Harvard Business Review on Advances in Strategy, Harvard Business Review

Editura: Mc Graw Hill
Cod produs: YMGH00102
The "Harvard Business Review Paperback Series" is designed to bring today's managers and professionals the fundamental information they need to stay competitive in a fast-moving world. From the preeminent thinkers whose work has defined an entire field to the rising stars who will redefine the way we think about business, here are the leading minds and landmark...

031/413 43 33

Cod produs: YMGH00102

Oferte Speciale 1
Anul aparitiei 2002
ISBN 978-1578518036
Format carte 20,8 x 13,4 x 2 cm
Nr.pagini 224
Gama CARTE STRAINA

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul Harvard Business Review on Advances in Strategy, Harvard Business Review.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea Harvard Business Review on Advances in Strategy, Harvard Business Review tiparita de editura Mc Graw Hill se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli Harvard Business Review on Advances in Strategy, Harvard Business Review cu ISBN 978-1578518036. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!