CRONICA FARAONILOR

Editura: RAO
Cod produs: YRA01379
76,90 Lei
42,30 Lei
Cronica faraonilor este prima carte care ne prezinta, īn forma narativa, utilizānd reprezentari grafice si alte asemenea ajutoare vizuale, toti conducatorii si dinastiile Egiptului īn ordine cronologica. Portretele biografice ale fiecarui faraon sunt īnglobate īntr-o istorie exhaustiva si extrem de usor de citit a Egiptului antic, adusa la viata prin realizarile si...
76,90 Lei
42,30 Lei

76,90 Lei
42,30 Lei

031/413 43 33

Cod produs: YRA01379

Oferte Speciale 1
ISBN 9789737171665
BIC HBLW
Gama Discount

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul CRONICA FARAONILOR scrisa de PETER A. CLAYTON.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea CRONICA FARAONILOR de PETER A. CLAYTON tiparita de editura RAO se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul PETER A. CLAYTON, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli CRONICA FARAONILOR de PETER A. CLAYTON cu ISBN 9789737171665. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!