Arta emotionala a persuasiunii
JASON HARRIS
Cod produs: YTR02539
sub 3 bucati in stoc
3900 Lei
Reducere: 15%
3315 Lei
Ultimele bucati
BESTSELLER WALL STREET JOURNAL, LOS ANGELES TIMES sI PUBLISHERS WEEKLY
intr-o epoca a neincrederii, Arta emotionala a persuasiunii te invata sa devii un maestru al influentei, cultivandu-ti obiceiuri care intaresc caracterul si sunt esentiale pentru dezvoltarea personala, dar si pentru succesul durabil in afaceri. Nu este o carte cu ponturi si sfaturi de viata. Arta emotionala a...
intr-o epoca a neincrederii, Arta emotionala a persuasiunii te invata sa devii un maestru al influentei, cultivandu-ti obiceiuri care intaresc caracterul si sunt esentiale pentru dezvoltarea personala, dar si pentru succesul durabil in afaceri. Nu este o carte cu ponturi si sfaturi de viata. Arta emotionala a...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare
Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294
Transport Gratuit
Peste 125 RON
Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Arta emotionala a persuasiunii de Jason Harris
BESTSELLER WALL STREET JOURNAL, LOS ANGELES TIMES sI PUBLISHERS WEEKLY
intr-o epoca a neincrederii, Arta emotionala a persuasiunii te invata sa devii un maestru al influentei, cultivandu-ti obiceiuri care intaresc caracterul si sunt esentiale pentru dezvoltarea personala, dar si pentru succesul durabil in afaceri. Nu este o carte cu ponturi si sfaturi de viata. Arta emotionala a persuasiunii ajuta la dezvoltarea obiceiurilor de care ceilalti isi doresc sa fie influentati. Cartea porneste de la o idee radicala: persuasiunea nu se bazeaza pe fapte si argumente, ci numai pe caracterul personal.
Jason Harris sustine ca, in secolul XXI, persuasiunea autentica se intemeiaza mai mult pe dezvoltarea caracterului decat pe tactici facile de lingusire, manipulare si castig pe termen scurt. Se sprijina mai degraba pe captivare decat pe insistenta; pe dezvoltarea empatiei si comunicarea valorilor. Pornind de la experienta sa si de la cele mai noi cercetari privind increderea, influenta si formarea obiceiurilor, Harris arata ca daca esti persuasiv intr-o cultura macinata de amagire inseamna ca respingi etosul actiunii repezite si te dedici angajamentului de a-ti etala cel mai profund eu si de a adopta o abordare pe termen lung.
Jason Harris este CEO al agentiei de publicitate Mekanism si cofondator al Creative Alliance. Colaboreaza indeaproape cu clientii recurgand la un amestec de suflet si stiinta, pentru a crea campanii care provoaca si captiveaza publicul. Sub conducerea sa, Mekanism a fost inclusa in lista celor mai bune agentii realizata de Ad Age si a fost nominalizata de doua ori in topul celor mai bune locuri de munca si topul Creativity 50, realizat de 4A. Harris a fost inclus in topul celor mai influenti 10 lideri cu impact social, precum si in lista celor "100 de oameni care dau maretie publicitatii". Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.
intr-o epoca a neincrederii, Arta emotionala a persuasiunii te invata sa devii un maestru al influentei, cultivandu-ti obiceiuri care intaresc caracterul si sunt esentiale pentru dezvoltarea personala, dar si pentru succesul durabil in afaceri. Nu este o carte cu ponturi si sfaturi de viata. Arta emotionala a persuasiunii ajuta la dezvoltarea obiceiurilor de care ceilalti isi doresc sa fie influentati. Cartea porneste de la o idee radicala: persuasiunea nu se bazeaza pe fapte si argumente, ci numai pe caracterul personal.
Jason Harris sustine ca, in secolul XXI, persuasiunea autentica se intemeiaza mai mult pe dezvoltarea caracterului decat pe tactici facile de lingusire, manipulare si castig pe termen scurt. Se sprijina mai degraba pe captivare decat pe insistenta; pe dezvoltarea empatiei si comunicarea valorilor. Pornind de la experienta sa si de la cele mai noi cercetari privind increderea, influenta si formarea obiceiurilor, Harris arata ca daca esti persuasiv intr-o cultura macinata de amagire inseamna ca respingi etosul actiunii repezite si te dedici angajamentului de a-ti etala cel mai profund eu si de a adopta o abordare pe termen lung.
Jason Harris este CEO al agentiei de publicitate Mekanism si cofondator al Creative Alliance. Colaboreaza indeaproape cu clientii recurgand la un amestec de suflet si stiinta, pentru a crea campanii care provoaca si captiveaza publicul. Sub conducerea sa, Mekanism a fost inclusa in lista celor mai bune agentii realizata de Ad Age si a fost nominalizata de doua ori in topul celor mai bune locuri de munca si topul Creativity 50, realizat de 4A. Harris a fost inclus in topul celor mai influenti 10 lideri cu impact social, precum si in lista celor "100 de oameni care dau maretie publicitatii". Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.
ISBN | 978-606-789-234-5 |
Autor | Jason Harris |
Editura | LIFESTYLE PUBLISHING |
An aparitie | 2020 |
Numar pagini | 296 |
Tip coperta | Paperback |
Lungime | 20 |
Latime | 13 |
Cod Bare | 9786067892345 |
UM Dimensiuni | cm |
Idei de cadou | Pentru el, Pentru ea |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.