliteaza utilizarea lucrarii si ca suport de curs. Leadership si management educational este un excelent instrument de lucru pentru cei care detin functii decizionale in cadrul unitatilor de invatamint si in sistemul educational in general.

LEADERSHIP SI MANAGEMENT EDUCATIONAL. TEORII SI PRACTICI ACTUALE

28,90 Lei
21,68 Lei
TVA inclus
In stoc


PEDAGOGIA PRESCOLARITATII SI SCOLARITATII MICI

Pedagogia prescolaritatii si scolaritatii mici constituie un instrument de lucru util cadrelor didactice care desfasoara activitati cu copiii de varsta mica, studentilor aflati in curs de profesionalizare in domeniu, profesorilor din universitati implicati in formarea viitorilor specialisti din gradinite si scoli primare, precum si decidentilor din domeniul politicilor educationale. Volumul analizeaza actualul context socioeducational de modelare a personalitatii copiilor, prezinta principiile activitatii pedagogice desfasurate cu copiii de varsta mica si evidentiaza specificul componentelor curriculumului invatamintului prescolar si primar (finalitatile si continuturile formarii, metodologia didactica, cu accent pe metodele de comunicare, evaluarea didactica). Materialul include si valoroase instrumente practice: fise de observatie a copilului si a grupului de copii, proiecte didactice.

PEDAGOGIA PRESCOLARITATII SI SCOLARITATII MICI

30,90 Lei
23,18 Lei
TVA inclus
In stoc


EDUCATIA SPECIALA. GHID METODOLOGIC

Educatia speciala. Ghid metodologic - Alois Ghergut, Luciana Frumos, Gabriela Raus Educatia speciala este destinata tuturor copiilor cu dizabilitati care nu reusesc sa atinga un nivel de cunoastere si de comportament social corespunzator virstei lor in cadrul invatamintului obisnuit. Volumul acopera proiectarea didactica pentru o mare diversitate de discipline, tipuri de lectii, jocuri si activitati recuperatorii din programele de terapie complexa si integrata, fiind centrat pe prezentarea unor proiecte didactice pentru elevii cu deficiente de intelect, de auz sau de vedere.

EDUCATIA SPECIALA. GHID METODOLOGIC

48,00 Lei
36,00 Lei
TVA inclus
In stoc


METODICA PREDARII LIMBII ENGLEZE

Editia a IV-a revazuta Importanta pe care a dobandit-o cunoasterea limbilor straine i-a determinat pe educatori sa conceapa noi metode de predare a acestora. In afara de simpla invatare a vocabularului si a regulilor gramaticale, elevii trebuie sa-si dezvolte capacitatea de a interactiona cu alti membri ai grupului lor social, de a impartasi informatii si de a negocia sensul, de a folosi cunostintele lingvistice in mod functional si strategic pentru a obtine efectul dorit. In acest scop, profesorul urmareste simultan o varietate de aspecte si aptitudini, astfel incat vocabularul si gramatica, ascultarea si exprimarea orala, citirea si scrierea sa fie predate intr-un mod integrat. Recomandarile practice si exemplele incluse in volum le ofera (mai ales) tinerilor profesori sugestii utile pentru activitatile cu elevii. -Can you speak English? -Approaches to teaching foreign languages -Approaches to language testing -The language course -Teaching receptive skills -Teaching English vocabulary & grammar -Developing productive & communicative skills -The lesson & the lesson plan -Assessment of results

METODICA PREDARII LIMBII ENGLEZE

40,90 Lei
30,68 Lei
TVA inclus
stoc limitat


SINTEZE DE PSIHOPEDAGOGIE SPECIALA

Editia a III-a revazuta si adaugita Orice demers de integrare a persoanelor cu cerinte educative speciale trebuie sa porneasca de la schimbarea mentalitatilor - conditie esentiala pentru crearea unui cadru conceptual in asistenta acestor persoane si a unor servicii de evaluare si expertiza corespunzatoare. Volumul ofera atat o prezentare a institutiilor metodelor si instrumentelor de interventie cat si materiale cu caracter practic: fise protocoale si grile dupa care se realizeaza evaluarea si expertiza copilului cu dizabilitati. La acestea se adauga un glosar de termeni frecvent utilizati in psihopedagogia speciala. In noua editie au fost actualizate capitolele referitoare la cadrul conceptual stadiul actual si tendintele privind reabilitarea educatia si asistenta persoanelor cu cerinte speciale psihodiagnoza copiilor cu cerinte speciale incluziunea scolara noile tehnologii informatice si educatia speciala sistemele de comunicare alternativa si augmentativa si instrumentele de lucru. Noile atitudini fata de conditia sociala materiala si umana a persoanelor cu dizabilitati sau aflate in dificultate sunt astfel amplu reflectate. Din cuprins: Personalitatea si factorii care conditioneaza dezvoltarea copilului cu dizabilitati - Deficiente mintale/de intelect - Deficiente senzoriale - Deficiente fizice si/sau neuromotorii si tulburari psihomotorii - Tulburari de limbaj - Deficiente aso-ciate/ multiple - Educatia speciala si elemente de didactica - Educatia copiilor cu dizabilitati in scoala incluziva - Copilul/adultul cu cerinte speciale familia si integrarea profesionala

SINTEZE DE PSIHOPEDAGOGIE SPECIALA

44,90 Lei
33,67 Lei
TVA inclus
In stoc


DIDACTICA MATEMATICII PENTRU INVATAMINTUL PRIMAR

Destinat celor care studiaza pedagogia invatamintului primar, dar si invatatorilor care doresc sa-si aprofundeze cunostintele in domeniu, volumul ofera informatii esentiale despre metodologiile de predare a notiunilor matematice in invatamintul primar. Elementele de teorie si exemplele practice asigura o mai buna intelegere a metodelor cu ajutorul carora elevii pot fi stimulati sa asimileze limbajul si conceptele din matematica. Sunt descrise strategii pentru formarea conceptelor de baza, precum cel de numar natural, operatiile cu numere naturale si fractii, utilizarea unitatilor de masura, insusirea elementelor de geometrie si rezolvarea problemelor. Prezentarea acestor strategii include aspectele psihopedagogice legate de implementarea curriculumului national, proiectarea activitatilor, in special a celor integrate, etapele, formele si instrumentele de evaluare, iar exemplele cuprind planificari, proiecte didactice si probe de evaluare. Didactica matematicii pentru invatamintul primar este un excelent instrument de lucru, util atat pentru dezvoltarea competentelor profesionale, cat si pentru perfectionarea activitatii didactice.

DIDACTICA MATEMATICII PENTRU INVATAMINTUL PRIMAR

30,90 Lei
23,18 Lei
TVA inclus
In stoc


PROFESORUL DE SUCCES. 59 DE PRINCIPII DE PEDAGOGOE PRACTICA (ED. 2015)

Realitatile la care trebuie sa se adapteze scoala romaneasca sunt intr-o continua schimbare, avalansa de situatii in care cadrul didactic este pus zi de zi necesitand cunoasterea tuturor aspectelor ce ar putea influenta desfasurarea activitatii instructiv-educative. Cu o perspectiva echilibrata intre teorie si practica, volumul propune o abordare noua in aria stiintelor educatiei si ofera sfaturi care vin atat in sprijinul debutantilor, cat si al profesorilor cu experienta, ajutandu-i sa inteleaga mai bine lumea complexa si contradictorie a scolii. Numeroasele exemple si experimente, ce ilustreaza in egala masura principiile pedagogice consacrate si punctele de vedere recente, faciliteaza aprofundarea temelor discutate.

PROFESORUL DE SUCCES. 59 DE PRINCIPII DE PEDAGOGOE PRACTICA (ED. 2015)

30,00 Lei
22,50 Lei
TVA inclus
In stoc


PREDAREA BAZATA PE ATASAMENT. CUM SA CREEZI O CLASA TRIBALA

Creierele umane sunt programate pentru viata sociala, iar capacitatea elevilor de a invata este profund influentata de calitatea legaturii de atasament pe care acestia o stabilesc cu educatorii si colegii lor. Un atasament securizant nu doar ca va garanta o stare de bine in clasa, ci va optimiza tot procesul de invatare, prin intarirea motivatiei, prin reglarea anxietatilor si prin facilitarea neuroplasticitatii. Plecand de la aceste premise, cartea infatiseaza un model pentru o clasa bazata pe atasamente securizante, explorand modul in care relatia educator–elev devine cruciala pentru a crea niste clase si comunitati scolare de tip "tribal", cu functie de sustinere afectiva. Cartea este un indemn catre invatatori si profesori, pentru a constientiza rolul crucial al legaturilor sociale in optimizarea procesului educativ. "Avem nevoie, mai mult ca oricand, de o transformare profunda a modului in care definim si practicam invatarea pentru ca, desi toata lumea spune ca traim intr-o societate bazata pe cunoastere si pe invatare, aproape nimeni nu mai vrea sa invete...Invatarea a fost alterata de gratificarea imediata, de evaluarile fara sens, de presiunile institutionale si sociale de tot felul, de ierarhii si mai ales de neintelegerea modului in care ne angajam ca fiinte umane in acest proces. Cozolino ne propune o solutie naturala, inedita si simpla: readucerea dimensiunilor sociala si emotionala in invatare prin predarea bazata pe atasament.“

PREDAREA BAZATA PE ATASAMENT. CUM SA CREEZI O CLASA TRIBALA

39,00 Lei
27,30 Lei
TVA inclus
In stoc


INVATAREA PRIN PROIECTE. GHID PENTRU PROFESORI

Invatarea prin proiecte. Ghid pentru profesori - Catalina Ulrich Apreciata si utilizata in intreaga lume, invatarea prin proiecte presupune investigatia aprofundata a unei teme sau probleme ce capteaza interesul, energia si timpul celor care invata.

INVATAREA PRIN PROIECTE. GHID PENTRU PROFESORI

42,00 Lei
31,50 Lei
TVA inclus
In stoc


PEDAGOGIA.STIINTELE PEDAGOGICE

PEDAGOGIE/sTIINtELE PEDAGOGICE/sTIINtELE EDUCAtIEI, Volumul 1, deschide Colectia "Concepte fundamentale in pedagogie". Lucrarea este structurata in patru capitole: 1) Statutul epistemologic al pedagogiei. 2) Evolutia istorica a pedagogiei. 3) Pedagogia din perspectiva paradigmei curriculumului. 4) Sistemul stiintelor pedagogice/stiintelor educatiei.?

PEDAGOGIA.STIINTELE PEDAGOGICE

20,00 Lei
14,00 Lei
TVA inclus
In stoc


EDUCATIA.CONCEPT SI ANALIZA

EDUCAtIA. CONCEPT sI ANALIZa, Volumul 2. Lucrarea este structurata la nivelul a patru capitole: a) Definirea si analiza conceptului pedagogic de educatie; b) Construirea unui model-ideal al structurii de functionare a educatiei; c) Fixarea caracteristicilor generale ale educatiei; d) Evidentierea directiilor principale de evolutie a educatiei: educatia permanenta, autoeducatia, valorificarea deplina a educabilitatii.?

EDUCATIA.CONCEPT SI ANALIZA

20,00 Lei
14,00 Lei
TVA inclus
In stoc






Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro