PITESTI. CRONICA UNEI SINUCIDERI ASISTATE EDITIA 2 REVAZUTA SI ADAUGITA

Cod produs: YPO10300
31,50 Lei
23,62 Lei
O analiza amplu documentata a evenimentelor petrecute la Pitesti, dar si in alte penitenciare de acelasi tip in perioada 1948-1951, cind fenomenul „reeducarii” a atins apogeul. Imbogatita cu informatii noi extrase din arhive, din volume de memorii publicate recent si din interviuri cu fosti detinuti, a doua editie prezinta metodele de tortura si actiunile violente...
31,50 Lei
23,62 Lei

31,50 Lei
23,62 Lei

031/413 43 33

Cod produs: YPO10300

Format carte 13 x 21 cm
Nr.pagini 416
ISBN 9789734607983
Data aparitiei May-11
BIC DSG

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul PITESTI. CRONICA UNEI SINUCIDERI ASISTATE EDITIA 2 REVAZUTA SI ADAUGITA scrisa de ALIN MURESAN.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea PITESTI. CRONICA UNEI SINUCIDERI ASISTATE EDITIA 2 REVAZUTA SI ADAUGITA de ALIN MURESAN tiparita de editura Polirom se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul ALIN MURESAN, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli PITESTI. CRONICA UNEI SINUCIDERI ASISTATE EDITIA 2 REVAZUTA SI ADAUGITA de ALIN MURESAN cu ISBN 9789734607983. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!