category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Turism

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa

ANTREPRENORIAT IN TURISM SI INDUSTRIA OSPITALITATII

Cartea propune o analiza asupra realitatilor cu care se confrunta sectorul turismului romanesc si stabileste un profil pentru intreprinzatorii din acest domeniu, prezentand un mare interes pentru teoria si practica economica si manageriala si, cu precadere, pentru domeniul turismului. Din cuprins antreprenoriatul in economiile contemporane antreprenoriatul in turism micile afaceri si afacerile de familie in industria ospitalitatii si loisir-ului intreprinzatorul si antreprenoriatul in turismul romanesc cercetare la nivel national privind antreprenoriatul in turism

ANTREPRENORIAT IN TURISM SI INDUSTRIA OSPITALITATII

39,90 Lei
31,92 Lei
TVA inclus
stoc limitat


PRODUSE INOVATIVE IN TURISMUL NATIONAL SI INTERNATIONAL

De ce calatorim? Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorita implicatiilor sale economice, evolutiilor spectaculoase, dar si impactului sau vizual si experiential. Oamenii nu mai calatoresc in secolul XXI doar pentru relaxare sau in cadrul traditionalelor vacante, ci doresc experiente, autocunoastere, doresc ca "banii lor sa aiba valoare", adrenalina, "reincarcarea bateriilor" prin practicarea city-break-urilor, intretinerea sanatatii prin conectarea la cele mai bune centre "wellness" si "spa", doresc pentru copii lor forme de educatie moderne si practice, distractie etc. Dezvoltarea domeniului turismului s-a facut predominant prin inovari: inovari conceptuale, stiintifice, de produs, de servicii, in abordarea personalului, in abordarea turistului, educationale, ale publicatiilor de profil, organizatorice, de finantare, legate de implicarea directa si sustinuta a unui partid politic, de etica, de brand (marca) etc. Despre lucrare Principalul scop al acestei carti consta in faptul ca toate capitolele contituie un punct de plecare in conceperea de oferte turistice, produse turistice si servicii turistice care sa aiba la baza patrimoniul tangibil si intangibil al Romaniei. si cunoastem si suntem de acord cu totii ca acesta este unul foarte bogat si ofertant! Din cuprins Cartea este structurata pe zece capitole: Turismul sumbru ("dark tourism") Turismul medical ("Health and wellness tourism") Turismul rosu ("Red tourism") Turismul in suburbii/mahalale ("Slum tourism") si turismul saraciei ("Poverty tourism") Turismul de tip "Mystery and thriller tourism" "Thanatourism" Turismul gastronomic Turismul de lux Turismul in parcurile tematice Turismul muzeal Puncte forte analiza pertinenta si in premiera a unor noi tipuri de turism fiecare capitol contine: obiectivele capitolului, rezumatul capitolului, bibliografie recomandata, sugestii de intrebari grila si de proiecte este bogata in materiale bibliografice si anexe care completeaza si sustin informatiile din cadrul capitolelor este rezultatul unei colaborari intre cadrele didactice si studentii de la specializarea Economia comertului, turismului si serviciilor, membri ai Cercului de Turism din cadrul Universitatii "Petru Maior" din Targu Mures excelent material de lucru pentru studenti, dar si pentru orice persoana interesata de domeniu

PRODUSE INOVATIVE IN TURISMUL NATIONAL SI INTERNATIONAL

54,90 Lei
43,92 Lei
TVA inclus
stoc limitat






Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro