INTERNATIONALA MEA: CRONICA UNEI VIETI

Cod produs: YPO03557
90,00 Lei
67,50 Lei
stoc limitat
SUB 3 BUCATI IN STOC
Titlul volumului trimite, pe linga optiunea comunista din tinerete, la apartenenta multipla a autorului (evreu maghiar, vorbitor si de germana si rusa, dar care s-a afirmat profesind si scriind in limba romana) si la sinuozitatile politicii secolului trecut. Printre numeroasele jurnale, un exercitiu de onestitate precum cel de fata, completat cu bogate amanunte...
90,00 Lei
67,50 Lei
stoc limitat
SUB 3 BUCATI IN STOC

90,00 Lei
67,50 Lei
stoc limitat
SUB 3 BUCATI IN STOC

031/413 43 33

Cod produs: YPO03557

Nr. pagini 856
ISBN 9789734628803
Dimensiuni 16 x 23.5 cm
An aparitie 2012
BIC DSG
Gama POLIROM WOW

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul INTERNATIONALA MEA: CRONICA UNEI VIETI scrisa de ION IANOSI.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea INTERNATIONALA MEA: CRONICA UNEI VIETI de ION IANOSI tiparita de editura Polirom se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul ION IANOSI, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli INTERNATIONALA MEA: CRONICA UNEI VIETI de ION IANOSI cu ISBN 9789734628803. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!