PRIMUL AN DE PUBLICITATE
PETRE BARBU
Cod produs: YTDM00001
nu este in stoc
Acest produs nu mai este la vanzare
„Primul an de publicitate†cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori romani, care au infiintat agentii de publicitate la inceputul anilor ’90. Este o carte despre inceputurile unei industrii necunoscute in Romania, despre oamenii care au avut curajul si energia de a porni de la zero intr-un domeniu pe care nu-l cunosteau.
Intamplarile, emotiile, spaimele de atunci, toate...
Intamplarile, emotiile, spaimele de atunci, toate...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare
Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294
Transport Gratuit
Peste 125 RON
Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Primul an de publicitate de Petre Barbu
„Primul an de publicitate†cuprinde 13 interviuri cu primii antreprenori romani, care au infiintat agentii de publicitate la inceputul anilor ’90. Este o carte despre inceputurile unei industrii necunoscute in Romania, despre oamenii care au avut curajul si energia de a porni de la zero intr-un domeniu pe care nu-l cunosteau.
Intamplarile, emotiile, spaimele de atunci, toate transpuse in interviurile realizate pe parcursul ultimului an, contureaza nu numai punctul de pornire al publicitatii romanesti, ci si o Romanie a anilor ’90 cu oameni plini de sperante si incredere.
Cei 13 interlocutori cu care autorul a intrat in dialog pe parcursul celor 285 de pagini ale cartii sunt: Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Cristian Burci (Graffiti), Bogdan Enoiu (McCann), Adrian Draghici (RomKU), Veronica Savanciuc (Lowe), Mihail Vartosu (Grey), Dragos Grigoriu (Tempo), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Alexandru Doru Spataru (Front Line Marketing), Gabriel Faflei (Monopoly Media), Ioana si Stefan Iordache (Leo Burnett) si Teddy Dumitrescu (Publicis).
Petre Barbu este ziarist si scriitor. Primele articole despre agentiile de publicitate le-a scris incepand cu anul 1993. De aproape 20 de ani scrie in presa despre industria de publicitate si media din Romania.
Scriitorul Petre Barbu a debutat editorial cu volumul de nuvele Tricoul portocaliu fara numar de concurs, Editura Cartea Romaneasca, 1993. A publicat romanele: Dumnezeu binecuvanteaza America, Editura Nemira, 1995; Ultima tresarire a submarinului legionar, Editura Nemira, 1998 si Blazare, Editura Polirom, 2005.
A mai publicat volumul Teatru, Editura Unitext, 2003 si volumul de schite si nuvele Pana la capatul liniei, Editura Cartea Romaneasca, 2012.
Intamplarile, emotiile, spaimele de atunci, toate transpuse in interviurile realizate pe parcursul ultimului an, contureaza nu numai punctul de pornire al publicitatii romanesti, ci si o Romanie a anilor ’90 cu oameni plini de sperante si incredere.
Cei 13 interlocutori cu care autorul a intrat in dialog pe parcursul celor 285 de pagini ale cartii sunt: Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), Cristian Burci (Graffiti), Bogdan Enoiu (McCann), Adrian Draghici (RomKU), Veronica Savanciuc (Lowe), Mihail Vartosu (Grey), Dragos Grigoriu (Tempo), Mihaela Rus (Vitrina Advertising), Alexandru Doru Spataru (Front Line Marketing), Gabriel Faflei (Monopoly Media), Ioana si Stefan Iordache (Leo Burnett) si Teddy Dumitrescu (Publicis).
Petre Barbu este ziarist si scriitor. Primele articole despre agentiile de publicitate le-a scris incepand cu anul 1993. De aproape 20 de ani scrie in presa despre industria de publicitate si media din Romania.
Scriitorul Petre Barbu a debutat editorial cu volumul de nuvele Tricoul portocaliu fara numar de concurs, Editura Cartea Romaneasca, 1993. A publicat romanele: Dumnezeu binecuvanteaza America, Editura Nemira, 1995; Ultima tresarire a submarinului legionar, Editura Nemira, 1998 si Blazare, Editura Polirom, 2005.
A mai publicat volumul Teatru, Editura Unitext, 2003 si volumul de schite si nuvele Pana la capatul liniei, Editura Cartea Romaneasca, 2012.
ISBN | 9786069284575 |
Tip coperta | Paperback |
Autor | Petre Barbu |
Editura | Tandem Media |
An aparitie | 2014 |
Numar pagini | 288 |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.