SPERANTA NU E O STRATEGIE
CRISTINA RUSU
Cod produs: YAM00341
nu este in stoc
Acest produs nu mai este la vanzare
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi trebuie sa inteleaga mai bine decat oricand afacerea clientului lor. Acest lucru este important pentru ca se poate intampla sa ratezi un contract bun...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare
Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294
Transport Gratuit
Peste 125 RON
Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Speranta nu e o strategie de Cristina Rusu
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi trebuie sa inteleaga mai bine decat oricand afacerea clientului lor. Acest lucru este important pentru ca se poate intampla sa ratezi un contract bun din cauza unui mesager slab. Combinand o abordare coerenta cu secretele de ultima ora ale celor mai buni agenti de vanzari din intreaga lume, Speranta nu e o strategie prezinta un proces testat, alcatuit din sase etape-cheie, pentru castigarea oportunitatilor de vanzare si iti arata cum: Sa vinzi tinand seama de "nevoia" strategica de afaceri a potentialului client pentru a obtine o valoare ridicata; Sa evaluezi potentialul client pentru a intocmi o previziune corecta privind tranzactia; Sa iti diferentiezi solutia astfel incat sa fii preferat in locul concurentilor;
Sa creezi o conexiune intre strategia ta si procesul de luare a deciziilor in interiorul companiei; Sa vinzi celor care detin puterea in cadrul organizatiei, descoperind cheia politicii de achizitii; Sa comunici eficient strategia in interiorul echipei tale. Acest ghid al excelentei in vanzari iti va demonstra ca, in noul mileniu, la baza strategiei de vanzari nu este permis sa se afle speranta, ci informatia. Relatia cu clientii trebuie sa devina din ce in ce mai complexa, pentru ca procesul de vanzare este din ce in ce mai complex. Scopul acestei carti este de a simplifica lucrurile de ambele parti.
ISBN | 978-973-778-069 |
Editura | Amaltea |
Numar pagini | 240 |
An aparitie | 2007 |
Tip coperta | Paperback |
Lungime | 13.5 |
Latime | 20.5 |
UM Dimensiuni | cm |
Dimensiuni | 13.5 x 20.5 cm |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.