CRONICA VIETII CARE TRECE

Editura: Humanitas
Cod produs: YHU10370
39,90 Lei
24,74 Lei
In stoc
"Nicicand Fernando Pessoa nu e mai absent din sine, din altii si din lume decat in aceste scrisori catre Ophelia care au in fundal spectrul orasului Lisabona, atat de viu pe din afara si atat de ireal pe dinlauntru, continandu-l si pe Poet, care se preteaza la cel mai serios joc ca si cum ar fi fost un extraterestru fata de el insusi. Toti cititorii cunosc,...
39,90 Lei
24,74 Lei
In stoc

39,90 Lei
24,74 Lei
In stoc

031/413 43 33

Cod produs: YHU10370

ISBN 9789736897399
Traducator Dinu Flamand
Traducator Micaela Ghitescu
An aparitie 2014
Numar pagini 376
BIC DSK
Tip coperta Brosata
Lungime (cm) 20
Latime (cm) 13
Gama NOUTATI2014

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul CRONICA VIETII CARE TRECE scrisa de FERNANDO PESSOA.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea CRONICA VIETII CARE TRECE de FERNANDO PESSOA tiparita de editura Humanitas se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul FERNANDO PESSOA, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli CRONICA VIETII CARE TRECE de FERNANDO PESSOA cu ISBN 9789736897399. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!