FILOSOFIA STIINTEI - O INTRODUCERE CRITICA IN TEORIILE MODERNE

Editura: HERALD
Cod produs: YHE00372
38,50 Lei
30,80 Lei
Cum functioneaza stiinta? Ne poate spune aceasta care este alcatuirea reala a lumii? Ce o diferentiaza de alte moduri de a intelege natura? In Filosofia stiintei, Peter Godfrey-Smith raspunde la aceste intrebari purtand cititorul printr-o calatorie de o suta de ani plini de dezbateri despre stiinta. Rezultatul este o introducere complet accesibila in principalele...
38,50 Lei
30,80 Lei

38,50 Lei
30,80 Lei

031/413 43 33

Cod produs: YHE00372

ISBN 5948417280033
An aparitie 2012
Numar pagini 400
BIC DSK
Lungime (cm) 13
Latime (cm) 22

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul FILOSOFIA STIINTEI - O INTRODUCERE CRITICA IN TEORIILE MODERNE scrisa de PETER GODFREY-SMITH.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea FILOSOFIA STIINTEI - O INTRODUCERE CRITICA IN TEORIILE MODERNE de PETER GODFREY-SMITH tiparita de editura HERALD se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul PETER GODFREY-SMITH, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli FILOSOFIA STIINTEI - O INTRODUCERE CRITICA IN TEORIILE MODERNE de PETER GODFREY-SMITH cu ISBN 5948417280033. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!