CRONICA IN PIATRA. VREMEA NEBUNIEI

Cod produs: YHU02454
33,60 Lei
20,83 Lei
Ismail Kadare este una dintre cele mai puternice voci ale literaturii europene contemporane. in 2005 i s-a acordat primul International Man Booker Prize.O meditatie melancolica asupra capriciilor istoriei si a ravagiilor timpului, care destrama familii si naruie realitati aparent imuabile, Cronica in piatra urmareste destinul unui oras din muntii Albaniei, ale...
33,60 Lei
20,83 Lei

33,60 Lei
20,83 Lei

031/413 43 33

Cod produs: YHU02454

ISBN 9789736894817
An aparitie 2012
Dimensiuni 13 x 20 cm
Traducator Marius Dobrescu
Nr. pagini 280
BIC JMC
Limba text tradus Romana
Gama HUMANITAS WOW

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul CRONICA IN PIATRA. VREMEA NEBUNIEI scrisa de ISMAIL KADARE.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea CRONICA IN PIATRA. VREMEA NEBUNIEI de ISMAIL KADARE tiparita de editura Humanitas Fiction se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul ISMAIL KADARE, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli CRONICA IN PIATRA. VREMEA NEBUNIEI de ISMAIL KADARE cu ISBN 9789736894817. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!