category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Marketing / Publicitate

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa
1 2

ESENTIALISMUL

Esentialismul este despre cum sa faceti ce trebuie, nu despre cum sa faceti mai multe. Este despre a va investi timpul si energia cat mai intelept posibil, pentru a opera la cel mai inalt nivel de contributie personala, facand doar ceea ce este esential. Prima parte a cartii schiteaza mentalitatea de baza a unui esentialist. Urmatoarele trei transforma mentalitatea intr-un proces sistematic orientat catre a urmari disciplinat mai putin, unul pe care puteti sa-l folositi in orice situatie sau intreprindere pe care o intalniti. Calea esentialistului inseamna a trai conform unui proiect, nu in mod automat. in loc sa faca alegeri in mod reactiv, esentialistul distinge in mod deliberat putinele aspecte vitale de numeroasele aspecte triviale, elimina aspectele neesentiale si indeparteaza obstacolele, astfel incat lucrurile esentiale sa poata sa se desfasoare limpede, fluent. Asadar, Calea esentialistului este drumul catre detinerea controlului privind propriile alegeri. Este drumul catre noi niveluri de succes si semnificatie. Este drumul pe care va bucurati de calatorie, nu doar de destinatie

ESENTIALISMUL

51,00 Lei
35,70 Lei
TVA inclus
In stoc


GUERRILLA MARKETING EDITIA 4 - PROFITURI MARI CU INVESTITII MICI

Guerrilla este pe scurt o metoda de lupta prin intermediul careia un grup mic de combatanti se folosesc de mobilitatea lor pentru a castiga in fata unui adversar numeros si mai putin mobil. Marketingul de guerrilla, creeat de Levinson, pleaca de la caracteristica principala a luptelor de guerrilla si, implicit, a artei razboiului: castiga lupte fara a se implica, practic, in razboi. Luptatorii de guerrila nu pot fi identificati, ei neavand o uniforma sau semne distinctive, pentru a nu putea fi recunocuti. In 1982, Jay Conrad Levinson a revolutionat strategiile de marketing utilizand in mod practic tacticile de guerrila si fiind primul care a recunoscut ca sunt extrem de viabile in lumea afacerilor. Acest gen de marketing permite sa desfasori campanii de promovare cu un buget extrem de mic. Avantajul lor este faptul ca sunt concepute in asa fel incat consumatorul nu realizeaza ca i s-a vandut de fapt un produs, fiind o forma mascata de marketing.

GUERRILLA MARKETING EDITIA 4 - PROFITURI MARI CU INVESTITII MICI

50,90 Lei
35,63 Lei
TVA inclus
stoc limitat


GUERRILLA MARKETING FARA COSTURI

Levinson, neobosit promotor al marketingului de gherila este ca intotdeauna cu un pas inaintea celorlalti si iti ofera idei exceptionale pentru a-ti promova produsele sau serviciile fara sa cheltuiesti vreun ban. El dovedeste prin exemple concrete ca iti pot face un nume pe piata, poti face marketing eficient, cu adevarat aducator de profituri, fara sa cheltuiesti bani. Trebuie doar sa-ti folosesti toata creativitatea de care poti da dovada si mult curaj pentru a pune in aplicare ideile neconventionale pe care ti le ofera. Marketingul de gherila fara costuri iti poate aduce permanent noi clienti, mentine loialitatea lor, iti consolideaza afacerea si iti sporeste contul in banca fara sa te pagubeasca de vreun ban. Prea frumos ca sa fie adevarat? Cu toate acestea este perfect posibil! Inca si mai remarcabil este faptul ca marea majoritate a concurentilor tai nu stiu ca pot sa faca un marketing atat de eficient sa cheltuiasca bani.

GUERRILLA MARKETING FARA COSTURI

21,90 Lei
17,52 Lei
TVA inclus
stoc limitat


ETICHETA DIN VIATA DE AFACERI

Cum evitam gafele in mediul de afaceri Cel ce stapaneste regulile jocului in privinta etichetei poate evalua mult mai repede nenumaratele situatii in care este pus si poate hotari rapid ce este de facut. Astfel va fi in stare sa interactioneze cu oameni de conditii diferite, ajungand sa fie apreciat de fiecare dintre acestia drept un partener de discutii cu totul deosebit. Cartea de fata ajuta la dobandirea sigurantei de sine si reprezinta o introducere in largul domeniu al bunelor maniere moderne din lumea afacerilor.

ETICHETA DIN VIATA DE AFACERI

14,90 Lei
10,43 Lei
TVA inclus
In stoc


GRADINA VANZARILOR -PATRU PASI SIMPLI PENTRU SUCCESUL IN VANZARI

Gradina Vanzarilor ofera concepte clare pentru intelegerea procesului de vanzare si instrumente de motivatie precise pentru ca orice persoana sa-si poata perfectiona abilitatile si sa-si mentina cariera pe o curba pozitiva de crestere. Indiferent ca esti nou venit sau imbatrinit in domeniu, trebuie sa citesti Gradina Vanzarilor.Aceasta carte arata cum ar trebui vanzatorii sa isi trateze clientii. Sunt evidentiate principiile unei reale colaborari, alternativa deopotriva profitabila si sanatoasa daca este adoptata ca mod de gandire.Adoptand pasii simpli relevati de autori si tu poti sa depasesti dezamagirile inerente unei cariere in vanzari, sa-ti maresti substantial volumul incasarilor si sa-ti mentii entuziasmul de-a lungul timpului.Alan Vengel este asociat si fondator al Vengel Lash Associates, Inc si acociat strategic al Beverly Kaye & Associates/ Career System International. Este un reputat consultant, orator si educator in domeniul influentei, negocierilor, vanzarilor si dezvoltarea talentelor.In ultimii douazeci si sapte de ani, Greg Wright a lucrat cu lideri de prestigiu si cu specialisti in vanzari ai celor mai mari si mai eficiente corporatii din lume. Principiile sale privind conducerea si succesul in vanzari au fost implementate in diverse companii cu obiecte de activitate diferite, de pe sase continente.

GRADINA VANZARILOR -PATRU PASI SIMPLI PENTRU SUCCESUL IN VANZARI

23,90 Lei
19,12 Lei
TVA inclus
In stoc


PLANUL DE MARKETING. GHID PRACTIC

Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces de invatare decat ca pe o functie de control si monitorizare. Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanta realizarii unui plan de marketing eficient si pe descrierea etapelor concrete necesare implementarii acestuia.

PLANUL DE MARKETING. GHID PRACTIC

29,90 Lei
23,92 Lei
TVA inclus
stoc limitat


SMALL DATA

Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire. Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile care duc la un produs sau un brand de milioane. Lindstrom conecteaza toate aspectele acestei povesti cosmopolite care ii va fermeca atat pe creativii din comunicare, cat si pe toti cei interesati de varietatea nesfarsita a comportamentului uman. Citind paginile acestei carti, veti afla: Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO. Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA. Cum o pereche de casti menite sa izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi. Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney. Cum un ursulet de plus din camera unei fetite din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de tari ale unui comerciant de articole de moda. Cum o bratara obisnuita a ajutat compania Jenny Craig sa creasca loialitatea clientilor cu 159% in mai putin de un an. Cum aspectul ergonomic al bordului unei masini a contribuit la procesul de imbunatatire a designului aspiratorului Roomba. Alaturati-va lui Lindstrom in calatoriile sale de-a lungul carora analizeaza urmele marunte pe care le lasam si care dezvaluie adevaruri surprinzatoare despre tendintele noastre de consumatori, precum si despre comportamentul uman.

SMALL DATA

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
In stoc


MARKETINGUL SERVICIILOR ヨ ARTA DE A VINDE INVIZIBILUL

Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca cea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se gandesc ca vand produse tangibile trebuie sa-si regandeasca modul in care planifica dezvoltarea produselor, marketingul si vanzarile propriu-zise tinand cont de acest aspect. Daca vinzi masini, de exemplu, trebuie sa fii constient ca oamenii nu cumpara o masina, ci cum se simt cand detin si folosesc acea masina. Din fericire, Beckwith ofera cu inteligenta si generozitate cifrul descifrarii marketingului modern, bazandu-se pe experienta sa din advertising si marketing.

MARKETINGUL SERVICIILOR ヨ ARTA DE A VINDE INVIZIBILUL

35,00 Lei
28,00 Lei
TVA inclus
In stoc


MARKETING DIRECT

Era publicitatii in masa s-a incheiat. Alternativa de succes este acum marketingul direct. Orice companie poate castiga astfel noi clienti profitabili si ii poate pastra pe cei deja existenti. Prin intermediul marketingului direct se pot vinde produse si de asemenea se pot obtine contacte valoroase, potentiali clienti. Carte de fata va arata cum sa faceti acest lucru posibil printr-o strategie clara si o comunicare orientata catre client.

MARKETING DIRECT

14,90 Lei
10,43 Lei
TVA inclus
stoc limitat


RETELELE DE SOCIALIZARE EXPLICATE

in ziua de astazi, retelele de socializare sunt platformele preferate de conectare, comunicare, invatare si descoperire a produselor si serviciilor. Cartea pe care ACT si Politon o propune, Retelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este impartita in patru sectiuni. Prima parte trateaza conceptele fundamentale ale modului in care functioneaza retelele de socializare in orice organizatie si pe orice platforma de socializare. A doua sectiune se ocupa de cele mai obisnuite cinci intrebari pe care probabil ca le primiti de la seful dumneavoastra, si va ofera suficiente resurse pentru a le raspunde. Cea de-a treia parte reprezinta un studiu de caz ce ilustreaza cum functioneaza efectiv aceste concepte. in partea finala a cartii, va este oferita o perspectiva clara asupra unora dintre principalele platforme de socializare, pentru a va familiariza cu acestea. Cu ajutorul cartii de fata puteti descoperi tainele celor mai cunoscute retele de socializare: platforme dedicate blogurilor, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, YouTube, SlideShare, etc. Obiectivul principal al marketingului este sa ajunga la consumatori in acele momente care le influenteaza comportamentul de achizitionare. Retelele de socializare par sa fie perfecte pentru acest rol. De asemenea, retelele de socializare sunt folosite din ce in ce mai mult de diverse companii pentru a recompensa si pentru a-si pastra vechii clienti. Trebuie retinut ca nici un volum de munca, timp si dedicatie fata de marketing si retelele de socializare nu va functiona, daca nu v-ati inconjurat de oamenii care ar putea fi interesati de dumneavoastra si de ceea ce aveti de spus. Retelele de socializare sunt un dar incredibil pentru afacerile de peste tot. Pentru prima oara in istorie, se pot crea relatii si se poate cladi incredere cu oameni de pretutindeni…prin vocea, prin perspectiva, prin experienta dumneavoastra. Singura modalitate de a face asta este prin dezvaluirea si eliberarea continutului dumneavoastra intr-un mod altruist si util. intr-o lume a comunicarilor de afaceri care este tot timpul conectata, in timp real, la nivel global, prioritatea este interactiunea umana ce duce la legaturi. Legaturile duc la constientizare, iar constientizarea duce la incredere. increderea este catalizatorul suprem al beneficiilor de afaceri. Pentru multi oameni, retelele de socializare inlocuiesc mass-media traditionala ca forma de educatie, distribuire de stiri, descoperire de produse si divertisment. Locul retelelor de socializare in aceasta noua piata combinata este sa ofere oamenilor provocari consecvente, mici, prin diferite forme de continut, pentru a declansa angajamentul si pentru a crea, cu timpul, loialitate. Oamenii petrec timp pe retelele de socializare, pentru ca acestea reprezinta noua piata a orasului, acolo unde o opinie poate ajunge sa fie impartita cu mii de alti utilizatori. Cum stiti daca afacerea dumneavoastra este potrivita pentru retelele de socializare? Ar trebui sa experimentati, sa va implicati complet sau doar sa va afisati, pur si simplu? Raspunsul incepe cu un exercitiu simplu, completand propozitia „numai noi…”. Numai noi…suntem cei mai mari, cei mai mici, cei mai rapizi, cei care au in fiecare zi cel mai mic pret. Aveti cele mai bune servicii, cea mai bogata experienta, cea mai mare gama de produse sau cea mai buna pozitionare? Retelele de socializare sunt un canal de comunicare foarte rentabil. Majoritatea cercetarilor arata ca, din punct de vedere al multor masuratori traditionale, rezultatele sunt la fel de bune, sau chiar mai bune, decat cele ale publicitatii platite. Una dintre cele mai intalnite temeri pe care cei care conduc afaceri le au in privinta retelelor de socializare, este legata de riscul de a-si expune compania criticii publice. Dar daca aveti produse de incredere si un serviciu cu clientii bun, probabil ca nu veti avea foarte multi oameni care sa va urasca. Un studiu pe care Mark W. Schaefer l-a realizat pentru o companie mare din industria ospitalitatii, arata ca doar 0,02% dintre comentariile de pe Facebook din domeniul lor de activitate erau negative. Indiferent de nivelul de dezvoltare al companiei dumneavoastra, aveti nevoie de o politica a retelelor de socializare pentru a va proteja organizatia si angajatii. Este necesara o politica a felului in care compania dumneavoastra comunica cu lumea exterioara. Iata cateva elemente esentiale care ar trebui sa fie incluse in politica dumneavoastra cu privire la retelele de socializare: Cine poate participa in numele companiei? Cand? Unde?; Aspecte juridice; Cine detine conturile?; Cine detine continutul?; Ce pot face angajatii de acasa?; Asteptari cu privire la conduita online; Raspunderi si responsabilitati; Exemple cu privire la ce ar putea fi considerat abuz din punctul de vedere al timpului petrecut pe retelele de socializare; Politici de urmat in cazul aparitiei unei urgente cum ar fi o amenintare generata de retelele de socializare. Mark W. Schaefer este blogger, orator, educator, consultant de afaceri si autor recunoscut la nivel mondial, care scrie pe blog la {grow} – unul dintre cele mai bune bloguri de marketing din lume. A lucrat in vanzari internationale, relatii publice si marketing timp de aproape 30 de ani, iar acum ofera servicii de consultanta in calitate de director executiv la compania Schaefer Marketing Solutions, cu sediul in SUA. Este specializat in traininguri pe tema retelelor de socializare, iar printre clientii sai se numara atat companii start-up, cat si branduri internationale precum IBM, Johnson&Johnson si guvernul Marii Britanii. Schaefer are studii superioare in marketing si dezvoltare organizationala si este un membru al consiliului profesoral pentru programul de studii universitare de la Universitatea Rutgers. Este autorul altor trei carti bestseller, „Return On Influence”(Beneficiul influentei), „Born to Blog”(Nascut pentru blogging) si „The Tao of Twitter”(Principiul Tao al Twitter-ului), cea mai vanduta carte din lume despre Twitter. Este printre cele mai recunoscute autoritati din lume in domeniul retelelor de socializare si a fost invitat special la multe conferinte din intreaga lume, inclusiv Saptamana Retelelor de Socializare de la Londra.

RETELELE DE SOCIALIZARE EXPLICATE

33,90 Lei
23,73 Lei
TVA inclus
stoc limitat


25 DE MISCARI NEINSPIRATE + 5 BONUSURI PE CARE TREBUIE SA LE EVITI CA SA AI SUCCES...

In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el recomanda: - nu vinde criticand concurenta; - nu fi nicioadata multumit; - nu te opri din cautarea unor idei noi; - nu folosi oferte de vanzare standard - personalizeaza; - nu utiliza excesiv e-mailul. Schiffman ofera genul de sfaturi - de la ascultarea clientului la urmarea bunelor exemple - care au facut din el cel mai bun instructor de vanzari din zilele noastre. Prin urmare, alatura-te celor o jumatate de million de vanzatori care aplica deja sfaturile lui Schiffman si ca urmare, si-au imbunatatit prezentarea de vanzari si profiturile. Daca pastrezi mereu in buzunar cartea lui Schiffman, vei evita greseli stupide si vei transforma refuzurile in contracte semnate de fiecare data! 25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari este o carte esentiala pentru orice profesionist sau organizatie angajata sa aiba o activitate de vanzari excelenta."

25 DE MISCARI NEINSPIRATE + 5 BONUSURI PE CARE TREBUIE SA LE EVITI CA SA AI SUCCES...

23,90 Lei
19,12 Lei
TVA inclus
stoc limitat


25 DE MISCARI INSPIRATE + 5 BONUSURI PE CARE TREBUIE SA LE FACI CA SA AI SUCCES IN...

Invata sa vinzi cu ajutorul celor mai bune carti in domeniu! Acum te poti alatura milioanelor de vanzatori care au urmat sfaturile lui Stephan Schiffman si au vazut cum rezultatele lor in vanzari decoleaza ca o racheta. Schiffman iti deschide drumul spre cele mai bine pazite secrete ale vanzarilor. Invata: - sa transformi indiciile in vanzari; - sa te automotivezi sis a-I motivezi si pe altii; - sa faci prezentari foarte eficiente; - sa raspunzi obiectiilor; - sa inchei vanzari. Daca esti un vanzator care vrea sa aiba succes, aceasta carte te va ajuta sa-ti atingi obiectivele si chiar mai mult decat atat! Aceasta carte este o sursa minunata de sfaturi practice, legate de viata reala si orientate spre imunatatirea rezultatelor. Metodele prezentate de Stephan sunt practice, relevante si usor de aplicat. Cititi aceasta carte si puneti la lucru ideile prezentate in ea.

25 DE MISCARI INSPIRATE + 5 BONUSURI PE CARE TREBUIE SA LE FACI CA SA AI SUCCES IN...

23,90 Lei
19,12 Lei
TVA inclus
In stoc


DINCOLO DE SUCCES ヨ CUM SA TRANSFORMI HAOSUL IN ACTIUNI CONSTRUCTIVE SI INDOIALA...

Dincolo de succes. Cum sa transformi haosul in actiuni constructive si indoiala in directie clara folosind Piramida Succesului a legendarului antrenor John Wooden''...cu aproape saizeci de ani in urma am inceput sa dezvolt o structura de progress personal bazata pe succese reale. Piramida Succesului care a rezultat a necesitat paisprezece ani de experimente si schimbari pana in momentul in care am considerat ca reprezinta un model complet si solid pentru construirea caracterului, curajului si compasiunii pentru semeni. Piramida a devenit pentru mine o adevarata harta, care ilustreaza simplificat procesul mentinerii cursului si conducerii existentei in concordanta cu propriile valori. Brian Brio releva noi secrete in fiecare caramida ce alcatuieste Piramida invatand din intamplarile prin care au trecut oameni minunati cu care a colaborat de-a lungul timpului, iti vei dezvolta un plan de joc personalizat care te va ajuta sa gasesti implinire in toate aspectele esentiale ale vietii. Vei deveni un parinte mai bun, un prieten mai bun si un profesionist mai bun. Lectura acestei carti este la fel de palpitanta ca ultimele secunde ale finalei unui campionat NCAA ... este plina de o invioratoare si constanta incurajare. Nicio carte nu spune mai clar sa joci ca sa castigi in marele meci al vietii.

DINCOLO DE SUCCES ヨ CUM SA TRANSFORMI HAOSUL IN ACTIUNI CONSTRUCTIVE SI INDOIALA...

38,90 Lei
31,12 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MARKETING DE GHERILA PENTRU AFACERI LA DOMICILIU

Aceasta carte a fost conceputa sa te ajute in cea mai dificila problema. Ea te invata cum sa-ti incepi si sa-ti dezvolti o afacere la domiciliu. Ai putea intreba: Cum pot eu sa concurez cu marile companii? Cum pot eu sa sper ca o sa fiu capabil sa atrag clientii pe care ii vrea si o companie care cheltuieste sute de mii sau milioane de dolari anual numai pentru corespondenta directa? Cum pot sa-mi construiesc credibilitatea cand lucrez la domiciliu? Simplu . Marketingul de gherila iti ofera un avantaj decisiv tocmai pentru ca ai o afacere la domiciliu. Poti intoarce marimea concurentilor in defavoarea lor folosindu-ti flexibilitatea, nota personala si inalta calitate a produselor sau serviciilor tale spre a construi relatii directe cu clientii, relatii pe care o mare companie pur si simplu nu le poate construi. Exact asta vei afla din aceasta carte!

MARKETING DE GHERILA PENTRU AFACERI LA DOMICILIU

38,00 Lei
30,40 Lei
TVA inclus
stoc limitat


BRIEF

9 secrete ale muncii de creatie, dupa Sorin Tranca: -"Cand nu?ti vine ideea, esti pe-aproape." -"Doar unu la suta din ideile tale conteaza." -"Un copywriter bun stie cand nu trebuie sa scrie nimic." -"Un creativ bun e un bun traducator." -"Directorul de creatie are patru minute pentru tine." -"Cand, in sfarsit aleg, oamenii aleg emotional." -"Cea mai importanta idee a ta e urmatoarea." -"Secretul productivitatii? Planul B la planul B." -"Curiozitatea e cea mai la indemana forma de inteligenta."

BRIEF

39,00 Lei
37,05 Lei
TVA inclus
In stoc


1 2

1 2



Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro