FORTA BRANDULUI
IONUT POPA
Cod produs: YAL01832
nu este in stoc
Acest produs nu mai este la vanzare
Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programe de fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritatea companiilor nu sunt conectate la nivel emotional cu consumatorii. Desigur, strategiile lor pot fi „la moda", iar reclamele lor pot fi demne de premiile de la...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare
Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294
Transport Gratuit
Peste 125 RON
Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Forta brandului de Ionut Popa
Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programe de fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritatea companiilor nu sunt conectate la nivel emotional cu consumatorii. Desigur, strategiile lor pot fi „la moda", iar reclamele lor pot fi demne de premiile de la Cannes. Dar, prea adesea, sumele investite nu se materializeaza in relatii durabile cu clientii.
„ Forta brandului" va vorbeste despre relatiile cu brandurile, dar din perspectiva clientilor, nu a companiilor. Este plina de istorioare si de invataminte, culese si prelucrate de catre Gallup Organization, care are o experienta de peste 60 de ani in studierea psihologiei clientilor. Taria relatiilor intre clienti si branduri poate fi masurata. „Forta brandului" va va arata cum anume sa o faceti
„ Forta brandului" va vorbeste despre relatiile cu brandurile, dar din perspectiva clientilor, nu a companiilor. Este plina de istorioare si de invataminte, culese si prelucrate de catre Gallup Organization, care are o experienta de peste 60 de ani in studierea psihologiei clientilor. Taria relatiilor intre clienti si branduri poate fi masurata. „Forta brandului" va va arata cum anume sa o faceti
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.