Management si marketing in audiovizual
Elisabeta Andreea Budacia
Cod produs: YLIB15994
nu este in stoc
Acest produs nu mai este la vanzare
In Romania televiziunea a avut o evolutie diferita fata de alte tari europene; sa ne amintim doar perioada regimului comunist cand exista o singura televiziune, care avea doar cateva ore de emisie si acelea pentru propaganda de partid. In aceasta situatie este de inteles apetenta publicului, de astazi, pentru programele de televiziune. Desi hulita de unii si admirata de altii, televiziunea...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare
Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294
Transport Gratuit
Peste 125 RON
Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Management si marketing in audiovizual de Elisabeta Andreea Budacia
In Romania televiziunea a avut o evolutie diferita fata de alte tari europene; sa ne amintim doar perioada regimului comunist cand exista o singura televiziune, care avea doar cateva ore de emisie si acelea pentru propaganda de partid. In aceasta situatie este de inteles apetenta publicului, de astazi, pentru programele de televiziune. Desi hulita de unii si admirata de altii, televiziunea publica a avut si are un statut deosebit - conferit de faptul ca este mentionata si in Constitutia tarii - pe piata audiovizualului din Romania, fiind o institutie de interes national, ea asumandu-si un important rol informativ, educativ, cultural si de divertisment. Daca in privinta functiilor informative si de divertisment, televiziunile comerciale isi asuma roluri semnificative si adesea de un nivel calitativ derizoriu, in privinta celorlalte doua, misiunea principala revine televiziunii publice. Aici trebuie sa avem in vedere un aspect foarte interesant, ce caracterizeaza piata de televiziune, si anume audienta TV. In contextul celor spuse anterior trebuie sa precizam faptul ca televiziunea publica este datoare sa - si propuna obiective de audienta atat cantitative, cat si calitative. Avand in vedere aspectele mentionate am gandit elaborarea lucrarii in trei parti, deoarece abordeaza o problematica complexa, incepand cu serviciile audiovizuale si finalizand cu o serie de propuneri privind imbunatatirea performantelor de audienta ale televiziunii publice; abordarea noastra se bazeaza pe principiul "palniei", plecand de la general catre particular. Partea intai "Serviciile audiovizuale si piata audiovizualului din Romania" cuprinde elemente generale, dar si unele aspecte conceptuale si practice. In partea a doua "Televiziunea - componenta principala a pietei audiovizualului", ne-am ocupat de problemele ce vizeaza in mod concret televiziunea si specificitatea marketingului serviciilor de televiziune. Partea a treia, "Managementul performantei in domeniul serviciilor publice de televiziune", cuprinde preponderant aspecte practice, dintre care mentionam cele doua cercetari calitative si o strategie de marketing.
An aparitie | 2018 |
ISBN | 9789737496898 |
Autor | Elisabeta Andreea Budacia |
Editura | UNIVERSITARA |
Lungime | 28 |
Latime | 20 |
Numar pagini | 236 |
Cod Bare | 9789737496898 |
UM Dimensiuni | cm |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.