Cele trei reguli
MICHAEL E. RAYNOR
Cod produs: YPUB00219
nu este in stoc
Acest produs nu mai este la vanzare
Cele Trei Reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe termen lung, in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor? Ce fac acestea in mod diferit? Ce putem invata de la ele? In Cele trei reguli...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare

Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294

Transport Gratuit
Peste 125 RON

Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Cele Trei Reguli - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe termen lung, in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor? Ce fac acestea in mod diferit? Ce putem invata de la ele? In Cele trei reguli un ghid indispensabil oricarei companii care vrea sa ajunga la rezultate de top si o combinatie perfecta de studii de caz si analize amanuntite de date cei doi autori incearca sa raspunda la aceste intrebari. Michael E. Raynor si Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit sa identifice companiile cu rezultate exceptionale. Dintr-un total de 344 de companii, Raynor si Ahmed au selectat un esantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat in amanunt. Astfel au descoperit ca, atunci cand se confrunta cu decizii dificile, companiile exceptionale respecta trei reguli: 1. Mai bun inainte de mai ieftin. 2. Venituri inainte de costuri. 3. Nu exista alte reguli. Ceea ce face din Cele trei reguli un gen diferit de carte de management este focusul pe procesul de gandire al companiilor de succes. Autorii au adunat un volum impresionant de date de-a lungul unei lungi perioade de timp si le-au analizat folosind metode statistice solide, pentru a descoperi care sunt companiile castigatoare din diverse domenii de activitate. Doar atunci cand au inceput sa analizeze modul in care gandesc aceste companii, procesul prin care iau decizii, au descoperit factorii esentiali care separa performanta de exceptie de cea mediocra. - Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank
An aparitie | 2016 |
Colectie | Publica |
ISBN | 978-606-722-219-7 |
Tip coperta | Paperback |
Autor | Michael E. Raynor |
Editura | Publica |
Lungime | 21 |
Latime | 15 |
Numar pagini | 472 |
Cod Bare | 9786067222197 |
UM Dimensiuni | cm |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.