category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Marketing / Publicitate

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa
1 2

GRADINA VANZARILOR -PATRU PASI SIMPLI PENTRU SUCCESUL IN VANZARI

Gradina Vanzarilor ofera concepte clare pentru intelegerea procesului de vanzare si instrumente de motivatie precise pentru ca orice persoana sa-si poata perfectiona abilitatile si sa-si mentina cariera pe o curba pozitiva de crestere. Indiferent ca esti nou venit sau imbatrinit in domeniu, trebuie sa citesti Gradina Vanzarilor.Aceasta carte arata cum ar trebui vanzatorii sa isi trateze clientii. Sunt evidentiate principiile unei reale colaborari, alternativa deopotriva profitabila si sanatoasa daca este adoptata ca mod de gandire.Adoptand pasii simpli relevati de autori si tu poti sa depasesti dezamagirile inerente unei cariere in vanzari, sa-ti maresti substantial volumul incasarilor si sa-ti mentii entuziasmul de-a lungul timpului.Alan Vengel este asociat si fondator al Vengel Lash Associates, Inc si acociat strategic al Beverly Kaye & Associates/ Career System International. Este un reputat consultant, orator si educator in domeniul influentei, negocierilor, vanzarilor si dezvoltarea talentelor.In ultimii douazeci si sapte de ani, Greg Wright a lucrat cu lideri de prestigiu si cu specialisti in vanzari ai celor mai mari si mai eficiente corporatii din lume. Principiile sale privind conducerea si succesul in vanzari au fost implementate in diverse companii cu obiecte de activitate diferite, de pe sase continente.

GRADINA VANZARILOR -PATRU PASI SIMPLI PENTRU SUCCESUL IN VANZARI

23,90 Lei
19,12 Lei
TVA inclus
stoc limitat


GUERRILLA MARKETING FARA COSTURI

Levinson, neobosit promotor al marketingului de gherila este ca intotdeauna cu un pas inaintea celorlalti si iti ofera idei exceptionale pentru a-ti promova produsele sau serviciile fara sa cheltuiesti vreun ban. El dovedeste prin exemple concrete ca iti pot face un nume pe piata, poti face marketing eficient, cu adevarat aducator de profituri, fara sa cheltuiesti bani. Trebuie doar sa-ti folosesti toata creativitatea de care poti da dovada si mult curaj pentru a pune in aplicare ideile neconventionale pe care ti le ofera. Marketingul de gherila fara costuri iti poate aduce permanent noi clienti, mentine loialitatea lor, iti consolideaza afacerea si iti sporeste contul in banca fara sa te pagubeasca de vreun ban. Prea frumos ca sa fie adevarat? Cu toate acestea este perfect posibil! Inca si mai remarcabil este faptul ca marea majoritate a concurentilor tai nu stiu ca pot sa faca un marketing atat de eficient sa cheltuiasca bani.

GUERRILLA MARKETING FARA COSTURI

21,90 Lei
17,52 Lei
TVA inclus
stoc limitat


SMALL DATA

Martin Lindstrom, un Sherlock Holmes al lumii moderne, valorifica puterea informatiilor calitative in misiunea sa catre urmatoarea mare descoperire. Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reactioneaza clientii lor, Martin Lindstrom a decis sa-si petreaca 300 de nopti din an in casele unor straini pentru a observa cu atentie fiecare detaliu al vietilor acestora, pentru a le descoperi dorintele ascunse si, nu in ultimul rand, pentru a identifica particularitatile care duc la un produs sau un brand de milioane. Lindstrom conecteaza toate aspectele acestei povesti cosmopolite care ii va fermeca atat pe creativii din comunicare, cat si pe toti cei interesati de varietatea nesfarsita a comportamentului uman. Citind paginile acestei carti, veti afla: Cum un pantof de sport uzat, descoperit in casa unui pusti de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piata a companiei LEGO. Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revolutionat un supermarket din SUA. Cum o pereche de casti menite sa izoleze fonic la peste 10 000 de metri a contribuit la construirea noului sunet reprezentativ pentru brandul Pepsi. Cum felul in care intrau oamenii intr-o biserica din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney. Cum un ursulet de plus din camera unei fetite din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de tari ale unui comerciant de articole de moda. Cum o bratara obisnuita a ajutat compania Jenny Craig sa creasca loialitatea clientilor cu 159% in mai putin de un an. Cum aspectul ergonomic al bordului unei masini a contribuit la procesul de imbunatatire a designului aspiratorului Roomba. Alaturati-va lui Lindstrom in calatoriile sale de-a lungul carora analizeaza urmele marunte pe care le lasam si care dezvaluie adevaruri surprinzatoare despre tendintele noastre de consumatori, precum si despre comportamentul uman.

SMALL DATA

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
In stoc


MARKETINGUL SERVICIILOR ヨ ARTA DE A VINDE INVIZIBILUL

Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca cea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se gandesc ca vand produse tangibile trebuie sa-si regandeasca modul in care planifica dezvoltarea produselor, marketingul si vanzarile propriu-zise tinand cont de acest aspect. Daca vinzi masini, de exemplu, trebuie sa fii constient ca oamenii nu cumpara o masina, ci cum se simt cand detin si folosesc acea masina. Din fericire, Beckwith ofera cu inteligenta si generozitate cifrul descifrarii marketingului modern, bazandu-se pe experienta sa din advertising si marketing.

MARKETINGUL SERVICIILOR ヨ ARTA DE A VINDE INVIZIBILUL

35,00 Lei
28,00 Lei
TVA inclus
In stoc


MARKETING DIRECT

Era publicitatii in masa s-a incheiat. Alternativa de succes este acum marketingul direct. Orice companie poate castiga astfel noi clienti profitabili si ii poate pastra pe cei deja existenti. Prin intermediul marketingului direct se pot vinde produse si de asemenea se pot obtine contacte valoroase, potentiali clienti. Carte de fata va arata cum sa faceti acest lucru posibil printr-o strategie clara si o comunicare orientata catre client.

MARKETING DIRECT

14,90 Lei
10,43 Lei
TVA inclus
stoc limitat


ETICHETA DIN VIATA DE AFACERI

Cum evitam gafele in mediul de afaceri Cel ce stapaneste regulile jocului in privinta etichetei poate evalua mult mai repede nenumaratele situatii in care este pus si poate hotari rapid ce este de facut. Astfel va fi in stare sa interactioneze cu oameni de conditii diferite, ajungand sa fie apreciat de fiecare dintre acestia drept un partener de discutii cu totul deosebit. Cartea de fata ajuta la dobandirea sigurantei de sine si reprezinta o introducere in largul domeniu al bunelor maniere moderne din lumea afacerilor.

ETICHETA DIN VIATA DE AFACERI

14,90 Lei
10,43 Lei
TVA inclus
In stoc


PLANUL DE MARKETING. GHID PRACTIC

Majoritatea organizatiilor ar trebui sa detina un plan de marketing care sa fie folosit nu numai pentru a controla si monitoriza celelalte activitati, ci si ca sa aduca performanta. Pentru a crea planuri valoroase, care sa nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizatia trebuie sa desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregatite in prognozare si sa perceapa planul de marketing mai degraba ca pe un proces de invatare decat ca pe o functie de control si monitorizare. Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanta realizarii unui plan de marketing eficient si pe descrierea etapelor concrete necesare implementarii acestuia.

PLANUL DE MARKETING. GHID PRACTIC

29,90 Lei
23,92 Lei
TVA inclus
stoc limitat


25 DE MISCARI NEINSPIRATE + 5 BONUSURI PE CARE TREBUIE SA LE EVITI CA SA AI SUCCES...

In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el recomanda: - nu vinde criticand concurenta; - nu fi nicioadata multumit; - nu te opri din cautarea unor idei noi; - nu folosi oferte de vanzare standard - personalizeaza; - nu utiliza excesiv e-mailul. Schiffman ofera genul de sfaturi - de la ascultarea clientului la urmarea bunelor exemple - care au facut din el cel mai bun instructor de vanzari din zilele noastre. Prin urmare, alatura-te celor o jumatate de million de vanzatori care aplica deja sfaturile lui Schiffman si ca urmare, si-au imbunatatit prezentarea de vanzari si profiturile. Daca pastrezi mereu in buzunar cartea lui Schiffman, vei evita greseli stupide si vei transforma refuzurile in contracte semnate de fiecare data! 25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari este o carte esentiala pentru orice profesionist sau organizatie angajata sa aiba o activitate de vanzari excelenta."

25 DE MISCARI NEINSPIRATE + 5 BONUSURI PE CARE TREBUIE SA LE EVITI CA SA AI SUCCES...

23,90 Lei
19,12 Lei
TVA inclus
stoc limitat


25 DE MISCARI INSPIRATE + 5 BONUSURI PE CARE TREBUIE SA LE FACI CA SA AI SUCCES IN...

Invata sa vinzi cu ajutorul celor mai bune carti in domeniu! Acum te poti alatura milioanelor de vanzatori care au urmat sfaturile lui Stephan Schiffman si au vazut cum rezultatele lor in vanzari decoleaza ca o racheta. Schiffman iti deschide drumul spre cele mai bine pazite secrete ale vanzarilor. Invata: - sa transformi indiciile in vanzari; - sa te automotivezi sis a-I motivezi si pe altii; - sa faci prezentari foarte eficiente; - sa raspunzi obiectiilor; - sa inchei vanzari. Daca esti un vanzator care vrea sa aiba succes, aceasta carte te va ajuta sa-ti atingi obiectivele si chiar mai mult decat atat! Aceasta carte este o sursa minunata de sfaturi practice, legate de viata reala si orientate spre imunatatirea rezultatelor. Metodele prezentate de Stephan sunt practice, relevante si usor de aplicat. Cititi aceasta carte si puneti la lucru ideile prezentate in ea.

25 DE MISCARI INSPIRATE + 5 BONUSURI PE CARE TREBUIE SA LE FACI CA SA AI SUCCES IN...

23,90 Lei
19,12 Lei
TVA inclus
stoc limitat


DINCOLO DE SUCCES ヨ CUM SA TRANSFORMI HAOSUL IN ACTIUNI CONSTRUCTIVE SI INDOIALA...

Dincolo de succes. Cum sa transformi haosul in actiuni constructive si indoiala in directie clara folosind Piramida Succesului a legendarului antrenor John Wooden''...cu aproape saizeci de ani in urma am inceput sa dezvolt o structura de progress personal bazata pe succese reale. Piramida Succesului care a rezultat a necesitat paisprezece ani de experimente si schimbari pana in momentul in care am considerat ca reprezinta un model complet si solid pentru construirea caracterului, curajului si compasiunii pentru semeni. Piramida a devenit pentru mine o adevarata harta, care ilustreaza simplificat procesul mentinerii cursului si conducerii existentei in concordanta cu propriile valori. Brian Brio releva noi secrete in fiecare caramida ce alcatuieste Piramida invatand din intamplarile prin care au trecut oameni minunati cu care a colaborat de-a lungul timpului, iti vei dezvolta un plan de joc personalizat care te va ajuta sa gasesti implinire in toate aspectele esentiale ale vietii. Vei deveni un parinte mai bun, un prieten mai bun si un profesionist mai bun. Lectura acestei carti este la fel de palpitanta ca ultimele secunde ale finalei unui campionat NCAA ... este plina de o invioratoare si constanta incurajare. Nicio carte nu spune mai clar sa joci ca sa castigi in marele meci al vietii.

DINCOLO DE SUCCES ヨ CUM SA TRANSFORMI HAOSUL IN ACTIUNI CONSTRUCTIVE SI INDOIALA...

38,90 Lei
31,12 Lei
TVA inclus
In stoc


MARKETING DE GHERILA PENTRU AFACERI LA DOMICILIU

Aceasta carte a fost conceputa sa te ajute in cea mai dificila problema. Ea te invata cum sa-ti incepi si sa-ti dezvolti o afacere la domiciliu. Ai putea intreba: Cum pot eu sa concurez cu marile companii? Cum pot eu sa sper ca o sa fiu capabil sa atrag clientii pe care ii vrea si o companie care cheltuieste sute de mii sau milioane de dolari anual numai pentru corespondenta directa? Cum pot sa-mi construiesc credibilitatea cand lucrez la domiciliu? Simplu . Marketingul de gherila iti ofera un avantaj decisiv tocmai pentru ca ai o afacere la domiciliu. Poti intoarce marimea concurentilor in defavoarea lor folosindu-ti flexibilitatea, nota personala si inalta calitate a produselor sau serviciilor tale spre a construi relatii directe cu clientii, relatii pe care o mare companie pur si simplu nu le poate construi. Exact asta vei afla din aceasta carte!

MARKETING DE GHERILA PENTRU AFACERI LA DOMICILIU

38,00 Lei
30,40 Lei
TVA inclus
stoc limitat


BRIEF

9 secrete ale muncii de creatie, dupa Sorin Tranca: -"Cand nu?ti vine ideea, esti pe-aproape." -"Doar unu la suta din ideile tale conteaza." -"Un copywriter bun stie cand nu trebuie sa scrie nimic." -"Un creativ bun e un bun traducator." -"Directorul de creatie are patru minute pentru tine." -"Cand, in sfarsit aleg, oamenii aleg emotional." -"Cea mai importanta idee a ta e urmatoarea." -"Secretul productivitatii? Planul B la planul B." -"Curiozitatea e cea mai la indemana forma de inteligenta."

BRIEF

39,00 Lei
37,05 Lei
TVA inclus
In stoc


VIATA MEA IN PUBLICITATE & PUBLICITATE STIINTIFICA (POCKET BOOK)

Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine doua carti de referinta. Publicitate stiintifica - clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicata pentru prima oara in anul 1923. Patru ani mai tarziu, Claude Hopkins si-a scris autobiografia, Viata mea in publicitate. Citind aceste doua capodopere, veti ajunge la concluzia suprinzatoare ca cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite si documentate in urma cu mai bine de 70 de ani.

VIATA MEA IN PUBLICITATE & PUBLICITATE STIINTIFICA (POCKET BOOK)

29,00 Lei
27,55 Lei
TVA inclus
In stoc


RO-KIT

RO‑KIT are ca sursa de inspiratie un proiect similar, „idarg“, descoperit de Alexe Popescu la Buenos Aires, in anul 2009. Ambele incearca prin mijloace minime de exprimare sa prezinte specificul unei tari. De asemenea, RO‑KIT este rodul intalnirii dintre doi oameni care au gasit in egala masura provocatoare realizarea unui „concentrat“ de Romania, dintr‑o perspectiva personala. Cele 50 de elemente identitare constituie una dintre limitarile auto‑impuse. Prea putine pentru a acoperi intreg romanescul, dar un numar suficient cat sa ofere o imagine reprezentativa a Romaniei. Provocarea grafica a fost gasirea unei solutii expresive, dar geometrice pentru fiecare simbol, folosind o singura grosime de linie. Cea literara a fost abordarea subiectelor intr‑o maniera concisa. Cele 50 de componente ale „kit‑ului“ pot fi pentru romani sau straini elemente de constructie in asamblarea propriei imagini despre Romania.

Un „concentrat“ de Romania, in text si imagine:

Arhitectura modernista / Arta neolitica / Ateneul / Balconul inchis / Bara de batut covoare / Cainii maidanezi / Casa Poporului / Castelul Peles / Cheia la gat / Coada / Coliva / Coloana infinita / Comunismul / Covrigul / Cozonacul / Dacia 1310 / Damigeana / Emil Cioran / Eugenia / George Enescu / Gopo / Gratarul la marginea drumului / Insula de latinitate / Ion Luca Caragiale / Marea, delta si muntele / Marin Preda / Martisorul / Micii / Monarhia / Mucenicii / Nadia Comaneci / Nichita Stanescu / Nicolae Ceausescu / Omul cu punga / Opinca / Pegas Kent / Plicul / Sarmalele / Sfinxul / Sighisoara / Slanina / Statu‑n poarta / Sticlele de lapte si iaurt / Spritul / Taiatul porcului / Transfagarasanul / Vama Veche si 2 Mai / Veceul din curte / Vlad Tepes / Zacusca.

RO-KIT

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
In stoc


1 2

1 2



Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro