category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Ghiduri scolare

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa
1 2

MIC ATLAS BOTANIC

APROBAT prin decizia MedCT nr. 32915/04.06.2007 Mic atlas botanic se adreseaza atat elevilor, cat si celor care doresc sa cunoasca minunata lume a plantelor. Sunt prezentate structuri ale principalelor organe vegetative si de reproducere ale plantelor superioare, dar mai ales, principalele grupe de plante in ordinea evolutiei lor. Majoritatea plantelor sunt din flora tarii noastre, spontane sau cultivate. Au fost ilustrate si cele mai cunoscute plante medicinale, floricole si ocrotite de lege. Imaginile selectate sunt sugestive si clare, ele remarcandu-se prin culoare si acuratete. Imbogatiti-va biblioteca voastra cu acest atlas care, desi mic, ilustreaza peste 200 de specii de plante!

MIC ATLAS BOTANIC

14,90 Lei
10,43 Lei
TVA inclus
stoc limitat


FORMULE MATEMATICE CLS V-VIII

Lucrarea este un auxiliar didactic util si eficient, atat pentru elevi, cat si pentru profesori, pentru activitatea curenta desfasurata acasa sau in clasa, dar si pentru examene si concursuri, reusind sa acopere in totalitate, intr-o forma sintetica, continuturile programei scolare de matematica din curriculum nucleu si curriculum aprofundat pentru gimnaziu. Toata materia invatata in gimnaziu este organizata in doua parti, corespunzatoare celor doua ramuri ale studiului matematicii in clasele V-VIII - algebra si geometrie. Se realizeaza o trecere in revista a tuturor notiunilor de matematica incluse in programa scolara, acestea fiind structurate pe capitole, conform materiei studiate, astfel incat elevul sa se poata orienta usor si, totodata, sa aiba la dispozitie tot arsenalul teoretic necesar, insotit de exemplificari prin cateva exercitii.

FORMULE MATEMATICE CLS V-VIII

19,90 Lei
11,94 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MIC ATLAS DE ANATOMIE

Mic atlas de anatomie este un auxiliar valoros atat pentru elevii din gimnaziu, cat si pentru cei din liceu, privind studiul biologiei care are ca obiect anatomia si fiziologia omului. In insusirea cunostintelor anatomice de baza, pentru acest atlas s-a facut o selectie riguroasa a ilustratiilor, astfel ca aici veti gasi cele mai sugestive si clare imagini privind alcatuirea corpului omenesc. Organismul uman este prezentat ilustrativ ca un complex de celule, tesuturi, organe si sisteme care formeaza un tot unitar. Acest lucru este deosebit de important pentru cunoasterea modului in care este alcatuit, dar si a modului in care functioneaza acest mecanism miraculos corpul nostru. Numai astfel putem intelege functiile sale in vederea pastrarii sanatatii noastre si adaptarii la conditiile variate de mediu.

MIC ATLAS DE ANATOMIE

16,90 Lei
11,83 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MATEMATICA DISTRACTIVA CLS 3

Lucrare, avizata de MECT pentru utilizarea ei in scoli, ca material auxiliar, se incadreaza in succesiunea proiectului didactic dedicat aprofundarii matematicii in ciclul primar, dezvoltarii unei judecati analitice la elevii acestei grupe de varsta.

MATEMATICA DISTRACTIVA CLS 3

24,90 Lei
17,43 Lei
TVA inclus
stoc limitat


DICTIONAR DE GHICITORI. DICTIONARUL ELEVULUI DESTEPT

Continand aproape 2300 de ghicitori din varii domenii grupate tematic, dictionarul ofera o ampla panorama a acestei specii a literaturii populare romanesti pline de intelepciune si de haz, fiind un instrument extrem de util pentru dezvoltarea spiritului asociativ si a cunostintelor lingvistice.

DICTIONAR DE GHICITORI. DICTIONARUL ELEVULUI DESTEPT

25,50 Lei
15,81 Lei
TVA inclus
stoc limitat


SET FISE GRADINITA 6-7 ANI: ACTIV. MATEM. / EDUC. LIMBAJ. / CUNOAST. MED.

Lucrarile de fata, tiparite policrom, au la baza noul Curriculum pentru invatamantul prescolar 3-6/7 ani. Activitatile propuse sunt axate pe metode activ-participative, care incurajeaza plasarea copilului in situatia de a explora si de a deveni independent. Se pune accent in egala masura pe dezvoltarea la copil a stimei de sine si a unui sentiment pozitiv fata de invatare. Nu este deloc neglijat jocul, ca forma fundamentala de activitate in copilaria timpurie si ca forma de invatare cu importanta decisiva pentru dezvoltarea si educatia copilului. In privinta componentei evaluare, s-au avut in permanenta in vedere cele trei functii ale acesteia: masurare, predictie si diagnoza. Toate aceste deziderate se ating atat prin varietatea activitatilor propuse, cat si prin grafica atractiva si accesibila a tuturor acestor lucrari.

SET FISE GRADINITA 6-7 ANI: ACTIV. MATEM. / EDUC. LIMBAJ. / CUNOAST. MED.

18,00 Lei
14,40 Lei
TVA inclus
stoc limitat


SET FISE GRADINITA 5-6 ANI: ACTIV. MATEM. / EDUC. LIMBAJ. / CUNOAST. MED.

Lucrarile de fata, tiparite policrom, au la baza noul Curriculum pentru invatamantul prescolar 3-6/7 ani. Activitatile propuse sunt axate pe metode activ-participative, care incurajeaza plasarea copilului in situatia de a explora si de a deveni independent. Se pune accent in egala masura pe dezvoltarea la copil a stimei de sine si a unui sentiment pozitiv fata de invatare. Nu este deloc neglijat jocul, ca forma fundamentala de activitate in copilaria timpurie si ca forma de invatare cu importanta decisiva pentru dezvoltarea si educatia copilului. In privinta componentei evaluare, s-au avut in permanenta in vedere cele trei functii ale acesteia: masurare, predictie si diagnoza. Toate aceste deziderate se ating atat prin varietatea activitatilor propuse, cat si prin grafica atractiva si accesibila a tuturor acestor lucrari.

SET FISE GRADINITA 5-6 ANI: ACTIV. MATEM. / EDUC. LIMBAJ. / CUNOAST. MED.

18,00 Lei
14,40 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MATEMATICA. EVALUAREA NATIONALA 2012

Lucrarea cuprinde: Calendarul de desfasurare a Evaluarii Nationale 2012 Programa scolara la matematica pentru Evaluarea Nationala 2012 Teme recapitulative 55 de teste dupa modelul celor elaborate de MECTS, insotite de rezolvari

MATEMATICA. EVALUAREA NATIONALA 2012

15,00 Lei
12,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


GHID ORTOGRAFIC, ORTOEPIC SI DE PUNCTUATIE

Intalnim la tot pasul lamentatii si nedumeriri: multi vorbitori de azi recunosc ca nu stiu prea bine cum sa plaseze virgule le intr-un text, se intreaba care sunt formele corecte de plural, daca trebuie sau nu sa scrie cu initiala majuscula un anume cuvant, daca e sau nu nevoie sa lase spatii albe dupa o bara oblica sau dupa punctul unei abrevieri. Unii transfera inconstient in romana regulile punctuatiei limbii engleze: preluate din textele pe care le citesc si le traduc zilnic. Presa si mai ales internetul sunt spatii largi de desfasurare a unor enunturi deviante si aproximative. Informatia corecta si relevanta exista, desigur, dar gasirea ei este tot mai anevoioasa, in haosul de pareri, pseudoreguli transmise din om in om, stiri aproximative, indreptare improvizate. Acum cativa ani, aparitia noii editii a Dictionarului ortografic, ortoepic si morfologic (DOOM2) a produs spaime si indignari, parandu-li-se unora ca ar fi anuntat mari schimbari si ar fi manifestat o inacceptabila permisivitate; se constata azi ca foarte putini stiu ce a adus cu adevarat nou si ce a reconfirmat dictionarul normativ. Ghidul ortografic, ortoepic si de punctuatie al domnului profesor Mihail Stan este, de aceea, extrem de necesar. Autorul cunoaste in detaliu lucrarile fundamentale cu rol normativ, le-a examinat cu atentie si le-a evaluat, observand convergentele si diferentele dintre ele, precum si spatiile intermediare, in care nu actioneaza norme ferme. Operatia de confruntare a instrumentelor normative si de extragere a unei judecati echilibrate este esentiala pentru a face ca norma sa nu ramana litera moarta si sursa de misterioase sanctiuni. Cel putin la fel de importanta este operatia de mediere: reorganizarea informatiei astfel incat ea sa corespunda cel mai bine necesitatilor didactice si posibilelor intrebari ale cititorului. De fapt, desi cuprinde in subtitlu cuvantul scolar, acest ghid nu este unul elementar, simplificat si destinat doar procesului didactic. Dimpotriva, mi se pare a fi un instrument complex, care reuneste extrem de multa informatie si o ofera nu numai elevilor si profesorilor, ci si publicistilor, editorilor si tuturor celor care redact~aza astazi texte, avand obligatia de a respecta normele actuale ale limbii. Intr-un moment in care cei mai multi autori trebuie sa-si tehnoredacteze cu acuratete teze si disertatii, rapoarte de cercetare, articole si carti, intr-o epoca in care spatiul virtual este coplesit de texte si oricine poate deveni editor al propriului blog sau moderator al unui forum, informatia clara si corecta asupra normelor este mai necesara decat oricand. Ideea ca tendinta actuala ar fi de voita ignorare si dispret pentru norme e o simpla prejudecata; permanent izbucnesc dezbateri vii in legatura cu exprimarea corecta. Ghidul ortografic, ortoepic si de punctuatie aduce la zi informatia prin confruntarea indreptarelor, a dictionarelor si a gramaticilor existente, dar si prin cuprinderea unor explicatii ample despre tehnoredactarea computerizata. Cel mai exigent cititor va gasi aici raspunsurile la multe intrebari pe care si le va fi pus candva, confruntandu-se cu opinii contradictorii: despre spatiile albe care trebuie sau nu lasate in folosirea barei oblice, a punctelor de suspensie sau a initialelor abreviate; despre folosirea majusculei la inceputul unui citat fragmentar; despre locul punctului in interiorul sau in afara unei paranteze finale etc. Meritorie este si subordonarea aspectelor teoretice fata de cele aplicative: autorul apropie permanent chestiunile limbii de situatiile practice, de dubiile cotidiene si furnizeaza acele explicatii gramaticale care sunt cu adevarat indispensabile intelegerii normei, a variatiilor acceptabile si a posibilelor greseli. Numeroasele exercitii cuprinse in aceasta carte (cu rezolvarea lor integrala) au grade diferite de complexitate, putand deveni pentru oricine un instrument de autoverificare. Ancorat in actualitate (prin problemele tratate, care sunt intr-adevar zonele de ezitare si greseala din limba de azi), acoperind o cantitate foarte mare de probleme, didactic in sensul cel mai inalt al cuvantului, prin formularile clare, corecte si concise si prin acuratetea redactarii, acest ghid este deja un instrument de referinta, care se va bucura, d~sigur, de succesul meritat, trezind interesul unei categorii largi de cititori. In ultima instanta, valoarea sa este conferita de judecata sigura si moderata a autorului, de atitudinea sa inteligenta si nuantata fata de norma: accentul nu cade pe absolutizarea unor reguli, ci pe intelegerea laturii lor conventionale si a obligatiei de a le cunoaste. Cuprins : Cuvant-Inainte de Rodica Zafiu In loc de prefata Norme si principii ortografice, ortoepice si de punctuatie Semnele ortografice si de punctuatie Apostroful Bara oblica Blancul (spatiul alb) Cratima Doua puncte Ghilimelele/Semnele citarii Linia de dialog si de pauza Paranteza (rotunda, dreapta) Punctul Punctele de suspensie Punctul si virgula Semnul exclamarii Semnul intrebarii Virgula Reguli si precizari ortografice, ortoepice si morfologice Exercitii recapitulative Exercitii ortografice Teste de ortografie, de ortoepie, de punctuatie si de morfologie Solutii pentru testele propuse. Bareme de corectare si de notare Dictionar selectiv de cuvinte/de grupuri sintactice de cuvinte (conform DOOM2) Bibliografie

GHID ORTOGRAFIC, ORTOEPIC SI DE PUNCTUATIE

24,00 Lei
16,80 Lei
TVA inclus
stoc limitat


DICT. DE TERMINOLOGIE LIT. CL.V-X, ED.6

Dictionarul de terminologie literara este elaborat in conformitate cu cerintele noilor programe de limba si literatura romana pentru ciclul gimnazial si liceal (clasele IX-X). Lucrarea contine peste 400 de termeni de stricta necesitate, prezentati intr-un limbaj accesibil si definiti prin consultarea unei bibliografii de specialitate.Meritul deosebit al lucrarii se afla in caracterul ei aplicativ, notiunile teoretice fiind ilustarte din abundenta cu exemple provenite in marea lor majoritate din textele care se studiaza la clasa. Faptul acesta confera dictionarului caracterul unui instrument de lucru indispensabil. El este util elevilor care doresc sa aprofundeze notiunile de teorie literara achizitionate, dar si profesorilor in activitatea lor curenta de proiectare a lectiilor de cultivare a limbii si comentariului literar.In sfarsit, e de la sine de inteles ca lucrarea de fata ar trebui sa se afle pe masa oricarui elev care se pregateste la limba si literatura romana pentru obtinerea unor performante deosebite.“ - Conf. Univ. Dr. Gheorghe Craciun

DICT. DE TERMINOLOGIE LIT. CL.V-X, ED.6

25,00 Lei
20,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MAPA EDUCATORULUI 4-5 ANI, PARTEA I

Lucrarea de fata ofera cadrelor didactice din gradinita sugestii pentru organizarea activitatilor integrate, desprinse din Curriculumul pentru invatamantul prescolar, 3 – 6/7 ani, septembrie 2008, aprobat de catre Ministerul Educatiei. Acesta este si motivul pentru care materialul prezentat in paginile lucrarii de fata graviteaza in jurul domeniilor experientiale indicate de programa, grija esentiala a autorilor fiind aceea ca fiecare element, fiecare compartiment al programei sa fie transpus cu atentie in continuturile invatarii si in modelele de comportament dorite. Fiecare fisa are prevazute rubrici clare care pot constitui sablonul activitatilor la grupa: Tema, Subtema, Mijloace de realizare, Domenii experientiale, Obiectivele evaluarii, Intrebari/Discutii, Itemi, Descriptori de performanta. Atragem atentia insa ca lucrarea se adreseaza educatoarelor care utilizeaza Mapa copilului, fise pentru activitati integrate, concepute pentru fiecare dintre categoriile de varsta 4-5, 5-6, 6-7 ani, mapa publicata tot de catre Editura Paralela 45 (si avizata de catre Ministerul Educatiei pentru utilizare in gradinite). Lucrarea ofera sugestii clare, concise, de evaluare a performantelor copiilor, punand accent pe motivarea acestora si nu pe performanta izvorata din teama ori din constrangere. Asa se explica sugestiile de lucrari literare presarate in interiorul lucrarii. Au fost alese ghicitori tematice, fragmente de poezii educative, atragatoare si accesibile, sau povestioare din folclorul romanesc. Maiestria si dragostea educatorului pentru copii sunt acelea care insufletesc practic textele literare, facandu-le, la utilizare, instrumente viabile de lucru cu micutii.

MAPA EDUCATORULUI 4-5 ANI, PARTEA I

11,00 Lei
8,80 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MAPA EDUCATORULUI 5-6 ANI, PARTEA II

Lucrarea de fata ofera cadrelor didactice din gradinita sugestii pentru organizarea activitatilor integrate, desprinse din Curriculumul pentru invatamantul prescolar, 3 – 6/7 ani, septembrie 2008, aprobat de catre Ministerul Educatiei. Acesta este si motivul pentru care materialul prezentat in paginile lucrarii de fata graviteaza in jurul domeniilor experientiale indicate de programa, grija esentiala a autorilor fiind aceea ca fiecare element, fiecare compartiment al programei sa fie transpus cu atentie in continuturile invatarii si in modelele de comportament dorite. Fiecare fisa are prevazute rubrici clare care pot constitui sablonul activitatilor la grupa: Tema, Subtema, Mijloace de realizare, Domenii experientiale, Obiectivele evaluarii, Intrebari/Discutii, Itemi, Descriptori de performanta. Atragem atentia insa ca lucrarea se adreseaza educatoarelor care utilizeaza Mapa copilului, fise pentru activitati integrate, concepute pentru fiecare dintre categoriile de varsta 4-5, 5-6, 6-7 ani, mapa publicata tot de catre Editura Paralela 45 (si avizata de catre Ministerul Educatiei pentru utilizare in gradinite). Lucrarea ofera sugestii clare, concise, de evaluare a performantelor copiilor, punand accent pe motivarea acestora si nu pe performanta izvorata din teama ori din constrangere. Asa se explica sugestiile de lucrari literare presarate in interiorul lucrarii. Au fost alese ghicitori tematice, fragmente de poezii educative, atragatoare si accesibile, sau povestioare din folclorul romanesc. Maiestria si dragostea educatorului pentru copii sunt acelea care insufletesc practic textele literare, facandu-le, la utilizare, instrumente viabile de lucru cu micutii.

MAPA EDUCATORULUI 5-6 ANI, PARTEA II

11,00 Lei
8,80 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MAPA EDUCATORULUI 6-7 ANI, PARTEA II

Lucrarea de fata ofera cadrelor didactice din gradinita sugestii pentru organizarea activitatilor integrate, desprinse din Curriculumul pentru invatamantul prescolar, 3 – 6/7 ani, septembrie 2008, aprobat de catre Ministerul Educatiei. Acesta este si motivul pentru care materialul prezentat in paginile lucrarii de fata graviteaza in jurul domeniilor experientiale indicate de programa, grija esentiala a autorilor fiind aceea ca fiecare element, fiecare compartiment al programei sa fie transpus cu atentie in continuturile invatarii si in modelele de comportament dorite. Fiecare fisa are prevazute rubrici clare care pot constitui sablonul activitatilor la grupa: Tema, Subtema, Mijloace de realizare, Domenii experientiale, Obiectivele evaluarii, Intrebari/Discutii, Itemi, Descriptori de performanta. Atragem atentia insa ca lucrarea se adreseaza educatoarelor care utilizeaza Mapa copilului, fise pentru activitati integrate, concepute pentru fiecare dintre categoriile de varsta 4-5, 5-6, 6-7 ani, mapa publicata tot de catre Editura Paralela 45 (si avizata de catre Ministerul Educatiei pentru utilizare in gradinite). Lucrarea ofera sugestii clare, concise, de evaluare a performantelor copiilor, punand accent pe motivarea acestora si nu pe performanta izvorata din teama ori din constrangere. Asa se explica sugestiile de lucrari literare presarate in interiorul lucrarii. Au fost alese ghicitori tematice, fragmente de poezii educative, atragatoare si accesibile, sau povestioare din folclorul romanesc. Maiestria si dragostea educatorului pentru copii sunt acelea care insufletesc practic textele literare, facandu-le, la utilizare, instrumente viabile de lucru cu micutii.

MAPA EDUCATORULUI 6-7 ANI, PARTEA II

11,00 Lei
8,80 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MAPA EDUCATORULUI 4-5 ANI, PARTEA II

Lucrarea de fata ofera cadrelor didactice din gradinita sugestii pentru organizarea activitatilor integrate, desprinse din Curriculumul pentru invatamantul prescolar, 3 – 6/7 ani, septembrie 2008, aprobat de catre Ministerul Educatiei. Acesta este si motivul pentru care materialul prezentat in paginile lucrarii de fata graviteaza in jurul domeniilor experientiale indicate de programa, grija esentiala a autorilor fiind aceea ca fiecare element, fiecare compartiment al programei sa fie transpus cu atentie in continuturile invatarii si in modelele de comportament dorite. Fiecare fisa are prevazute rubrici clare care pot constitui sablonul activitatilor la grupa: Tema, Subtema, Mijloace de realizare, Domenii experientiale, Obiectivele evaluarii, Intrebari/Discutii, Itemi, Descriptori de performanta. Atragem atentia insa ca lucrarea se adreseaza educatoarelor care utilizeaza Mapa copilului, fise pentru activitati integrate, concepute pentru fiecare dintre categoriile de varsta 4-5, 5-6, 6-7 ani, mapa publicata tot de catre Editura Paralela 45 (si avizata de catre Ministerul Educatiei pentru utilizare in gradinite). Lucrarea ofera sugestii clare, concise, de evaluare a performantelor copiilor, punand accent pe motivarea acestora si nu pe performanta izvorata din teama ori din constrangere. Asa se explica sugestiile de lucrari literare presarate in interiorul lucrarii. Au fost alese ghicitori tematice, fragmente de poezii educative, atragatoare si accesibile, sau povestioare din folclorul romanesc. Maiestria si dragostea educatorului pentru copii sunt acelea care insufletesc practic textele literare, facandu-le, la utilizare, instrumente viabile de lucru cu micutii.

MAPA EDUCATORULUI 4-5 ANI, PARTEA II

11,00 Lei
8,80 Lei
TVA inclus
stoc limitat


DICT. DE TEXTE LIT. V-VIII, ED.8

Lucrarea de fata ofera elevilor interpretari variate pentru aproape trei sute de opere literare cuprinse in programele de limba si literatura romana, clasele V-VIII. Sunt luate in considerare toate manualele alternative existente la aceasta disciplina in reteaua scolara. Dictionarul de texte literare interpretate este conceput in asa fel incat sa faciliteze accesul elevilor si profesorilor la o informatie esentializata, contribuind la formarea unor lectori avizati.

DICT. DE TEXTE LIT. V-VIII, ED.8

25,00 Lei
20,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


1 2

1 2



Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro