category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Psihologie aplicata

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa

PREGATIREA SI REALIZAREA EVALUARII PSIHOLOGICE INDIVIDUALE

Elaborat dupa o tematica acreditata de Colegiul Psihologilor din Romania, volumul descrie modul de pregatire si realizare a procesului de evaluare psihologica in context profesional. De la prezentarea cadrului legislativ pina la sugestii privind controlul distorsiunii in raspunsurile persoanelor evaluate, cele paisprezece capitole reflecta schimbarile aparute in acest domeniu in ultimii ani si raspund nevoilor de informare ale practicienilor romani. Profesor universitar cu o experienta consistenta in domeniul evaluarii psihologice si de formator acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania, autorul propune un „ghid al psihologului practician”, descriind logica evaluarii psihologice si oferind proceduri si metode de evaluare, precum si numeroase exemple si recomandari utile psihologilor practicieni.

PREGATIREA SI REALIZAREA EVALUARII PSIHOLOGICE INDIVIDUALE

34,90 Lei
26,18 Lei
TVA inclus
stoc limitat


DEZVOLTARE PERSONALA SI SOCIALA

Psihologul Daniel David ofera in eseurile si convorbirile sale sfaturi practice pentru o mai buna autocunoastere, pentru promovarea sanatatii si preventia tulburarilor de natura psihologica, pentru imbunatatirea abilitatilor profesionale si a vietii sociale. "Pastilele psihologice" pe care le recomanda si analiza critica a societatii romanesti sub aspect politic sau educational sunt utile specialistilor in politici publice si tuturor celor interesati de dezvoltarea personala, care pot invata sa fie mai buni atat in calitate de cetateni, cat si ca indivizi.

DEZVOLTARE PERSONALA SI SOCIALA

30,90 Lei
23,18 Lei
TVA inclus
stoc limitat


PSIHOLOGIE MILITARA

Nevoia de a spori eficienta activitatilor de tip militar, la nivel individual, de grup si organizational, a dus la aparitia psihologiei militare, un domeniu complex, in care se regasesc elemente de psihologie organizationala, a personalitatii, clinica si experimentala. Volumul abordeaza psihologia militara ca pe un corp de aplicatii ale diverselor ramuri ale psihologiei in contextul categoriilor de forte militare (trupele terestre, aviatia, marina) si al situatiilor in care se afla personalul militar (selectie, instruire, adaptare la misiuni reale de lupta etc.). Alaturi de problemele clasice, sint analizate cele pe care le genereaza relatia tot mai complexa om-masina, prezenta femeilor in armatele actuale, razboiul psihologic cu mijloace moderne sau terorismul. Impresionanta prin numarul si varietatea temelor tratate, rigoare si spirit stiintific, Psihologie militara se impune ca o lucrare de referinta in domeniu.

PSIHOLOGIE MILITARA

41,90 Lei
31,43 Lei
TVA inclus
stoc limitat


EVALUAREA PSIHOLOGICA APLICATA

Evaluarea psihologica in context clinic, scolar sau organizational reprezinta o conditie esentiala pentru psihologul practician. Doar printr-o evaluare eficienta, relevanta si valida, vor putea fi identificate punctele forte si limitarile persoanei, grupului sau organizatiei si vor putea fi luate cele mai adecvate decizii pentru a asigura calitatea vietii psihice a individului sau "sanatatea" organizatiei. Autorii volumului puncteaza principalele etape ale procesului de evaluare psihologica, trec in revista cele mai relevante si actuale instrumente de evaluare, precizeaza modalitatile de redactare a rapoartelor psihologice, dar subliniaza si erorile frecvente din procesul de evaluare. Obiectivul major al cartii este acela de a propune o sinteza de actualitate a problematicii evaluarii psihologice in principalele sale arii aplicative (clinica, educationala si organizationala), oferind un ghid teoretic si practic atat pentru studenti, cat si pentru psihologii practicieni aflati in primii ani de cariera.

EVALUAREA PSIHOLOGICA APLICATA

69,00 Lei
44,85 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE (EDITIA A III-A)

Piata muncii, marcata de competitivitate si de viteza cu care se produc schimbari in toate sectoarele de activitate, solicita din ce in ce mai mult adaptabilitate, creativitate si rezistenta la stres si efort din partea angajatilor. Iar pentru ca locurile de munca sa fie ocupate de cei mai performanti oameni, este nevoie de departamente puternice de resurse umane, care sa reuseasca sa selecteze cei mai buni candidati pentru angajare, apoi sa-i ajute sa acumuleze toate cunostintele de care au nevoie si sa se integreze. Managementul resurselor umane, ajunsa la a treia editie, raspunde in mod concret numeroaselor probleme cu care se confrunta un manager in resurse umane: constructia si aplicarea fiselor de post, modalitatile de evaluare sau recompensare, politicile salariale de motivare, analiza de nevoi, programele de instruire organizationala, aspectele de etica si nondiscriminare. Autorii analizeaza intregul parcurs al activitatii de recrutare si selectie si prezinta modele, fise-tip si studii de caz, oferindu-le un ghid practic tuturor celor interesati: recrutori sau manageri de resurse umane si de personal, studenti si tineri cercetatori in psihologie, resurse umane sau psihologie organizationala.

MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE (EDITIA A III-A)

36,90 Lei
27,68 Lei
TVA inclus
In stoc


PSIHOLOGIA RISCULUI

Riscul este o dimensiune importanta a existentei umane, fiind prezent la orice pas si in orice domeniu de activitate. Dorinta de realizare, teama de esec, anxietatea sau emotivitatea pot influenta negativ atitudinea fata de risc, insa fiecare persoana dispune de propriile mecanisme psihologice prin care poate reactiona eficient in cazurile potential periculoase. Pornind de la inclinatia naturala a omului de a infrunta imprevizibilul si de la tiparele psihologice aflate la baza asumarii riscului, volumul, conceput ca un manual integrativ, analizeaza acest fenomen complex in contextul celor mai relevante domenii ale psihologiei aplicate societatii romanesti: antreprenoriatul, sanatatea, mediul inconjurator, transporturile, mediul infractional, viata de cuplu si de familie, psihoterapia sau psihotraumatologia. Diversitatea aspectelor psihologice si a temelor practice abordate ofera o perspectiva clara asupra evolutiei teoriilor, studiilor si principalelor concluzii din psihologia riscului. In plus, recomandarile si sugestiile cuprinse in lucrare sunt utile practicienilor care se ocupa de cresterea sigurantei in anumite domenii de activitate. Din cuprins: Emotiile si decizia in conditii de risc; Abordarea riscului din perspectiva psihologiei dezvoltarii; Managementul riscului; Evaluarea riscului infractional: de la abordari statice la mecanisme dinamice; Psihologia riscului si siguranta in trafic; Abordari psihologice ale riscului in antreprenoriat; Perceperea, evaluarea si asumarea riscurilor in organizatii; Riscul si consecintele lui in viata de cuplu si de familie; Riscuri pentru sanatate. Comunicare si schimbare comportamentala; Riscul din perspectiva traumei psihice.

PSIHOLOGIA RISCULUI

35,90 Lei
26,93 Lei
TVA inclus
In stoc


PSIHOSOCIOLOGIE APLICATA. PUBLICITATEA

Cunostintele de psihosociologie sint obligatorii pentru toti cei ce activeaza in industria publicitatii si in special pentru redactorii de reclame. Perspectiva psihosociologica ajuta la depasirea viziunii simpliste a comunicarii liniare si a plasarii consumatorilor intr-un vid social, ca si cum acestia ar actiona independent de contextul care influenteaza receptarea mesajului publicitar. Fie ca sint texte in presa scrisa, spoturi pentru radio sau televiziune ori afisaj stradal, reclamele trebuie sa tina cont de specificul publicului caruia i se adreseaza. Volumul le ofera studentilor si specialistilor in stiintele socioumaniste si in stiintele comunicarii numeroase idei si analize ce aprofundeaza cunoasterea privind relatiile interpersonale in societate si influenta sociala prin mass-media si publicitate: de la trucuri menite sa atraga atentia potentialilor consumatori, pina la aspectele psihosociologice esentiale in conceperea reclamelor, precum cultura locala, sexul, virsta, religia si clasa sociala, sau situatiile in care sint adecvate anumite tipuri de mesaje publicitare.

PSIHOSOCIOLOGIE APLICATA. PUBLICITATEA

62,90 Lei
47,17 Lei
TVA inclus
stoc limitat






Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro