Munca actorului cu sine insusi, vol. 1
KONSTANTIN SERGHEEVICI STANISLAVSKI
Cod produs: YNE02223
sub 3 bucati in stoc
4999 Lei
Reducere: 20%
3999 Lei
Ultimele bucati
O CARTE FUNDAMENTALA IN ISTORIA TEATRULUI SI UN MANUAL DE STUDIU PENTRU ACTORI, REGIZORI SI PROFESIONISTI AI SCENEI
Munca actorului cu sine insusi, celebra lucrare a lui Stanislavski, marcheaza o schimbare fundamentala in felul in care este gandit, jucat si privit teatrul. Pe langa faptul ca face trecerea de la stilul demonstrativ, "teatral" de a juca la cel autentic, axat pe adevarul...
Munca actorului cu sine insusi, celebra lucrare a lui Stanislavski, marcheaza o schimbare fundamentala in felul in care este gandit, jucat si privit teatrul. Pe langa faptul ca face trecerea de la stilul demonstrativ, "teatral" de a juca la cel autentic, axat pe adevarul...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare
Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294
Transport Gratuit
Peste 125 RON
Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Munca actorului cu sine insusi, vol. 1 de Konstantin Sergheevici Stanislavski
O CARTE FUNDAMENTALA IN ISTORIA TEATRULUI SI UN MANUAL DE STUDIU PENTRU ACTORI, REGIZORI SI PROFESIONISTI AI SCENEI
Munca actorului cu sine insusi, celebra lucrare a lui Stanislavski, marcheaza o schimbare fundamentala in felul in care este gandit, jucat si privit teatrul. Pe langa faptul ca face trecerea de la stilul demonstrativ, "teatral" de a juca la cel autentic, axat pe adevarul personajului, cartea lui Stanislavski legitimeaza academic arta actorului drept o sondare extrem de complexa, fizic si emotional, a comportamentului uman.
Pentru profesionistii scenei, aceasta carte este un manual, inclus in bibliografia esentiala a facultatilor de profil. Pentru publicul nespecializat, ramane o lectura fascinanta, care combina concepte din psihologie, sociologie si istorie - ca nivel de influenta in domeniul sau, Stanislavski este adesea comparat cu Freud in domeniul psihanalizei. Fiecare cititor al acestei carti se va familiariza cu "sistemul": un set de principii, procedee si exercitii in care imaginatia dicteaza mersul firesc al artei autentice, iar magicul "daca" deschide in permanenta lumi posibile.
"Adevarul tau imaginar te ajuta sa reprezinti -personaje si pasiuni-. Adevarul meu te ajuta sa creezi personaje si da nastere pasiunilor insesi. Intre arta mea si a ta este aceeasi diferenta care exista intre -a fi- si -a parea-. Eu am nevoie de un adevar autentic, pe cand tu te multumesti cu ceva plauzibil. Eu am nevoie de credinta, iar tu, de increderea organica in tine a spectatorilor. Privindu-te pe scena, spectatorul este linistit ca totul va fi facut cu exactitate, dupa metodele de interpretare stabilite o data pentru totdeauna. Spectatorul are incredere in maiestria ta, asa cum crede ca acrobatul nu va cadea de pe trapez. In arta ta, spectatorul este spectator. In arta mea, el devine martor involuntar si participant la creatie, el patrunde in miezul vietii care se intampla pe scena si crede in ea."
Konstantin Sergheevici Stanislavski (1863 - 1938) a fost unul dintre cei mai importanti teoreticieni din istoria teatrului modern. A intemeiat Societatea de Arta si Literatura, in ale carei productii a jucat si unde avea sa faca si primele experimente ca regizor. Alaturi de Vladimir Nemirovici-Dancenko, Stanislavski a infiintat Teatrul de Arta din Moscova. A elaborat o tehnica noua de joc, precum si un set de principii, procedee si exercitii. Ele formeaza "sistemul" lui Stanislavski, iar teoria lui este expusa in lucrarea Munca actorului cu sine insusi, al carei prim volum a aparut in 1938, la scurta vreme dupa moartea lui. Partea a doua a lucrarii a ramas neterminata.
Munca actorului cu sine insusi, celebra lucrare a lui Stanislavski, marcheaza o schimbare fundamentala in felul in care este gandit, jucat si privit teatrul. Pe langa faptul ca face trecerea de la stilul demonstrativ, "teatral" de a juca la cel autentic, axat pe adevarul personajului, cartea lui Stanislavski legitimeaza academic arta actorului drept o sondare extrem de complexa, fizic si emotional, a comportamentului uman.
Pentru profesionistii scenei, aceasta carte este un manual, inclus in bibliografia esentiala a facultatilor de profil. Pentru publicul nespecializat, ramane o lectura fascinanta, care combina concepte din psihologie, sociologie si istorie - ca nivel de influenta in domeniul sau, Stanislavski este adesea comparat cu Freud in domeniul psihanalizei. Fiecare cititor al acestei carti se va familiariza cu "sistemul": un set de principii, procedee si exercitii in care imaginatia dicteaza mersul firesc al artei autentice, iar magicul "daca" deschide in permanenta lumi posibile.
"Adevarul tau imaginar te ajuta sa reprezinti -personaje si pasiuni-. Adevarul meu te ajuta sa creezi personaje si da nastere pasiunilor insesi. Intre arta mea si a ta este aceeasi diferenta care exista intre -a fi- si -a parea-. Eu am nevoie de un adevar autentic, pe cand tu te multumesti cu ceva plauzibil. Eu am nevoie de credinta, iar tu, de increderea organica in tine a spectatorilor. Privindu-te pe scena, spectatorul este linistit ca totul va fi facut cu exactitate, dupa metodele de interpretare stabilite o data pentru totdeauna. Spectatorul are incredere in maiestria ta, asa cum crede ca acrobatul nu va cadea de pe trapez. In arta ta, spectatorul este spectator. In arta mea, el devine martor involuntar si participant la creatie, el patrunde in miezul vietii care se intampla pe scena si crede in ea."
Konstantin Sergheevici Stanislavski (1863 - 1938) a fost unul dintre cei mai importanti teoreticieni din istoria teatrului modern. A intemeiat Societatea de Arta si Literatura, in ale carei productii a jucat si unde avea sa faca si primele experimente ca regizor. Alaturi de Vladimir Nemirovici-Dancenko, Stanislavski a infiintat Teatrul de Arta din Moscova. A elaborat o tehnica noua de joc, precum si un set de principii, procedee si exercitii. Ele formeaza "sistemul" lui Stanislavski, iar teoria lui este expusa in lucrarea Munca actorului cu sine insusi, al carei prim volum a aparut in 1938, la scurta vreme dupa moartea lui. Partea a doua a lucrarii a ramas neterminata.
An aparitie | 2021 |
ISBN | 978-606-43-1036-1 |
Tip coperta | Paperback |
Autor | Konstantin Sergheevici Stanislavski |
Editura | Nemira |
Lungime | 20 |
Latime | 13 |
Numar pagini | 632 |
Colectie | Yorick |
Cod Bare | 9786064310361 |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.