MANAGEMENTUL CALITATII SERVICIILOR SI OSPITALITATEA IN RESTAURANTE, GASTRONOMIE, HOTELURI
Dumitru Constantin DULCAN
Cod produs: YPO11073
nu este in stoc
Acest produs nu mai este la vanzare
Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt...
Daca esti din
se livreaza in 2-5 zile lucratoare
Ai intrebari?
Suna-ne acum la 0311.100.294
Transport Gratuit
Peste 125 RON
Oferi un cadou?
Ti-l impachetam noi!
Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri de Dumitru Constantin Dulcan
Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu.
Din cuprins:
Managementul calitatii resurselor umane - Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie - Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale - Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor - Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor - Primirea si servirea comenzilor - Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei - Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale - Sortimentele si tehnologia bauturilor - Retete si tehnologii - Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica - Organizarea activitatii unitatilor de cazare.
Colectie | Hors Collection |
Tip coperta | Paperback |
Editura | Polirom |
UM Dimensiuni | cm |
An aparitie | 2014 |
ISBN | 9789734640522 |
Lungime | 16 |
Latime | 23.5 |
Numar pagini | 584 |
Fii primul care sparge gheata!
Spune-ne parerea ta despre acest produs si porneste discutia.