CRITICA IN TRANSEE: DE LA REALISMUL SOCIALIST LA AUTONOMIA ESTETICULUI

Cod produs: YPO03545
31,50 Lei
23,62 Lei
Critica in transee. De la realismul socialist la autonomia esteticului este prima incercare de a privi sintetic, global, critica romaneasca intr-una dintre cele mai complicate epoci ale sale. Ea reface istoria decaderii si a liberalizarii criticii postbelice, prin stabilirea liniilor de forta ale relatiei dintre literatura si ideologie. Nu in ultimul rind, studiul...
31,50 Lei
23,62 Lei

31,50 Lei
23,62 Lei

031/413 43 33

Cod produs: YPO03545

ISBN 9789732329474
BIC DSG

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul CRITICA IN TRANSEE: DE LA REALISMUL SOCIALIST LA AUTONOMIA ESTETICULUI scrisa de ALEX GOLDIS.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea CRITICA IN TRANSEE: DE LA REALISMUL SOCIALIST LA AUTONOMIA ESTETICULUI de ALEX GOLDIS tiparita de editura Polirom se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul ALEX GOLDIS, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli CRITICA IN TRANSEE: DE LA REALISMUL SOCIALIST LA AUTONOMIA ESTETICULUI de ALEX GOLDIS cu ISBN 9789732329474. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!