category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Afaceri

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa
1 2 3

Trei indicii ale unei slujbe mizerabile, Patrick Lencioni

�Cu toate ca e dificil de cuantificat, lipsa de satisfactie a angajatilor influenteaza in mod direct productivitatea, cifra de afaceri si moralul, care in cele din urma lovesc in bugetul companiei [�] Managerii pot � si chiar ar trebui � sa-si considere munca asemenea unei misiuniin slujba altora, [�] ajutandu-i pe oameni sa se simta impliniti in munca lor si sa aiba succes indiferent de ceea ce fac.�

Trei indicii ale unei slujbe mizerabile, Patrick Lencioni

79,90 Lei
2,90 Lei
TVA inclus
In stoc


TATA BOGAT, TATA SARAC

Robert T. Kiyosaki este copilul bogat al unor oameni saraci. El si-a dorit dintotdeauna sa nu munceasca asemeni tatalui sau, care, in ciuda faptului ca avea un salariu consistent, era vesnic ingropat in datorii. Concluzia lui este ca, in principal, problemele financiare provin din faptul ca anii multi de scoala nu ne invata nimic despre cum functioneaza banii, ci doar cum sa muncim din greu pentru ei. Iar atunci cand si avem " multi, putini, - nu stim cum sa-i folosim in favoarea noastra. Nu nesocotim faptul ca relatia cu banii este una de putere: ori ii stapanisi, ori deveniti sclavii lor. Parintii bogati isi pregatesc copiii sa devina, la randul lor, bogati. Parintii saraci le spun copiilor sa mearga la scoala, sa fie cat mai silitori si sa-si gaseasca o slujba buna. Insa calea de urmat pentru castigarea bogatiei este initierea in arta finantelor. Invatati-va copiii sa fie liberi din punct de vedere financiar!

TATA BOGAT, TATA SARAC

30,90 Lei
18,54 Lei
TVA inclus
In stoc


DE LA IDEE LA BANI EDITIA 2

De la idee la bani este cea mai cunoscuta lucrare a lui Napoleon Hill si, totodata, una dintre cele mai bine vandute carti din toate timpurile. Expunand, in esenta, 13 pasi catre imbogatire, autorul mizeaza in primul rand pe cultivarea unei constiinte a banilor, a unei filozofii privind succesul si imbogatirea. Henry Ford, John D. Rockefeller, Theodore Roosevelt, William Jennings Bryan, Clarence Darrow, Alexander Graham Bell, William Howard Taft sunt numai cativa dintre oamenii care au cunoscut succesul prin aplicarea principiilor din aceasta carte. Scrisa la imboldul lui Andrew Carnegie si tradusa in nenumarate limbi, De la idee la bani a devenit, cu timpul, o lucrare de capatai a literaturii motivationale. Este o „carte de vizita“ pentru fiecare om care a ajuns pe culmile gloriei dupa ce a pus in practica sfaturile din paginile ei. De la idee la bani a schimbat destinul multor femei, barbati si tineri din intreaga lume, ajutandu-i sa devina lideri in domenii din cele mai diverse: afaceri, guvern sau organizatii civice.

Napoleon Hill (1883-1970) a fost un celebru autor american de carti de literatura motivationala. A trecut de la jurnalistica la Drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie si, evoluand rapid, a ajuns consilier pentru oameni de afaceri, lideri si presedinti, precum: Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison, Henry Ford. Preocuparile lui Hill au vizat convingerile personale ale individului si rolul lor in atingerea succesului. Ca rezultat al cercetarilor intreprinse, in calitate de reporter, si la imboldul lui Andrew Carnegie, autorul a formulat „filozofia implinirii“, reluata in multe dintre cartile sale, cu scopul de a dezvalui calea spre imbogatire, formula prin care orice om se poate realiza atat in plan material, cat si spiritual. Desi concepute cu mult timp in urma, ideile lui Napoleon Hill sunt, in continuare, fundamentale pentru domeniul dezvoltarii personale. Cea mai celebra lucrare a lui Napoleon Hill, De la idee la bani, este, totodata, una dintre cele mai bine vandute carti din toate timpurile. A fost publicata pentru prima data in martie 1937, in timpul Marii Crize Economice.

Primul tiraj, de 5 000 de exemplare, s-a epuizat in numai sase saptamani. Urmatoarele 10 000 de exemplare, la fel. Pana in 1970, la moartea autorului, cartea se vanduse in 20 de milioane de exemplare. De la idee la bani si-a pastrat statutul de bestseller chiar si dupa 70 de ani de la publicare - dupa cum a consemnat Business Week Magazine -, fiind, si azi, emblematica pentru sectorul literaturii motivationale. Alaturi de acest titlu, la Curtea Veche Publishing au mai aparut, de acelasi autor, Secretul bogatiilor (2007) si Puterea de convingere (2006).

DE LA IDEE LA BANI EDITIA 2

31,90 Lei
19,14 Lei
TVA inclus
In stoc


LEBADA NEAGRA

"Una dintre cele mai influente 12 carti de dupa Al Doilea Razboi Mondial." - The Times "O opera de arta." - Chris Anderson, autorul cartii Coada lunga

LEBADA NEAGRA

46,00 Lei
27,60 Lei
TVA inclus
In stoc


SCOALA DE AFACERI\n

Scoala de afaceri ofera o lectie de imbogatire, lucru vazut nu ca scop in sine, ci ca mijloc de atingere a libertatii financiare. Surprinzator, nu educatia intelectuala primeaza pentru atingerea succesului, ci aceea emotionala. Nu cei mai inteligenti oameni devin bogati, ci cei mai hotarati, cei care stiu sa aiba vise marete si sunt capabili sa isi creeze si sa urmeze planuri pentru indeplinirea acestora.

SCOALA DE AFACERI\n

30,00 Lei
18,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CADRANUL BANILOR

Ati observat ca multi dintre cei mai sclipitori absolventi ai universitatilor isi doresc sa lucreze pentru cei care nu si-au terminat studiile... oameni precum Bill Gates, Richard Branson, Michael Dell si Ted Turner? Acesti oameni fara studii superioare sunt astazi ultra-bogatii lumii.

CADRANUL BANILOR

37,90 Lei
24,64 Lei
TVA inclus
In stoc


ANTREPRENORIAT

"Este un proiect de suflet mai vechi al meu, pe care ma bucur sa reusesc sa il finalizez acum. Informatiile din carte sunt, cred eu, utile pentru orice antreprenor, dar si pentru cei care se gandesc sa urmeze in viitor aceasta cale sau chiar pentru cei care nu sunt antreprenori, dar sunt implicati in orice alt mod in activitatile antreprenoriale din Romania. Documentarea pentru carte a implicat atat cursurile de entrepreneurship pe care le predau la scoli de business executive MBA (CEU Business School si acum la Maastricht School of Management) cat si experienta acumulata in Arena Leilor sau mai recent in Schoolforstartups, dar mai ales experienta din ultimii aproape 20 ani de activitate antreprenoriala personala." - Marius Ghenea

ANTREPRENORIAT

49,00 Lei
44,10 Lei
TVA inclus
stoc limitat


Screw it, lets do it, Lectii din scoala vietii, Richard Branson

Despre carte
Screw it, Let`s do it este o atitudine. Este atitudinea care il caracterizeaza pe Richard Branson. Cu alte cuvinte, lui Branson ii plac provocarile si le raspunde cu curaj. Screw It, Let`s Do It inseamna sa crezi ca poti face un lucru, chiar daca altii sunt sceptici. Trebuie doar sa incerci si iar sa incerci, pana cand reusesti.
In Screw It, Let`s Do It, Richard Branson impartaseste cateva dintre lectiile de viata si cariera pe care le-a trait si cum a folosit aceste invataminte. Rezultatul sunt cateva principii-sfat:
Sa crezi ca ceea ce iti propui poate fi facut
Traieste viata din plin
Distreaza-te, munceste din greu si banii vor veni
Calculeaza riscurile si asuma-ti-le
Nu regreta nimic
Urmeaza-ti visurile, dar in lumea reala bazeaza-te pe tine
Fa ca fiecare secunda sa conteze
Richard Branson mai vorbeste si despre cum vede viitorul: un viitor in care fiecare sa isi asume responsabilitatea de protejare a mediului inconjurator, de ajutorare a celor care au nevoie.
Cartea este scrisa intr-un stil simplu si direct. Interesanta si captivanta, Screw It, Let`s Do It este o propunere de dezvoltare person

Screw it, lets do it, Lectii din scoala vietii, Richard Branson

45,00 Lei
29,25 Lei
TVA inclus
stoc limitat


EXCEPTIONALII

Povestile despre oamenii de mare succes se invart in jurul inteligentei si ambitiei. In Exceptionalii, Malcolm Gladwell spune ca adevarata explicatie e cu totul alta, iar daca vrem sa intelegem cum se ajunge atat de departe, ar trebui sa ne luam timp sa cunoastem tot ce tine de contextul acestor oameni: familia, locul unde au copilarit, data nasterii. Gladwell contesta mitul asa-zisului merit personal, explorand raportul dintre succes si cultura, hazard, sincronizare, nastere si noroc, si felul in care, in pofida calitatilor si talentului cuiva, mostenirea culturala poate functiona ca o piedica. Se explica aici, in termeni de generatie, familie, cultura si clasa, ce au in comun Beatles, Bill Gates si Mozart, care sunt atuurile ascunse ale sportivilor de top, de ce sunt atat de buni asiaticii la matematica, de ce toti avocatii bine cotati din New York au acelasi CV, de ce n-a auzit nimeni niciodata de cel mai inteligent om din lume. Viata "exceptionalilor" - oamenii ale caror performante ies din sfera experientei comune - urmeaza o logica stranie si inedita. Pentru a descrie aceasta logica, Gladwell vine cu un proiect de valorificare maxima a potentialului.

EXCEPTIONALII

55,00 Lei
52,25 Lei
TVA inclus
In stoc


AISBERGUL NOSTRU SE TOP ESTE

Aisbergul nostru se tope?te este o fabul? despre cum s? reu?e?ti într-o lume aflat? în permanent? schimbare. Bazat? pe lucr?rile lui John Kotter, aceasta este o poveste care a fost folosit? în sprijinul a nenum?ra?i oameni ?i organiza?ii. Fabula descrie o colonie de pinguini din Antarctica. Un grup de pinguini frumo?i, imperiali tr?iesc a?a cum au f?cut-o de mult? vreme. Dup? un timp, o pas?re curioas? descoper? c? o problem? poten?ial devastatoare le amenin?? c?minul – ?i practic nimeni n-o ascult?. Eroii povestirii, Fred, Alice, Louis, Buddy, Profesorul ?i NuNu seam?n? cu persoane familiare tuturor. Povestea lor face referire la rezisten?a la schimbare ?i ac?iunea eroic?, obstacole în aparen?? dificile ?i cele mai inteligente tactici de a face fa?? acestor obstacole. Aisbergul nostru se tope?te se bazeaz? pe munca de pionierat, care demonstreaz? felul în care cei Opt Pa?i conduc la schimbarea necesar? în orice fel de grup.

AISBERGUL NOSTRU SE TOP ESTE

45,00 Lei
42,75 Lei
TVA inclus
In stoc


Arta vanzarii - Zig Ziglar

O carte scrisa pentru cei "din linia intai" din orice afacere: cei care fac vanzarile. Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus ca n-are bani sa cumpere una, a intins Cartea Sfanta spre el si l-a rugat, cu o voce stinsa: "Pune mana aici si mai spune o data, te rog!". In timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturatie, "arta vanzarii" nu are limite. Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servicii in mod profesionist.

Arta vanzarii - Zig Ziglar

26,90 Lei
21,52 Lei
TVA inclus
stoc limitat


THE TIPPING POINT. CUM LUCRURILE MICI POT PROVOCA SCHIMBARI DE PROPORTII

The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor in moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc precum virusii afectand starea de bine a oamenilor, institutiilor, societatii. The Tipping Point este biografia unei idei, iar aceasta idee este foarte simpla. Cea mai buna cale de a intelege aparitia tendintelor in moda, fluxul si refluxul mareelor de delincventa sau, de ce nu, transformarea unor carticele necunoscute in niste best-seller-uri ori afluxul de adolescenti care fumeaza, fenomenul zvonurilor care merg din gura-n gura si toate celelalte schimbari misterioase care se petrec in viata de zi cu zi este sa le privim ca pe niste epidemii. Ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc exact la fel ca virusii.

THE TIPPING POINT. CUM LUCRURILE MICI POT PROVOCA SCHIMBARI DE PROPORTII

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
In stoc


IRATIONAL IN MOD PREVIZIBIL

Irational In Mod Previzibil, Dan Ariely

IRATIONAL IN MOD PREVIZIBIL

55,00 Lei
52,25 Lei
TVA inclus
In stoc


VIITORUL APARTINE COMPANIILOR MICI

Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este Small is the new big, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gandesti in stil mare, sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime. Se pare ca in zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. Sa ne gandim la impactul articolelor publicate pe bloguri mai mult sau mai putin influente, dar care pot afecta semnificativ imaginea unei companii, pentru ca lucrurile mici au impact. Despre ele se vorbeste, iar informatiile circula cu repeziciune si sunt practic imposibil de controlat. S-a dovedit clar ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decat una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar cand esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori. Companiile mici sunt intotdeauna mai atente la detalii, au clienti care se transforma in adevarati avocati ai brandului si care povestesc mai departe despre lucrurile de care au fost incantati. Nu neaparat tot ce e mare este si bun. Marimea conteaza, dar nu in toate situatiile. Chiar si stravechea intelepciune romaneasca a surprins foarte bine aceste principii in proverbul "Buturuga mica rastoarna carul mare".

VIITORUL APARTINE COMPANIILOR MICI

60,00 Lei
48,00 Lei
TVA inclus
In stoc


PUTEREA

Cine conduce lumea? O intrebare la care de-a lungul istoriei au incercat sa raspunda teologi, politologi, economisti sau adepti ai teoriei conspiratiei. Cartea de fata propune un unghi inedit de abordare a chestiunii de mai sus: o analiza rece si pertinenta a evolutiei PUTERII de-a lungul timpului, pe toate cele trei paliere ale acesteia, militara, economica si simbolica. De la Sumerul antic la Statele Unite ale Americii angajate in razboiul din Irak, de la prima moneda batuta in Ligia anului 600 i.Hr. la mecanismele crizei contemporane, de la opricinika creata de Ivan cel Groaznic la serviciile moderne de informatii, parcurgem odata cu paginile lucrarii de fata un tablou halucinant uneori al nasterii puterii, al coliziunilor intre cele trei forme ale acesteia si al modului in care au evoluat in timp. Si mai ales, incerca sa intrezareasca mutatiile pe care viitorul le prefigureza deja printre actorii puterii. O carte care te ajuta sa vezi si sa intelegi mult mai limpede lumea in care traiesti

PUTEREA

44,90 Lei
24,70 Lei
TVA inclus
In stoc


CULTURA SERVICIILOR SUPERIOARE

Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor. De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile. Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati.

CULTURA SERVICIILOR SUPERIOARE

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
In stoc


1 2 3

1 2 3



Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro

 

Jocuri Online YouTube Download Filme Porno