category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Management

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa
1 2 3

PRINCIPIILE SUCCESULUI

"Principiile succesului" (The Success Principles), un nou titlu disponibil la ACT si Politon, include principiile studiade, invatate si practicate de autor pe o perioada de 30 de ani si reprezinta un ghid util care va ajuta orice persoana sa plece din locul in care se afla pentru a ajunge in locul in care isi doreste sa ajunga. "Principiile succesului" va va invata cum sa va ameliorati increderea in propriile forte, cum sa abordati provocarile zilnice pentru a va realiza dorintele. Cartea este mai mult decat o simpla colectie de idei bune, ea include 64 de principii universal valabile utilizate de oameni de-a lungul vremii. Jack Canfield este un autor si speaker motivational american, coautor al seriei "Supa de pui pentru suflet", cu peste 250 de titluri si 500 de milioane de copii in print in peste 40 de limbi. Jack Canfield este fondator si CEO al The Canfield Training Group in Santa Barbara si Fondator al Self-Esteem in Culver City, California. El detine un record in Guinness Book pentru ca a avut 7 carti in clasamentul de best sellere New York Times in acelasi timp.

PRINCIPIILE SUCCESULUI

62,00 Lei
41,54 Lei
TVA inclus
stoc limitat


#GIRLBOSS

#GIRLBOSS include povestea Sophiei Amoruso, dar, in acelasi timp, este infinit mai mare decat ea. Este profund personala, dar si universala. Fiind plina de indemnuri brute pentru trezirea la realitate ("Nu esti un fulg de nea special"), de observatii oneste si patrunzatoare ("Esecul este inventia ta") si de povesti din spatele cortinei despre ascensiunea fulminanta a Nasty Gal, #GIRLBOSS vorbeste despre foarte multe lucruri. Dovedeste ca a avea succes nu are legatura cu popularitatea din liceu sau cu facultatea pe care ai urmat-o (daca ai facut o facultate). In schimb, succesul este legat de incredere in instinctele tale si despre felul in care iti asculti intuitia, stiind ce reguli sa urmezi si pe care sa le incalci. O #GIRLBOSS isi ia viata in serios fara sa se ia pe ea insasi foarte in serios. Risca si isi asuma responsabilitatea in conditiile impuse de ea. Stie cand sa atace si cand sa foloseasca eschiva. Cand sa fie serioasa si cand sa dea frau liber nebuniei interioare. Asa cum scrie Sophia: "Am trei sfaturi pe care as vrea sa vi le amintiti: Nu va maturizati niciodata. Nu deveniti plictisitori. Nu deveniti niciodata conformisti. OK? Bine. Atunci hai sa facem asta".

#GIRLBOSS

39,00 Lei
37,05 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MANAGEMENTUL CALITATII SERVICIILOR SI OSPITALITATEA IN RESTAURANTE, GASTRONOMIE,...

Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu. Din cuprins: Managementul calitatii resurselor umane - Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie - Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale - Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor - Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor - Primirea si servirea comenzilor - Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei - Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale - Sortimentele si tehnologia bauturilor - Retete si tehnologii - Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica - Organizarea activitatii unitatilor de cazare.

MANAGEMENTUL CALITATII SERVICIILOR SI OSPITALITATEA IN RESTAURANTE, GASTRONOMIE,...

80,90 Lei
60,67 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CELE 21 DE LEGI SUPREME ALE LIDERULUI

Pasionat de dezvoltarea personala timp de mai bine de cincizeci de ani, John Maxwell ne impartaseste acum din experienta personala legata de acest subiect, astfel incat sa putem deveni ceea ce ne-am dorit dintotdeauna. Aceasta a treia carte din seria de Legi a lui John Maxwell (Cele 21 de legi supreme ale liderului si Cele 17 legi ale muncii in echipa) te va ajuta sa fii genul acela de persoana care invata toata viata si pentru care dezvoltarea personala este o preocupare permanenta.

CELE 21 DE LEGI SUPREME ALE LIDERULUI

19,00 Lei
15,20 Lei
TVA inclus
stoc limitat


Kiosk-branding - Don Sexton

Din cartea Branding vei invata cum: • sa construiesti si sa promovezi un brand puternic • sa-ti lansezi propriul brand antreprenorial • sa identifici diferentele dintre brandingul produselor si cel al serviciilor • sa dezvolti un brand pentru investitiile imobiliare • sa dezvolti o pozitionare si o strategie buna de branding • sa alegi un nume sau un logo potrivit pentru brandul tau • sa revitalizezi un brand • sa utilizezi brandingul de gherila pentru afacerile mici • sa-ti construiesti un brand personal, pentru a evolua in cariera • sa utilizezi brandul pentru a creste valoarea afacerii tale

Kiosk-branding - Don Sexton

15,90 Lei
10,34 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MANAGEMENTUL OPERATIUNILOR IN HOTELARIE SI RESTAURATIE

Scopul principal al acestei carti il constituie o abordare complexa, teoretica si practica, la nivel national si international, a industriei hoteliere si de restauratie. Studiile de caz propuse sunt edificatoare, numeroase si in concordanta cu cele mai moderne metode de studiu din domeniul ospitalitatii.

MANAGEMENTUL OPERATIUNILOR IN HOTELARIE SI RESTAURATIE

69,90 Lei
55,92 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MANAGEMENTUL PROIECTELOR CU FINANTARE EUROPEANA

Lucrarea de fata se doreste a fi o introducere in sfera fondurilor europene, oferind cititorului posibilitatea de se familiariza cu obiectivele Uniunii Europene de-a lungul perioadelor de programare, cu modalitatile de atragere si implementare a acestui tip de fonduri de catre statele membre, cu etapele si particularitatile implementarii unui proiect finantat din fonduri nerambursabile si, nu in ultimul rand, cu problemele intampinate de potentialii beneficiari in procesul de accesare a fondurilor comunitare. Aceasta carte este extrem de necesara in contextul unui mediu economic orientat din ce in ce mai mult pe proiecte, aplicarea celor mai noi metodologii si a celor mai bune practici in domeniul managementului proiectelor devenind vitale pentru orice organizatie, in timp ce selectia surselor de finantare va constitui, mai ales in conditiile actuale de criza, o problema majora in termeni de performanta economica si financiara.

MANAGEMENTUL PROIECTELOR CU FINANTARE EUROPEANA

34,90 Lei
27,92 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CELE MAI BUNE LECTII DE LEADERSHIP

Traim intr-o Romanie in care tot mai valorosi sunt indraznetii care fac, in loc sa astepte sa faca “cineva de sus” . Dar nu sunt atat de multi cat ar fi nevoie si atunci este nevoie de o astfel de carte de leadership. Fiecare capitol vine cu exemple care il vor incuraja pe cititor sa-si asume rolul de conducator al propriei vieti, apoi pe cel de lider capabil sa schimbe regulile jocului in beneficiul comunitatii lor si, in ultima instanta, in beneficiul societatii. Lectiile de leadership din aceste pagini au capacitatea de a mari numarul liderilor reali care sa devina agenti ai schimbarii si de a subtia randurile celor care isi plang de mila unii pe umarul altora asteptand ca altcineva sa faca ceva. Da, schimbarea vine din multime, dar vine doar prin liderii care indraznesc sa canalizeze eforturile celorlalti spre ceva mai bun pentru toti. Ce-ar fi ca tu, cititorule, sa deschizi cartea si sa te lasi inspirat de exemplele unor autoritati in materie si sa devii genul de lider de care avem noi toti nevoie pentru a progresa? Aplica in viata ta personala si profesionala ideile pe care le vei gasi condensate in paginile acestei carti, bucura-te de rezultatele pe care le vei obtine si nu te opri la atat! Impartaseste-ti ideile celor din jur si convinge-I ca ‘’mai binele’’este rodul actiunii lor, nu al asteptarii.

CELE MAI BUNE LECTII DE LEADERSHIP

28,90 Lei
23,12 Lei
TVA inclus
In stoc


GEOGRAFIA SI ECONOMIA TURISMULUI

Cartea "GEOGRAFIA SI ECONOMIA TURISMULUI" isi propune o abordare a turismului ca activitate complexa de studiu si cercetare interdisciplinara. Dintre temele propuse amintim: turismul ca activitate economico-sociala, factorii care influenteaza sau determina evolutia turismului, dar si factorii defavorizanti ai activitatii de turism; turismul ca activitate economica importanta si de mare complexitate; turismul ca activitate sociala si fenomen de masa; turismul ca activitate spatiala, temporala si structurala, turismul, obiect de studiu si cercetare interdisciplinara. Totodata, se face referire si la principalele metode de cercetare in geografia turismului, procedee de cercetare utilizate in cercetarea geografica a turismului si mijloace de cercetare in geografia turismului.

GEOGRAFIA SI ECONOMIA TURISMULUI

50,00 Lei
45,00 Lei
TVA inclus
stoc limitat


THE LEAN STARTUP

The Lean Startup este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit tiriac Bank. Ca miscare, abordarea Lean Startup trebuie sa evite doctrinele si ideologiile rigide. Trebuie sa evitam caricatura unei formule stiintifice scortoase sau lipsa umanitatii in munca. De fapt, stiinta este unul dintre scopurile cele mai creative ale umanitatii. Consider ca aplicarea acestor principii in antreprenoriat va debloca un depozit urias de potential uman. Cum ar arata o organizatie daca toti angajatii sai ar fi inarmati cu superputerile organizatorice Lean Startup? ERIC RIES Aceasta este o carte pentru antreprenori si viitori antreprenori. Cele cinci principii ale LEAN STARTUP, care stau la baza celor trei parti ale acestei carti, sunt urmatoarele: 1. Antreprenori se gasesc pretutindeni. Nu trebuie sa lucrezi intr-un garaj pentru a face parte dintr-o companie startup. Conceptul antreprenoriatului ii include pe toti cei care lucreaza in ceea ce se intelege printr-o companie startup: o institutie umana menita sa creeze noi produse si servicii in conditii de extrema incertitudine. 2. Antreprenoriatul inseamna management. O companie startup este o institutie, nu doar un produs, asadar necesita un nou tip de management, special ajustat pentru acest context de extrema nesiguranta. 3. invatare validata. Companiile startup exista nu numai pentru a face lucruri, bani sau a oferi servicii clientilor. Ele exista pentru a invata cum se construieste o afacere sustenabila. 4. Construieste-Evalueaza-invata. Activitatea fundamentala a unei companii startup este aceea de a transforma ideile in produse, de a evalua raspunsul clientilor si apoi de a invata daca trebuie sa pivoteze sau sa persevereze. Toate procesele reusite de lansare trebuie ajustate pentru a accelera aceasta bucla de reactie. 5. Contabilitate pentru inovare. Pentru a imbunatati rezultatele antreprenoriale si pentru a pastra antreprenorii responsabili, trebuie sa ne concentram pe lucrurile plictisitoare: cum sa masuram progresul, cum sa fixam jaloane, cum sa prioritizam munca. Argumentul UniCredit tiriac Bank Suntem in zorii celui de-al doilea secol al managementului. Este o adevarata provocare sa realizam ceva maret cu oportunitatea care ni s-a oferit. Miscarea Lean Startup ii asigura pe cei care doresc sa realizeze ceva grandios ca au la indemana instrumentele necesare pentru a schimba lumea.

THE LEAN STARTUP

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
stoc limitat


REENGINEERINGUL MANAGERIAL

Minidictionarul de management (15) "Strategia si managementul strategic" este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: a) termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului; b) un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale. Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a. Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti. Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate.

REENGINEERINGUL MANAGERIAL

11,00 Lei
9,90 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MANAGEMENTUL COMPETITIVITATII SI BENCHMARKINGUL

Minidictionarul de management (1) "Strategia si managementul strategic" este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: a) termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului; b) un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale. Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a. Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti. Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate.

MANAGEMENTUL COMPETITIVITATII SI BENCHMARKINGUL

11,00 Lei
9,90 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MANAGERI SI LEADERI

Minidictionarul de management (12) "Strategia si managementul strategic" este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: a) termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului; b) un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale. Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a. Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti. Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate.

MANAGERI SI LEADERI

11,00 Lei
9,90 Lei
TVA inclus
stoc limitat


MANAGEMENTUL PRODUCTIEI

Minidictionarul de management (10) "Strategia si managementul strategic" este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: a) termenii utilizati cel mai frecvent in aceasta zona a managementului; b) un fond minim de termeni de management esentiali, care se refera la conceptele si instrumentarul de baza manageriale comune tuturor domeniilor manageriale. Acestia au in vedere conceptele de stiinta si practica manageriala, functiile managementului, sistemul si subsistemele manageriale, managerii si leaderii, anumite metode manageriale s.a. Prezentul minidictionar are la baza Dictionarul de management* general, care cuprinde peste 4.000 de termeni manageriali, realizat sub egida stiintifica a Societatii Academice de Management din Romania (SAMRO) si cu suportul Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) si al proiectului POS-DRU ANTREMAN, unde sunt implicate Anglia Ruskin University din Cambridge, Anglia si ASE Bucuresti. Dictionarul are o structura moderna, acordand o atentie deosebita nu numai definirii riguroase a termenilor, ci si facilitarii identificarii si utilizarii acestora de catre managerii, specialistii in management, studentii care studiaza sau sunt interesati in management si tuturor celor care doresc sa inteleaga aprofundat aceasta zona a managementului si sa il practice cu un plus de rigurozitate si eficacitate.

MANAGEMENTUL PRODUCTIEI

14,00 Lei
12,60 Lei
TVA inclus
stoc limitat


1 2 3

1 2 3



Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro