Munca actorului cu sine insusi, vol. 2
KONSTANTIN SERGHEEVICI STANISLAVSKI
Cod produs: YNE022427
sub 3 bucati in stoc
4999 Lei
Reducere: 15%
4249 Lei
Ultimele bucati
O CARTE FUNDAMENTALA IN ISTORIA TEATRULUI SI UN MANUAL DE STUDIU PENTRU ACTORI, REGIZORI SI PROFESIONISTI AI SCENEI
Arta este o meserie plina de mistere, dar si de reguli. In celebra sa lucrare, Stanislavski vorbeste despre cum corpul actorului devine expresia imaginatiei, despre puterea pe care vocea o da cuvantului, despre pauzele care taie respiratia, despre psihologia gestului in...
Arta este o meserie plina de mistere, dar si de reguli. In celebra sa lucrare, Stanislavski vorbeste despre cum corpul actorului devine expresia imaginatiei, despre puterea pe care vocea o da cuvantului, despre pauzele care taie respiratia, despre psihologia gestului in...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare
Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294
Transport Gratuit
Peste 125 RON
Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Munca actorului cu sine insusi, vol. 2 de Konstantin Sergheevici Stanislavski
O CARTE FUNDAMENTALA IN ISTORIA TEATRULUI SI UN MANUAL DE STUDIU PENTRU ACTORI, REGIZORI SI PROFESIONISTI AI SCENEI
Arta este o meserie plina de mistere, dar si de reguli. In celebra sa lucrare, Stanislavski vorbeste despre cum corpul actorului devine expresia imaginatiei, despre puterea pe care vocea o da cuvantului, despre pauzele care taie respiratia, despre psihologia gestului in scena si despre etica unui actor la lucru, printre altele. Discursul lui se apropie cu blandete si curiozitate de cele mai profunde resorturi ale tehnicii teatrale, intr-o confesiune onesta, profund emotionanta in dorinta ei de a prinde orice sens intr-o arta atat de vie.
Desi acest al doilea volum a ramas neterminat, el reuseste sa desavarseasca "sistemul" lui Stanislavski, atent explicat in primul volum. Munca actorului cu sine insusi ramane o lucrare revolutionara, care a facut trecerea intre doua modalitati radical diferite de a privi lumea si de a o reda pe scena.
"Doar oamenii "interpretii simfoniei sau ai piesei "insufletesc din interior, prin trairile lor, subtextul operei pe care o transmit, in care, la fel ca in artist, se dezvaluie ascunzatorile sufletului, esenta interioara gratie careia a fost creata opera. Sensul creatiei este in subtext. Fara el, cuvantul nu are rost pe scena. In momentul creatiei, cuvantul vine de la poet, iar subtextul, de la artist. Daca ar fi altfel, spectatorul nu ar mai vrea sa mearga la teatru ca sa-l vada pe actor, ci ar sta acasa si ar citi piesa."
Konstantin Sergheevici Stanislavski (1863 "1938) a fost unul dintre cei mai importanti teoreticieni din istoria teatrului modern. A intemeiat Societatea de Arta si Literatura, in ale carei productii a jucat si unde avea sa faca si primele experimente ca regizor. Alaturi de Vladimir Nemirovici-Dancenko, Stanislavski a infiintat Teatrul de Arta din Moscova. A elaborat o tehnica noua de joc, precum si un set de principii, procedee si exercitii. Ele formeaza "sistemul" lui Stanislavski, iar teoria lui este expusa in lucrarea Munca actorului cu sine insusi, al carei prim volum a aparut in 1938, la scurta vreme dupa moartea lui. Partea a doua a lucrarii a ramas neterminata.
Arta este o meserie plina de mistere, dar si de reguli. In celebra sa lucrare, Stanislavski vorbeste despre cum corpul actorului devine expresia imaginatiei, despre puterea pe care vocea o da cuvantului, despre pauzele care taie respiratia, despre psihologia gestului in scena si despre etica unui actor la lucru, printre altele. Discursul lui se apropie cu blandete si curiozitate de cele mai profunde resorturi ale tehnicii teatrale, intr-o confesiune onesta, profund emotionanta in dorinta ei de a prinde orice sens intr-o arta atat de vie.
Desi acest al doilea volum a ramas neterminat, el reuseste sa desavarseasca "sistemul" lui Stanislavski, atent explicat in primul volum. Munca actorului cu sine insusi ramane o lucrare revolutionara, care a facut trecerea intre doua modalitati radical diferite de a privi lumea si de a o reda pe scena.
"Doar oamenii "interpretii simfoniei sau ai piesei "insufletesc din interior, prin trairile lor, subtextul operei pe care o transmit, in care, la fel ca in artist, se dezvaluie ascunzatorile sufletului, esenta interioara gratie careia a fost creata opera. Sensul creatiei este in subtext. Fara el, cuvantul nu are rost pe scena. In momentul creatiei, cuvantul vine de la poet, iar subtextul, de la artist. Daca ar fi altfel, spectatorul nu ar mai vrea sa mearga la teatru ca sa-l vada pe actor, ci ar sta acasa si ar citi piesa."
Konstantin Sergheevici Stanislavski (1863 "1938) a fost unul dintre cei mai importanti teoreticieni din istoria teatrului modern. A intemeiat Societatea de Arta si Literatura, in ale carei productii a jucat si unde avea sa faca si primele experimente ca regizor. Alaturi de Vladimir Nemirovici-Dancenko, Stanislavski a infiintat Teatrul de Arta din Moscova. A elaborat o tehnica noua de joc, precum si un set de principii, procedee si exercitii. Ele formeaza "sistemul" lui Stanislavski, iar teoria lui este expusa in lucrarea Munca actorului cu sine insusi, al carei prim volum a aparut in 1938, la scurta vreme dupa moartea lui. Partea a doua a lucrarii a ramas neterminata.
An aparitie | 2021 |
ISBN | 978-606-43-1056-9 |
Tip coperta | Paperback |
Autor | Konstantin Sergheevici Stanislavski |
Editura | Nemira |
Lungime | 20 |
Latime | 13 |
Numar pagini | 720 |
Colectie | Yorick |
UM Dimensiuni | cm |
Cod Bare | 9786064310569 |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.