category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Relatii publice / Comunicare

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa
1 2

RAZBOAIELE MELE\nRAZBOAIELE MELE

Razboaiele Mele, Adelin Petrisor

RAZBOAIELE MELE\nRAZBOAIELE MELE

20,90 Lei
15,68 Lei
TVA inclus
stoc limitat


JURNAL DE CAMPANIE .

Jurnal De Campanie, Adriana Saftoiu

JURNAL DE CAMPANIE .

25,00 Lei
16,25 Lei
TVA inclus
stoc limitat


DEONTOLOGIA COMUNICARII PUBLICE

"Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale incalzirii globale, ale E-urilor din alimente sau ale risipirii resurselor naturale. Iar astazi toate acestea si multe altele sunt preocupari majore ale liderilor politici si ale oamenilor obisnuiti. Cartea de fata ne arata cat de importanta este deontologia pentru reusita in afaceri, pentru prestigiul institutiilor, pentru legitimitatea profesionistilor. Iar ce poate parea astazi utopic va fi in curind adevarul trait si modelul de comportament asumat al celor care vor sa rosteasca cu mindrie numele profesiei lor." - Mihai Coman

DEONTOLOGIA COMUNICARII PUBLICE

33,90 Lei
25,43 Lei
TVA inclus
stoc limitat


STUDII DE MITOLOGIE .

"Multa vreme am crezut ca nu imi voi reedita niciodata studiile de mitologie scrise si publicate (in cea mai mare parte) inainte de 1989. Ma gandeam ca ele se adreseaza unui public specializat, care cauta si foloseste o bibliografie specifica domeniului sau pentru care titlurile se impun nu prin anul aparitiei, ci prin faptul ca au devenit referinte stiintifice curente. Ma gandeam, de asemenea, ca, dupa 30 de ani, aceste studii poarta inevitabil amprenta trecerii timpului si ca noile generatii de cercetatori se vor regasi mai greu in acele lucrari, deoarece, asa cum este sau ar fi normal, ei se sincronizeaza cu tendintele recente din antropologia culturala. In ambele cazuri m-am inselat: cele mai multe dintre lucrarile (care isi propun interpretarea culturii folclorice) publicate in perioada postcomunista raman ancorate in obiectivele de cercetare si metodele pe care eu le consideram depasite in anii ’80, cand debutam cu studiile de mitologie". Mihai Coman

STUDII DE MITOLOGIE .

10,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


Jurnalism romanesc in exil si Diaspora - Ilie Rad

Dupa Revolutia din 1989, recuperarea valorilor exilului romanesc a devenit o prioritate a culturii nationale. In acest context se inscrie si Simpozionul national de jurnalism, organizat la Cluj-Napoca, in luna octombrie 2009, ale carui lucrari sunt publicate in prezentul volum. E vorba de 21 de studii dedicate fenomenului jurnalistic din exil si diaspora. Precedat de conferinta cunoscutului scriitor Petru Popescu (Ganduri despre presa din exil sau munca lui Sisif), primul capitol – Reflectii si paradigme culturale – include sase contributii, datorate unor scriitori, cercetatori sau jurnalisti, care au colaborat, au cercetat sau au intrat in contact cu presa din exil: Georgeta Adam, Mihaela Albu, Marta Petreu, Neagu Udroiu, Gheorghe Sasarman, Paul Schveiger. Jurnalismului audiovizual ii sunt consacrate contributiile semnate de Anamaria Beligan, Mariana Cernicova, Nicolae Melinescu, Gabriela Rusu-Pasarin, Nestor Rates si Michael Shafir. Sectiunea cea mai ampla este dedicata unor publicatii din exil sau diaspora, cateva disparute deja, altele inca prezente in actualitatea revuistica, in diverse colturi ale lumii (in paranteza, autorii studiilor): Franta (Dan Anghelescu, Mircea Popa), Italia (Aurelia Lapusan), Ucraina (Constantin Malinas), Argentina si Mexic (Sanda Moraru), Canada (Gh. Naghi), Australia (Doina si Ilie Rad), Israel (Paul Schveiger). Cateva din aceste publicatii nu sunt incluse de Florin Manolescu in monumentala sa Enciclopedie a exilului literar romanesc, 1945-1989. Scriitori, reviste, institutii, organizatii (2003), volumul de fata completand astfel tabloul istoriei noastre culturale. Un alt merit al cartii este ca pune in circulatie portretele grafice ale unor scriitori si jurnalisti mai putin cunoscuti (realizate de artisti precum George Tomaziu, Magdalena Radulescu, Marcel Iancu, Marcel Olinescu, Eugen Dragutescu s.a.), precum si frontispiciile unor publicatii putin vizibile in spatiul cultural romanesc. Indicele de nume usureaza efortul recuperarii si valorificarii autorilor din exil si diaspora.

Jurnalism romanesc in exil si Diaspora - Ilie Rad

12,90 Lei
3,90 Lei
TVA inclus
In stoc


Fondul si forma - Maria Iacob, Dumitru Iacob

Cartea pleaca de la o tema de traditie in cultura romana, tema "formelor fara fond". In opinia noastra, relatia dintre forme si fond se cuvine a fi privita pe… ambii versanti ai problemei, in cultura unei societati fiind cu putinta atat situatiile "formelor fara fond" cat si cele ale "fondului fara forma".
Asa incepe povestea culturala a comunicarii dintre fond si forma… Povestea se hraneste din izvorul initial, deschis de catre Titu Maiorescu, si-si afla continuarea, in diverse ipostaze si contexte, in lumea din jurul nostru si in vremurile de azi… Noi credem – potrivit lecturilor si experientei noastre de viata – ca formele dobandesc fond si fondul este generat prin forma, doar atunci cand, cei care si-au asumat functia sociala a gandirii critice, intelectualii, sunt prezenti in viata publica…

Fondul si forma - Maria Iacob, Dumitru Iacob

12,90 Lei
2,90 Lei
TVA inclus
In stoc


Comunicarea virtuala - Ileana Rotaru

In momentul de fata, scoala romaneasca este supusa unei serii de provocari din diverse domenii. La nivel epistemologic, comunicarea virtuala si impactul noilor tehnologii informationale si comunicationale reprezinta una dintre aceste provocari pe care lucrarea de fata le analizeaza dintr-o perspectiva transdisciplinara. La nivel praxiologic, scoala trebuie sa-si gaseasca propriul sistem de strategii si politici educationale pentru a raspunde acestor presiuni si provocari ale societatii contemporane. Competenta mediatica a cadrului didactic se poate regasi ca unul dintre aceste raspunsuri care vin in intampinarea preocuparilor parintilor, elevilor, scolii.

Comunicarea virtuala - Ileana Rotaru

12,90 Lei
3,90 Lei
TVA inclus
In stoc


MANUAL DE JURNALISM VOL II-REEDIT

Multa lume a vorbit si vorbeste despre Manualul de jurnalism al lui Coman. Este o mica eroare, derivata din conventiile inerente graficii si titulaturii specifice unei asemenea colectii. Manualul este al autorilor sai. Valoarea cartii li se datoreaza in intregime. Reusita si succesul le apartine. A asista la succesul primului Manual, a vedea cum se configureaza (ca urmare a cererii publicului si a capacitatii academice si stiintifice a autorilor de a raspunde acestei cereri) un al doilea Manual, a contribui la nasterea lui (uneori cu riscul de a-mi irita colegii si prietenii prin insistenta cu care le-am cerut atat un nivel academic, cat si o scriitura jurnalistica, prin indarjirea cu care i-am rugat sa refaca unele sau altele dintre pasaje, prin incapatanarea de a refuza unele colaborari care nu erau la standardele impuse de o asemenea lucrare) a fost pentru mine o sansa care ma face sa ma simt fericit si onorat.
Daca pot revendica ceva in aceasta aventura didactica, stiintifica si editoriala, este intensitatea cu care 1-am visat si m-am luptat pentru a-1 realiza si a-1 impune in lumea intelectuala romaneasca a sfarsitul de mileniu. Manualele, celelalte carti de profil deja a

MANUAL DE JURNALISM VOL II-REEDIT

10,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


GALAXIA GUTENBERG - SCRIERI ESENTIALE

Lectura obligatorie pentru toti care locuiesc in satul global din zilele noastre, Galaxia Gutenberg este ca o harta indispensabila pentru traseul nostru prin infinitul peisaj al comunicarii. In epoca televiziunii alb-negru Marshall McLuhan a anticipat evolutia unei lumi care se dezvolta in nenumarate culori. Texte esentiale din studiile, articolele si scrisorile lui s-au strans intr-o antologie-arhiva a unei viziuni care a prevestit viitorul.

GALAXIA GUTENBERG - SCRIERI ESENTIALE

59,90 Lei
38,94 Lei
TVA inclus
In stoc


CUM SA DEVII UN NIMENI .

„In Cum sa devii un Nimeni e vorba de branduri personale, statutul de vedeta, classic media, new media, asa cum arata ele in Romania, in 2009. Am impanat cartea cu povesti traite pe propria piele, anecdote care sper sa aiba o incarcatura de mici studii de caz. In businessul asta, lucrurile nu sunt de fapt nici cum se spune la scoala de jurnalism, nici ca-n ziarele de scandal. Cred ca publicul vrea sa stie cum arata dinauntru.“ (Iulian Comanescu)

CUM SA DEVII UN NIMENI .

27,50 Lei
18,70 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CALATORII IN INFERN

Infernul continua sa existe intr-o lume in care democratia si imaginea cosmetizata a unei prospere societati moderne contureaza o realitate aproape idilica. Se ascunde sub masca desertului Saharei, iese la iveala de sub muntii de gunoi din Pakistan si de sub ranile sangerande ale bolnavilor de lepra din Etiopia, se intrevede printre textele propagandistice din Coreea de Nord sau dincolo de ruinele contaminate de radiatii ale Cernobilului. Volumul de reportaje Calatorii in infern este o carte-oglinda a unor realitati crude si dureroase cu care suntem contemporani, o enciclopedie a locurilor in care nimeni nu si-ar dori sa se afle si a martirilor care sufera in tacere.

CALATORII IN INFERN

27,50 Lei
17,88 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MIT IN PUBLICITATE .

"Exista in mediile intelectuale din Romania preconceptia ca, despre presa, despre publicitate sau despre comunicare politica oricine poate sa isi dea cu parerea. Lucrul este adevarat, dar numai daca acceptam formula caustica a lui Platon, care spunea ca pareri au multi, idei foarte putini. In bibliografia de specialitate din Occident exista mii de lucrari de profil. La noi se studiaza putin, se traduce la intamplare, se scrie relativ si se vorbeste mult (mai ales in revistele tabloide, in cele despre vedete si in talk-show-urile de aceeasi natura). In acest context aparitia unei lucrari de analiza a discursului publicitar romanesc, lucrare intemeiata pe o documentare vasta, nu poate fi decat salutara. Nascuta dintr-o teza de doctorat, cartea de fata nu reproduce acel text si nu-l respinge pe cititor prin morga academica. Din contra, ea ofera un text accesibil, doct, dar atractiv, savant, dar cu sugestii pentru aplicatii practice. Lucrarea se sprijina pe notiuni stiintifice complexe precum mitul, simbolul, arhetipul, stereotipul si naratiunea. O asemenea ancorare este necesara in contextul emergentei relativ recente a comunicarii publicitare si a numeroaselor interferente dintre ace

MIT IN PUBLICITATE .

29,90 Lei
16,45 Lei
TVA inclus
stoc limitat


Limba De Lemn, Arne Dahl

Limba De Lemn, Arne Dahl

Limba De Lemn, Arne Dahl

12,90 Lei
4,90 Lei
TVA inclus
stoc limitat


INTRODUCERE IN JURNALISM

INTRODUCERE IN JURNALISM

INTRODUCERE IN JURNALISM

42,90 Lei
32,17 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CONTRACRIZA- CR

Bogdan Ghiu nu inceteaza sa-si surprinda cititorii. Cunoscut in primul rind ca poet, dar si ca analist media si traducator de filosofie franceza contemporana, dupa un neasteptat manifest retroactiv despre arta zilelor noastre, Eu(l) Artistul. Viata dupa supravietuire (publicat tot la Editura Cartea Romaneasca in 2008), iata-l acum provocind din nou receptorul cu un eseu-jurnal-manifest despre Criza, adica despre capitalismul contemporan. In viziunea umanista a scriitorului, Criza nu este un accident sau rezultatul unor infractiuni individuale, ci modul sistemic de func-tionare a capitalismului actual. Care insa nu poate fi stabilizat, ca mod de guvernare specific, decit prin asa-zise masuri politice „Anti-Criza”, menite a contribui decisiv tocmai la disocierea istorica a capitalismului de democratie. Fatalului angrenaj Criza-Anticriza, societatile nu-i pot raspunde decit prin Contracrize, adica prin extinderea, rafinarea si consolidarea democratiei, prin reafirmarea omului ca subiect politic creator.

CONTRACRIZA- CR

27,50 Lei
20,62 Lei
TVA inclus
stoc limitat


1 2

1 2



Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro