STRATEGIILE INTREPRINDERILOR ROMANESTI
GIULIA ORECCHIA
Cod produs: YCS00603
sub 3 bucati in stoc
1500 Lei
Ultimele bucati
Autoarea defineste scopul acestei lucrari ca fiind acela de a crea un cadru conceptual care sa permita tratarea turismului ca o industrie si a pune la dispozitia managerilor din firmele de turism niste instrumente de lucru care sa faciliteze desfasurarea managementului strategic in firma, procedand similar cu managerii firmelor industriale. Pe de alta parte, s-a urmarit sa se puna in evidenta...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare

Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294

Transport Gratuit
Peste 100 RON

Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Strategiile intreprinderilor romanesti de Giulia Orecchia
Autoarea defineste scopul acestei lucrari ca fiind acela de a crea un cadru conceptual care sa permita tratarea turismului ca o industrie si a pune la dispozitia managerilor din firmele de turism niste instrumente de lucru care sa faciliteze desfasurarea managementului strategic in firma, procedand similar cu managerii firmelor industriale. Pe de alta parte, s-a urmarit sa se puna in evidenta niste exemple care arata ce rezultate se pot obtine atunci cand exista un cadru conceptual bine delimitat din punctul de vedere al managementului strategic, iar instrumentele mentionate anterior sunt utilizate corespunzator. (Prof. univ. dr. ing. Dan Maniu Duse)
ISBN | 9786061702985 |
Colectie | stiinta si Tehnica |
Numar pagini | 274 |
An aparitie | 2013 |
Tip coperta | Brosata |
BIC | DSK |
Lungime (mm) | 240 |
Latime (mm) | 170 |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.