category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Economie

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa
1 2 3

TATA BOGAT, TATA SARAC

Robert T. Kiyosaki este copilul bogat al unor oameni saraci. El si-a dorit dintotdeauna sa nu munceasca asemeni tatalui sau, care, in ciuda faptului ca avea un salariu consistent, era vesnic ingropat in datorii. Concluzia lui este ca, in principal, problemele financiare provin din faptul ca anii multi de scoala nu ne invata nimic despre cum functioneaza banii, ci doar cum sa muncim din greu pentru ei. Iar atunci cand si avem " multi, putini, - nu stim cum sa-i folosim in favoarea noastra. Nu nesocotim faptul ca relatia cu banii este una de putere: ori ii stapanisi, ori deveniti sclavii lor. Parintii bogati isi pregatesc copiii sa devina, la randul lor, bogati. Parintii saraci le spun copiilor sa mearga la scoala, sa fie cat mai silitori si sa-si gaseasca o slujba buna. Insa calea de urmat pentru castigarea bogatiei este initierea in arta finantelor. Invatati-va copiii sa fie liberi din punct de vedere financiar!

TATA BOGAT, TATA SARAC

36,00 Lei
22,75 Lei
TVA inclus
In stoc


SCOALA DE AFACERI\n

Scoala de afaceri ofera o lectie de imbogatire, lucru vazut nu ca scop in sine, ci ca mijloc de atingere a libertatii financiare. Surprinzator, nu educatia intelectuala primeaza pentru atingerea succesului, ci aceea emotionala. Nu cei mai inteligenti oameni devin bogati, ci cei mai hotarati, cei care stiu sa aiba vise marete si sunt capabili sa isi creeze si sa urmeze planuri pentru indeplinirea acestora.

SCOALA DE AFACERI\n

39,00 Lei
27,30 Lei
TVA inclus
In stoc


TEHNICI DE A VINDE

Continuand munca celui mai faimos scriitor si formator motivational, Dale Carnegie, firma de training Dale Carnegie & Associates este astazi una dintre cele mai importante din intreaga lume. Cursurile tinute aici au devenit o importanta etapa de pregatire in cariera oricarei persoane preocupate de succesul profesional. Cartea de fata este primul curs al Dale Carnegie & Associates publicat in limba romana - un indrumar eficient, structurat logic, ce se dovedeste benefic atat pentru cei care vand, cat si pentru cei care cumpara. El cuprinde rezultatele unor ani intregi de cercetari si experienta ai unora dintre cei mai mari specialisti americani in vanzari. Lucrarea de fata reprezinta o investitie necesara, la indemana oricarui om ce asaza profesionalismul pe primul plan. Tehnicile si recomandarile din aceasta carte vizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare in parte, de la identificarea clientilor potentiali pana la livrarea produsului. Aplicarea lor va poate aduce avantaje serioase in fata competitorilor.

TEHNICI DE A VINDE

43,00 Lei
27,95 Lei
TVA inclus
In stoc


ESENTIALISMUL

Esentialismul este despre cum sa faceti ce trebuie, nu despre cum sa faceti mai multe. Este despre a va investi timpul si energia cat mai intelept posibil, pentru a opera la cel mai inalt nivel de contributie personala, facand doar ceea ce este esential. Prima parte a cartii schiteaza mentalitatea de baza a unui esentialist. Urmatoarele trei transforma mentalitatea intr-un proces sistematic orientat catre a urmari disciplinat mai putin, unul pe care puteti sa-l folositi in orice situatie sau intreprindere pe care o intalniti. Calea esentialistului inseamna a trai conform unui proiect, nu in mod automat. in loc sa faca alegeri in mod reactiv, esentialistul distinge in mod deliberat putinele aspecte vitale de numeroasele aspecte triviale, elimina aspectele neesentiale si indeparteaza obstacolele, astfel incat lucrurile esentiale sa poata sa se desfasoare limpede, fluent. Asadar, Calea esentialistului este drumul catre detinerea controlului privind propriile alegeri. Este drumul catre noi niveluri de succes si semnificatie. Este drumul pe care va bucurati de calatorie, nu doar de destinatie

ESENTIALISMUL

51,00 Lei
35,70 Lei
TVA inclus
stoc limitat


EXCEPTIONALII

Povestile despre oamenii de mare succes se invart in jurul inteligentei si ambitiei. In Exceptionalii, Malcolm Gladwell spune ca adevarata explicatie e cu totul alta, iar daca vrem sa intelegem cum se ajunge atat de departe, ar trebui sa ne luam timp sa cunoastem tot ce tine de contextul acestor oameni: familia, locul unde au copilarit, data nasterii. Gladwell contesta mitul asa-zisului merit personal, explorand raportul dintre succes si cultura, hazard, sincronizare, nastere si noroc, si felul in care, in pofida calitatilor si talentului cuiva, mostenirea culturala poate functiona ca o piedica. Se explica aici, in termeni de generatie, familie, cultura si clasa, ce au in comun Beatles, Bill Gates si Mozart, care sunt atuurile ascunse ale sportivilor de top, de ce sunt atat de buni asiaticii la matematica, de ce toti avocatii bine cotati din New York au acelasi CV, de ce n-a auzit nimeni niciodata de cel mai inteligent om din lume. Viata "exceptionalilor" - oamenii ale caror performante ies din sfera experientei comune - urmeaza o logica stranie si inedita. Pentru a descrie aceasta logica, Gladwell vine cu un proiect de valorificare maxima a potentialului.

EXCEPTIONALII

55,00 Lei
52,25 Lei
TVA inclus
stoc limitat


ECONOMIE. IDEI FUNDAMENTALE

Ce se intampla in cazul unei recesiuni? Ce rol au banii? De ce platim taxe? Economia afecteaza fiecare aspect al vie?ii noastre, de la modalitatea in care ajungem la lucru, pana la locul in care ne cheltuim banii – iar marile idei economice continua sa ne modeleze lumea. Scris intr-un limbaj accesibil, volumul abunda in explica?ii concise care ne lamuresc jargonul, in diagrame care descurca i?ele teoriilor complicate, in citate clasice care fac economia memorabila ?i in ilustra?ii ingenioase care ne imboga?esc ?i se joaca cu in?elegerea noastra asupra economiei. Oricat de multe a?i cunoa?te despre acest subiect, fie ca sunte?i studen?i interesa?i de economie sau exper?i autodidac?i, in paginile acestei car?i ve?i gasi o mul?ime de lucruri care sa va stimuleze curiozitatea.

ECONOMIE. IDEI FUNDAMENTALE

106,00 Lei
68,25 Lei
TVA inclus
stoc limitat


Screw it, lets do it, Lectii din scoala vietii, Richard Branson

Despre carte
Screw it, Let`s do it este o atitudine. Este atitudinea care il caracterizeaza pe Richard Branson. Cu alte cuvinte, lui Branson ii plac provocarile si le raspunde cu curaj. Screw It, Let`s Do It inseamna sa crezi ca poti face un lucru, chiar daca altii sunt sceptici. Trebuie doar sa incerci si iar sa incerci, pana cand reusesti.
In Screw It, Let`s Do It, Richard Branson impartaseste cateva dintre lectiile de viata si cariera pe care le-a trait si cum a folosit aceste invataminte. Rezultatul sunt cateva principii-sfat:
Sa crezi ca ceea ce iti propui poate fi facut
Traieste viata din plin
Distreaza-te, munceste din greu si banii vor veni
Calculeaza riscurile si asuma-ti-le
Nu regreta nimic
Urmeaza-ti visurile, dar in lumea reala bazeaza-te pe tine
Fa ca fiecare secunda sa conteze
Richard Branson mai vorbeste si despre cum vede viitorul: un viitor in care fiecare sa isi asume responsabilitatea de protejare a mediului inconjurator, de ajutorare a celor care au nevoie.
Cartea este scrisa intr-un stil simplu si direct. Interesanta si captivanta, Screw It, Let`s Do It este o propunere de dezvoltare person

Screw it, lets do it, Lectii din scoala vietii, Richard Branson

45,00 Lei
29,25 Lei
TVA inclus
stoc limitat


ANTREPRENORIAT

"Este un proiect de suflet mai vechi al meu, pe care ma bucur sa reusesc sa il finalizez acum. Informatiile din carte sunt, cred eu, utile pentru orice antreprenor, dar si pentru cei care se gandesc sa urmeze in viitor aceasta cale sau chiar pentru cei care nu sunt antreprenori, dar sunt implicati in orice alt mod in activitatile antreprenoriale din Romania. Documentarea pentru carte a implicat atat cursurile de entrepreneurship pe care le predau la scoli de business executive MBA (CEU Business School si acum la Maastricht School of Management) cat si experienta acumulata in Arena Leilor sau mai recent in Schoolforstartups, dar mai ales experienta din ultimii aproape 20 ani de activitate antreprenoriala personala." - Marius Ghenea

ANTREPRENORIAT

52,00 Lei
44,10 Lei
TVA inclus
stoc limitat


Arta vanzarii - Zig Ziglar

O carte scrisa pentru cei "din linia intai" din orice afacere: cei care fac vanzarile. Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus ca n-are bani sa cumpere una, a intins Cartea Sfanta spre el si l-a rugat, cu o voce stinsa: "Pune mana aici si mai spune o data, te rog!". In timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturatie, "arta vanzarii" nu are limite. Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servicii in mod profesionist.

Arta vanzarii - Zig Ziglar

26,90 Lei
21,52 Lei
TVA inclus
stoc limitat


DE LA IDEE LA BANI. EDITIA A III-A, REVIZUITA

De la idee la bani este cea mai cunoscuta scriere a lui Napoleon Hill si, totodata, una dintre cele mai vandute carti din toate timpurile. Expunand, in esenta, 13 pasi spre imbogatire, autorul mizeaza, in primul rand, pe cultivarea unei constiinte a banilor, a unei intregi filosofii despre succes si prosperitate. Volumul de fata cuprinde atat celebra lucrare De la idee la bani, cat si un ghid de actiune, care vine in sprijinul cititorilor cu sfaturi privind atingerea si mentinerea succesului. Tineti in maini o carte care a facut legenda si ale carei pagini ascund formula prosperitatii materiale si a implinirii spirituale, o formula care, desi veche, continua sa-si afirme valabilitatea chiar si in vremurile noastre moderne. Henry Ford, John D. Rockefeller, Theodore Roosevelt, William Jennings Bryan, Clarence Darrow, Alexander Graham Bell, William Howard Taft sunt numai cativa dintre oamenii care au cunoscut succesul prin aplicarea principiilor din aceasta carte. Scrisa la imboldul lui Andrew Carnegie, tradusa in nenumarate limbi si vanduta in peste 60 de milioane de exemplare, De la idee la bani a devenit, cu timpul, o lucrare de capatai a literaturii motivationale. Este o „carte de vizita“ pentru fiecare om care a ajuns pe culmile gloriei dupa ce a pus in practica sfaturile din paginile ei. De la idee la bani a schimbat destinul multor femei si barbati din intreaga lume, ajutandu-i sa devina lideri in domenii dintre cele mai diverse: in afaceri, in guvern sau in organizatii civice. Napoleon Hill (1883–1970) a fost un celebru autor american de carti de literatura motivationala. A trecut de la jurnalistica la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie si, evoluand rapid, a ajuns consilier pentru oameni de afaceri, lideri si presedinti, personalitati precum Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison, Henry Ford. Preocuparile lui Hill au vizat convingerile personale ale individului si rolul lor in atingerea succesului. Ca rezultat al cercetarilor intreprinse, in calitate de reporter, si la imboldul lui Andrew Carnegie, autorul a formulat „filozofia implinirii“, reluata in multe dintre cartile sale, cu scopul de a dezvalui calea spre imbogatire, formula prin care orice om se poate realiza atat in plan material, cat si spiritual. Desi concepute cu mult timp in urma, ideile lui Napoleon Hill sunt, in continuare, fundamentale pentru domeniul dezvoltarii personale. Cea mai celebra lucrare a lui Napoleon Hill, De la idee la bani, este, totodata, una dintre cele mai bine vandute carti din toate timpurile. A fost publicata pentru prima data in martie 1937, in timpul Marii Crize Economice. Primul tiraj, de 5 000 de exemplare, s-a epuizat in numai sase saptamani. Urmatoarele 10 000 de exemplare, la fel. Pana in 1970, la moartea autorului, cartea se vanduse in 20 de milioane de exemplare. De la idee la bani si-a pastrat statutul de bestseller chiar si dupa 70 de ani de la publicare — dupa cum a consemnat publicatia BusinessWeek —, fiind, si azi, emblematica pentru sectorul literaturii motivationale. Alaturi de acest titlu, la Curtea Veche Publishing au mai aparut, de acelasi autor, Puterea de convingere (2006), Secretul bogatiilor(2007), Calea spre succes (2011), Secretul libertatii (2012) si Cheia succesului (2012).

DE LA IDEE LA BANI. EDITIA A III-A, REVIZUITA

39,00 Lei
23,40 Lei
TVA inclus
In stoc


IRATIONAL IN MOD PREVIZIBIL

Irational In Mod Previzibil, Dan Ariely

IRATIONAL IN MOD PREVIZIBIL

55,00 Lei
52,25 Lei
TVA inclus
In stoc


AISBERGUL NOSTRU SE TOP ESTE

Aisbergul nostru se tope?te este o fabul? despre cum s? reu?e?ti într-o lume aflat? în permanent? schimbare. Bazat? pe lucr?rile lui John Kotter, aceasta este o poveste care a fost folosit? în sprijinul a nenum?ra?i oameni ?i organiza?ii. Fabula descrie o colonie de pinguini din Antarctica. Un grup de pinguini frumo?i, imperiali tr?iesc a?a cum au f?cut-o de mult? vreme. Dup? un timp, o pas?re curioas? descoper? c? o problem? poten?ial devastatoare le amenin?? c?minul – ?i practic nimeni n-o ascult?. Eroii povestirii, Fred, Alice, Louis, Buddy, Profesorul ?i NuNu seam?n? cu persoane familiare tuturor. Povestea lor face referire la rezisten?a la schimbare ?i ac?iunea eroic?, obstacole în aparen?? dificile ?i cele mai inteligente tactici de a face fa?? acestor obstacole. Aisbergul nostru se tope?te se bazeaz? pe munca de pionierat, care demonstreaz? felul în care cei Opt Pa?i conduc la schimbarea necesar? în orice fel de grup.

AISBERGUL NOSTRU SE TOP ESTE

45,00 Lei
42,75 Lei
TVA inclus
stoc limitat


THE TIPPING POINT. CUM LUCRURILE MICI POT PROVOCA SCHIMBARI DE PROPORTII

The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor in moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc precum virusii afectand starea de bine a oamenilor, institutiilor, societatii. The Tipping Point este biografia unei idei, iar aceasta idee este foarte simpla. Cea mai buna cale de a intelege aparitia tendintelor in moda, fluxul si refluxul mareelor de delincventa sau, de ce nu, transformarea unor carticele necunoscute in niste best-seller-uri ori afluxul de adolescenti care fumeaza, fenomenul zvonurilor care merg din gura-n gura si toate celelalte schimbari misterioase care se petrec in viata de zi cu zi este sa le privim ca pe niste epidemii. Ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc exact la fel ca virusii.

THE TIPPING POINT. CUM LUCRURILE MICI POT PROVOCA SCHIMBARI DE PROPORTII

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
In stoc


MANAGEMENTUL CALITATII SERVICIILOR SI OSPITALITATEA IN RESTAURANTE, GASTRONOMIE,...

Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu. Din cuprins: Managementul calitatii resurselor umane - Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie - Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale - Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor - Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor - Primirea si servirea comenzilor - Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei - Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale - Sortimentele si tehnologia bauturilor - Retete si tehnologii - Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica - Organizarea activitatii unitatilor de cazare.

MANAGEMENTUL CALITATII SERVICIILOR SI OSPITALITATEA IN RESTAURANTE, GASTRONOMIE,...

82,00 Lei
60,67 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CULTURA SERVICIILOR SUPERIOARE

Ron Kaufman ne poarta intr-o calatorie in noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice si a unor exemple de buna practica, veti afla in ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume si cum puteti urma calea spre transformarea superioara a serviciilor. De-a lungul anilor, am asistat la schimbari profunde in atitudinile si actiunile oamenilor si la imbunatatiri semnificative ale performantei multor companii in domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile castiguri in ceea ce priveste reputatia, cota de piata si profiturile. Organizatiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucura de un avantaj competitiv sustenabil, atragand clienti mai fideli si angajati mai talentati si mai motivati.

CULTURA SERVICIILOR SUPERIOARE

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
In stoc


1 2 3

1 2 3



Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro