CRITICA RATIUNII PENAL E

Editura: C.H. Beck
Cod produs: YBK01311
27,00 Lei
Lucrarea Critica ratiunii penale. Studii de criminologie juridica si drept penal reuneste, pe de o parte, studii recente ale autorului, ce isi au sursa de inspiratie in controversele declansate prin punerea in dezbatere a noului Proiect de Cod penal, iar pe de alta parte, studii si articole mai vechi, publicate in ultimii ani in reviste de specialitate. Principala...
27,00 Lei

27,00 Lei

031/413 43 33

Cod produs: YBK01311

Nr. pagini 156
Format carte 19,6 x 13 cm
ISBN 978-973-115-571-5
Data aparitiei Jun-09
An aparitie 2009
Limba text original Romana
Tip coperta Brosata
BIC DSK

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul CRITICA RATIUNII PENAL E scrisa de VALERIAN CIOCLEI.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea CRITICA RATIUNII PENAL E de VALERIAN CIOCLEI tiparita de editura C.H. Beck se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul VALERIAN CIOCLEI, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli CRITICA RATIUNII PENAL E de VALERIAN CIOCLEI cu ISBN 978-973-115-571-5. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!