CRONICA REGINELOR EGIPTULUI

Editura: RAO
Cod produs: YRA01467
75,90 Lei
41,74 Lei
Prima istorie completa a pitorestilor regine ale Egiptului Biografii pline de culoare ale reginelor Egiptului, acoperind 3 000 de ani de istorie, de la Perioada Dinastica Timpurie la sinuciderea Cleopatrei in anul 30 i.Hr. Povestile unor regine celebre, Hatshepsut, Nefertiti si Nefertari, precum si ale consoartelor regale mai putin cunoscute dezvaluie diversele...
75,90 Lei
41,74 Lei

75,90 Lei
41,74 Lei

031/413 43 33

Cod produs: YRA01467

Oferte Speciale 1
ISBN 9789737171900
Traducator Liana Stan
Anul aparitiei 2008
Nr.pagini 224
BIC BJ
Gama Discount

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul CRONICA REGINELOR EGIPTULUI scrisa de JOYCE TYLDESLEY.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea CRONICA REGINELOR EGIPTULUI de JOYCE TYLDESLEY tiparita de editura RAO se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul JOYCE TYLDESLEY, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli CRONICA REGINELOR EGIPTULUI de JOYCE TYLDESLEY cu ISBN 9789737171900. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!