CRONICA DE COTROCENI

Cod produs: YPO11534
35,90 Lei
26,93 Lei
In stoc
Numele Adrianei Saftoiu este prezent in constiinta publica si a specialistilor mass-media mai ales datorita profesionalismului prin care s-a remarcat in anii cind a fost consilier prezidential si purtator de cuvint al Presedintelui Romaniei. Insemnarile sale din jurnal, completate cu numeroase amintiri, reconstituie fragmentar acea perioada din viata autoarei,...
35,90 Lei
26,93 Lei
In stoc

35,90 Lei
26,93 Lei
In stoc

031/413 43 33

Cod produs: YPO11534

• 1 Comentariu
ISBN 9789734654734
An aparitie 2015
Numar pagini 320
BIC JMC
Tip coperta brosata
Lungime (cm) 18.5
Latime (cm) 12
Gama stolen
Rating pentru: CRONICA DE COTROCENI 3 / 5 din 1 vot

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul CRONICA DE COTROCENI scrisa de ADRIANA SAFTOIU.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea CRONICA DE COTROCENI de ADRIANA SAFTOIU tiparita de editura Polirom se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul ADRIANA SAFTOIU, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli CRONICA DE COTROCENI de ADRIANA SAFTOIU cu ISBN 9789734654734. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!