MANUAL DE MARKETING - - PRINCIPII CLASICE S
MARILENA SERBAN
Cod produs: YBK10138
nu este in stoc
Acest produs nu mai este la vanzare
Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente este o carte redactata pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite in prezent in domeniu si bazandu-se pe exemple reale de pe piata romaneasca. Concluziile cartii imbina teoria si practica, pentru o buna intelegere a domeniului si o aprofundare riguroasa a formelor acestuia. Cartea...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare
Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294
Transport Gratuit
Peste 125 RON
Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Manual de marketing - - principii clasice s de Marilena Serban
Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente este o carte redactata pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite in prezent in domeniu si bazandu-se pe exemple reale de pe piata romaneasca. Concluziile cartii imbina teoria si practica, pentru o buna intelegere a domeniului si o aprofundare riguroasa a formelor acestuia. Cartea sintetizeaza, pe baza lecturilor si experientei autoarei, principalele elemente teoretice si noutati cu un insemnat potential practic, intr-o varianta adaptata specificului pietei romanesti. Manualul se adreseaza studentilor din cadrul facultatilor de management, marketing, comunicare si PR, dar si managerilor, intreprinzatorilor si specialistilor din marketing si publicitate.
Editura | C.H. Beck |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.