ADEVARATA CRONICA A MORTII LUI YESUA HA-NOZRI

Cod produs: YPO11920
53,00 Lei
39,75 Lei
In stoc
O descoperire aparent banala facuta de doi politisti din München ia treptat proportiile unui eveniment crucial pentru intreaga omenire. In Marienplatz, in zorii unei zile ca oricare alta, agentii de ordine publica gasesc la baza monumentului Mariensaule un individ ranit, inconstient, infasurat intr-o pinza patata de singe. Lucrurile se complica, fiindca pinza...
53,00 Lei
39,75 Lei
In stoc

53,00 Lei
39,75 Lei
In stoc

031/413 43 33

Cod produs: YPO11920

ISBN 9789734663057
An aparitie 2016
Numar pagini 456
Tip coperta Paper back
Lungime (cm) 20
Latime (cm) 13

Diverta Online iti pune la dispozitie volumul ADEVARATA CRONICA A MORTII LUI YESUA HA-NOZRI scrisa de GHEORGHE SASARMAN.

Cumparaturile de noi carti devin mai frumoase cu dol.ro, unde poti cumpara mereu noi volume la cele mai bune preturi, rapid si usor. Cartea ADEVARATA CRONICA A MORTII LUI YESUA HA-NOZRI de GHEORGHE SASARMAN tiparita de editura Polirom se bucura de un succes insemnat pe piata, fiind o lectura frumoasa si apreciata de tot mai multe persoane. Daca vrei sa stii mai multe detalii, poti citi o scurta prezentare a cartii pe dol.ro, doar cat sa-ti mareasca curiozitatea. Gasesti toate detaliile cartii: colectia din care face parte, ofertele promotionale, dimensiuni, numar pagini si alte informatii utile mai ales daca vrei sa o faci cadou. O astfel de carte va fi un dar frumos pentru persoana potrivita.

Daca iti place autorul GHEORGHE SASARMAN, poti gasi mai multe carti scrise de el in libraria online dol.ro. Diverta are grija sa selecteze cele mai bune volume bazandu-se atat pe recenziile criticilor, cat si pe parerile cititorilor ca tine. De aceea am decis sa iti oferim sansa sa cumperi online din orice oras in care te afli ADEVARATA CRONICA A MORTII LUI YESUA HA-NOZRI de GHEORGHE SASARMAN cu ISBN 9789734663057. Este o carte ce merita investitia, promitand o lectura interesanta si captivanta. Daca iti plac cartile din aceasta categorie, gasesti alte carti pe placul tau pe dol.ro. Dispunem de o gama diversa de carti, a carei marime depaseste numarul de carti al oricarei librarii Diverta din orasele din toata tara. Apreciem pasiunea ta pentru carti, de aceea investim ca sa gasesti intotdeauna ce cauti pe dol.ro!