category
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 




Produse/Pagina:

Carti Afaceri

Afisare:
 
 

Sortare produse:

Sorteaza dupa
1 2 3

BIBLIA VANZARILOR

Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au ca rezultat cresterea vanzarilor si loializarea clientilor.

BIBLIA VANZARILOR

55,00 Lei
44,00 Lei
TVA inclus
In stoc


CURS DE VANZARI

Curs De Vanzari. Cum Sa Vinzi Orice Oricui, Zig Ziglar

CURS DE VANZARI

16,90 Lei
10,98 Lei
TVA inclus
In stoc


GANDIRE RAPIDA, GANDIRE LENTA

Daniel Kahneman ne poarta intr-o calatorie inovatoare prin ascunzisurile mintii si ne explica cele doua sisteme care conduc modul nostru de a gandi. Sistemul 1 este rapid, intuitiv si emotional; Sistemul 2 este mai lent, mai deliberativ si mai logic. Kahneman prezinta capacitatile extraordinare si, deopotriva, erorile si biasurile gandirii rapide si dezvaluie influenta omniprezenta a impresiilor intuitive asupra gandurilor si comportamentelor noastre. Impactul aversiunii fata de pierdere si al excesivei increderi de sine asupra strategiilor corporatiste, dificultatile previziunii a ceea ce ne va face fericiti in viitor, efectul profund al biasurilor cognitive asupra mai tuturor activitatilor noastre, de la jocul la bursa de valori pana la planificarea vacantei urmatoare fiecare dintre acestea se pot intelege numai cunoscand modul in care cele doua sisteme ne modeleaza judecatile evaluative si deciziile noastre.

Cartea ne ofera explicatii practice si lamuritoare ale modului in care se iau deciziile atat in afaceri, cat si in viata de zi cu zi aratandu-ne cum putem utiliza diferite tehnici pentru a ne feri de stangaciile mintale care adeseori ne vara in bucluc. Gandire rapida, gandire lenta va va schimba modul in care ganditi despre gandire.

GANDIRE RAPIDA, GANDIRE LENTA

75,00 Lei
71,25 Lei
TVA inclus
stoc limitat


DRIVE. CE ANUME NE MOTIVEAZA CU ADEVARAT\n

Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. in Drive, una dintre cele mai provocatoare si convingatoare carti ale ultimilor ani, el sustine ca secretul satisfactiei si performantei ridicate – la serviciu, la scoala si acasa – este nevoia profund umana de a ne dirija propriile vieti, de a invata si de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni si de a face din lume un loc mai bun. Facand recurs la patru decenii de cercetare stiintifica asupra motivatiei umane, Pink ne arata distanta dintre ceea ce stie stiinta si ceea ce face economia – si cum aceasta discrepanta afecteaza toate aspectele vietii umane. El analizeaza trei elemente ale adevaratei motivatii – autonomia, perfectionarea si scopul – si ofera solutii inteligente si surprinzatoare pentru punerea lor in practica, intr-o carte remarcabila care va schimba modul in care gandim si traim. „Ideile lui Pink merita sa fie impartatite.De fapt, grupurile corporatiste nu ar gresi daca renunta, pentru o ora, la consilierii lor bine platiti si, in acest timp, ar citi concluziile lui Pink.” Forbes

DRIVE. CE ANUME NE MOTIVEAZA CU ADEVARAT\n

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
stoc limitat


VACA MOV. TRANSFORMA-TI AFACEREA PRIN IDEI REMARCABILE

intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat multa vreme baza marketingului nu mai sunt suficienti. Seth Godin ne propune un nou "P", si anume "Purple Cow", o metafora a ideii de remarcabil. "Vaca mov" este expresia memorabilitatii. in fiecare zi, consumatorii se afla in fata multor lucruri plictisitoare - o multime de vacute obisnuite, pe care le trec cu vederea, dar cu siguranta nu ar uita o vaca mov. si nu este o functie de marketing pe care sa o poti aplica sau nu produsului sau Lucrarea reprezinta un manifest documentat cu studii de caz relevante, adresat marketerilor care vor sa creeze produse memorabile.

VACA MOV. TRANSFORMA-TI AFACEREA PRIN IDEI REMARCABILE

40,00 Lei
32,00 Lei
TVA inclus
In stoc


REWORK

ReWork este a treia carte din Co-Lectia de Antreprenoriat, un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit tiriac Bank ti promovat de revista Money Express. Majoritatea cartilor de afaceri iti dau aceleasi sfaturi perimate: concepe un plan de afaceri, analizeaza concurenta, cauta investitori, bla-bla-bla. Daca ai nevoie de o carte de genul acela, pune-o pe asta inapoi pe raft. REWORK dezvaluie o modalitate mai buna si mai usoara de a reusi in afaceri. Citeste-o si vei afla de ce planurile sunt daunatoare, de fapt, de ce nu ai nevoie de investitori externi si de ce e mai bine sa ignori concurenta. Adevarul este ca ai nevoie de mai putin decat crezi. Nu e nevoie sa fii obsedat de munca. Nu ai nevoie de multi angajati. Nu e nevoie sa-ti irosesti timpul cu hartogaraia sau cu sedintele. Nici macar de birou nu ai nevoie. Toate acestea sunt doar scuze. in realitate, ai nevoie sa nu mai dai din gura si sa incepi sa muncesti. Aceasta carte iti arata cum anume. Vei invata cum sa fii mai productiv, cum sa ai parte de expunere fara sa-ti dai gata economiile si vei gasi mii de alte idei surprinzatoare, care te vor inspira si te vor provoca. Folosind un limbaj direct si considerand drept optima calea cea mai usoara, REWORK este manualul perfect pentru toti cei care au visat vreodata sa reuseasca pe cont propriu. intreprin-zatorii hotarati, proprietarii de mici afaceri, persoanele resemnate cu un loc de munca pe care nu-l suporta, victimele „reducerilor de personal" si artistii care nu mai vor sa moara de foame vor gasi toti indrumari valoroase in paginile acestei carti. Pe mine, REWORK m-a facut sa ma confrunt cu o noua provocare: aceea de a-mi infrana dorinta de a rupe fiecare pagina pentru a mi-o lipi pe perete... Uluitoare, pregnanta, plina de idei care te inspira – aceasta descriere ma face sa par o admiratoare supusa, dar REWORK chiar este intr-adevar foarte utila. Dupa ce o termini de citit, pregateste-te sa traietti o senzatie noua de claritate si motivatie. Kathy Sierra, cofondatoarea seriei de succes Head First si fondatoarea javaranch.com in stilul tipic 37signals, ideile intelepte din aceste pagini sunt indraznete, dar simple, directe si probate... Citeste aceasta carte de multe ori, pentru a gasi curajul de care ai nevoie ca sa te pui pe treaba si sa faci ceva nemaipomenit. Tony Hsieh, director executiv, Zappos.com Poti ignora aceasta carte, dar o ignori pe propria raspundere. Seth Godin Claritatea, chiar geniul acestei carti, aproape ca mi-a umplut ochii de lacrimi de mai multe ori. E data naibii, e pur si simplu geniala. Tom Peters, autorul cartii Brand You 50, bestseller New York Times Geniul REWORK consta in aceea ca te inspira sa reconsideri tot ce credeai ca stii despre strategie, clienti si modul de a duce lucrurile la bun sfarsit. William C. Taylor, redactor fondator al revistei FastCompany si coautor al cartii Mavericks at Work

REWORK

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
In stoc


BLINK. DECIZII BUNE IN 2 SECUNDE

In The Tipping Point, Malcolm Gladwell a redefinit felul in care percepem lumea exterioara. In Blink, el revolutioneaza felul in care intelegem lumea interioara. Pornind de la studii de ultima ora din domeniul neurostiintei si al psihologiei pentru a demonstra ca diferenta dintre o decizie buna si una gresita nu sta atat in volumul de informatii cu care lucram, cat in capacitatea de a ne concentra asupra unor detalii esentiale, Gladwell ne invata cum putem lua decizii mai bune acasa, la birou si in viata de zi cu zi. "Gladwell ilustreaza cu maiestrie un aspect al vietii noastre mentale pe care ne bazam intr-o masura covarsitoare, dar pe care foarte rar il analizam, anume abilitatea de a face judecati rapide si de a lua decizii spontane, edificatoare. O carte incitanta si o experienta foarte placuta." - Donna Seaman, Booklist "Dupa ce am parcurs primele pagini din Blink am stiut ca voi petrece toata noaptea citind aceasta carte." - Jennifer Reese, Entertainment Weekly

BLINK. DECIZII BUNE IN 2 SECUNDE

45,00 Lei
42,75 Lei
TVA inclus
In stoc


FELICITARI! SUNTETI MILIONAR!

Cat ar valora descoperirea secretelor motivarii, disciplinei si dorintei, odata cu invatarea tehnicilor prin care sa va duceti talentul in vanzari la cel mai inalt nivel posibil? Care este raspunsul? Milioane de dolari, pe care le puteti obtine dupa ce cititi cartea Felicitari! Sunteti milionar! Printre lucrurile care le veti invata sunt urmatoarele: * Cine poate fi milionar si cum vi se poate intampla asta dumneavoastra. * Cai prin care puteti "construi un zid" al succesului prin intermediul disciplinei. * Cum sa obtineti increderea necesara pentru a debuta. * Tehnici verificate care sa va garanteze ca veti avea totdeauna foarte multi clienti potentiali. * Cei patru pasi simpli ai oricarei prezentari reusite din domeniul vanzarilor si al marketingului.

FELICITARI! SUNTETI MILIONAR!

25,20 Lei
16,38 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CODUL BUNELOR MANIERE IN AFACERI

Bunele maniere presupun sa adoptati atitudinea adecvata in orice circumstante, sa folositi corect tacimul la masa, sa purtati o discutie politicoasa si multe altele. In mediul profesional, bunele maniere sunt la fel de importante ca in viata de zi cu zi. Cei care stiu sa stabileasca o relatie apropiata cu interlocutorii lor si sa le inspire incredere au mai mult succes decat cei care se limiteaza la discutii legate strict de serviciu. Acest ghid va ofera sfaturi practice referitoare la comunicarea cu partenerii de afaceri, redactarea invitatiilor, comportamentul in timpul reuniunilor sau conferintelor, tinuta adecvata diferitelor evenimente si limbajul nonverbal. Cu ajutorul desenelor si exemplelor care ilustreaza aceste sfaturi si al testelor propuse, veti deveni niste profesionisti apreciati atat de colegi, cat si de potentialii clienti si va veti depasi cu clasa concurentii.

CODUL BUNELOR MANIERE IN AFACERI

26,90 Lei
20,18 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CELE 5 NIVELURI ALE LIDERSHIPULUI

Intr-un limbaj extrem de accesibil si prin intermediul unor exemple concrete, John C. Maxwell ne descrie un concept testat in peste treizeci de ani de experienta profesionala, ce poate fi aplicat intr-o multitudine de organizatii, indiferent de dimensiunea acestora. Este vorba despre cele cinci etape de leadership, autorul aratandu-le cititorilor cum pot aprofunda fiecare nivel astfel incat sa ajunga sa aiba o influenta cat mai mare in sfera in care isi desfasoara activitatea, transformandu-se in lideri respectati si de succes.

CELE 5 NIVELURI ALE LIDERSHIPULUI

36,70 Lei
29,36 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CUM SA LIVREZI FERICIRE

in Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele. Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.

CUM SA LIVREZI FERICIRE

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
In stoc


TERMINA CU VAICAREALA

Termina cu vaicareala si fa ceva cu viata ta, este pur si simplu o carte socanta. Autorul ia la puricat idei considerate sfinte si arunca la gunoi toate platitudinile motivationale cu care toti am crescut si am invatat sa avem incredere in ele. Larry ataca importanta atitudinii pozitive, sfintenia casatoriei si subiecte ca sexul, intretinerea corporala, prietenia, banii, stresul si fericirea. Ideile sale sunt orice in afara de gandire conventionala, dar sunt atat de rationale incat este imposibil sa le contrazici. Termina cu vaicareala si fa ceva cu viata ta te impinge in afara zonei tale de confort si Winget nu-ti va permite sa scapi cu scuzele pe care noi toti le gasim atat de mangaietoare. Singura persoana pe care o poti acuza pentru orice ti s-a intamplat vreodata in viata, este cea pe care o vezi in oglinda. Si este, de obicei, ultima persoana pe care majoritatea dintre noi ar vrea s-o acuze.

TERMINA CU VAICAREALA

36,90 Lei
29,52 Lei
TVA inclus
In stoc


TRAINING, COACHING, MENTORING

Pentru ca o organizatie sa supravietuiasca provocarilor din mediul extern, sa obtina performante si avantaj competitiv pe piata trebuie sa dezvolte cat mai mult abilitatile, competentele si cunostintele detinute de angajatii sai. Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul si se adreseaza managerilor si specialistilor, dar si angajatilor care intentioneaza sa-si dezvolte creativitatea, inovarea, loialitatea, lucrul in echipa, originalitatea, comunicarea, imaginatia si capacitatea de invatare, astfel incat sa poata face fata diverselor provocari cu care se confrunta. Din cuprins -Dezvoltarea si formarea capitalului uman prin training -Eficienta programelor de trening ?Avantaje si dezavantaje ale folosirii coaching-ului -Tipuri de mentoring ?Modele de evaluare a eficientei implementarii proceselor de coaching si mentoring

TRAINING, COACHING, MENTORING

29,90 Lei
23,92 Lei
TVA inclus
stoc limitat


DE DATA ASTA E ALTFEL

De-a lungul istoriei, tari bogate ti sarace deopotriva au trecut printr-o varietate de crize financiare, dand bani cu imprumut, luand bani cu imprumut, prabutindu-se ti ridicandu-se la loc. De fiecare data, expertii au proclamat: „De data asta e altfel” – pretinzand ca vechile reguli de evaluare nu se mai aplica ti ca noua situatie nu seamana aproape deloc cu dezastrele din trecut. Aceasta carte demonstreaza ca aceasta abordare pleaca de la o premisa gretita. Acoperind taizeci ti tase de tari, de pe cinci continente, De data asta e altfel prezinta o trecere in revista completa a varietatilor de crize financiare ti ne calauzette prin opt secole uluitoare de insolvente guvernamentale, panici bancare ti accese inflationiste – pornind de la deprecierile de moneda din epoca medievala ti ajungand pana la catastrofa creditelor substandard din zilele noastre. Carmen Reinhart ti Kenneth Rogoff, doi economitti reputati, ale caror studii au influentat dezbaterile despre politicile de actiune care sa raspunda actualei crize financiare, ne provoaca intelectual, sustinand ca aceste crize financiare sunt un ritual de trecere universal pentru toate natiunile – fie ele economii de piata avansate, fie inca emergente. O lectura esentiala... atat pentru originalitatea ei, cat ti pentru tiparele de comportament financiar pe care le aduce la iveala. The Economist De data asta e altfel nu numai ca explica, pur ti simplu, ce s-a intamplat in cea mai recenta criza financiara. Cartea vine ti cu o harta-itinerar care ne arata cum vor merge lucrurile in anii ce urmeaza. Edward Chancellor, The Wall Street Journal Toti cei care lucreaza cu politici publice ar trebui sa aiba in biblioteca aceasta carte ti s-o deschida indeosebi atunci cand lucrurile par sa mearga bine; va avea efectul terapeutic al unui dut rece de luciditate. Greg Ip, Washington Post Foarte simplu spus, este cea mai buna cercetare empirica a crizelor financiare care s-a publicat vreodata. Acoperind sute de ani ti punand la un loc o varietate ametitoare de date, Reinhart ti Rogoff au adus o contributie cu adevarat eroica la studiul istoriei financiare. De unul singur, acest volum magnific valoreaza cat o mie de modele matematice! Niall Ferguson, autorul cartii The Ascent of Money

DE DATA ASTA E ALTFEL

85,00 Lei
80,75 Lei
TVA inclus
stoc limitat


O LUME IESITA DIN MINTI

Traim un paradox. Majoritatea copiilor se considera a fi foarte creativi, majoritatea adultilor, nu. Ce se schimba pe masura ce crestem? Organizatii de pretutindeni concureaza intr-o lume care se schimba mai repede ca niciodata. Liderii acestora spun ca au nevoie de oameni care sa gandeasca creativ, care sa fie flexibili ti care sa se adapteze repede. ti foarte adesea spun ca nu gasesc astfel de oameni. De ce? in acest volum provocator si plin de inspiratie, Ken Robinson isi pune trei intrebari vitale: >> De ce este atat de importanta promovarea creativitatii? Oameni de afaceri, politicieni ti educatori subliniaza importanta vitala a promovarii creativitatii ti inovatiei. De ce este atat de important acest aspect? >> Care este problema? De ce trebuie ajutati oamenii sa devina creativi? Copiii sunt plini de idei. Ce se intampla cu noi pe masura ce inaintam in varsta, de ajungem sa credem ca nu suntem creativi? >> Ce presupune acest lucru? Ce este creativitatea? Oricine poate sa fie creativ sau doar cativa aleti? Poate fi dezvoltata creativitatea, ti daca da, cum? in aceasta editie revazuta si actualizata, Ken Robinson ne ofera o abordare inovatoare pentru a intelege conceptul de creativitate in educatie si in afaceri. Sir Ken sustine ca aceste probleme cu care se confrunta oamenii si organizatiile de pretutindeni sunt generate de scolile si universitatile pe care le-am urmat si majoritatea oamenilor parasesc sistemul de educatie fara sa aiba nicio idee legata de adevaratul lor potential creativ. O lume iesita din minti este un manifest pentru abordari radical diferite in ceea ce priveste leadershipul, sistemul de invatamant si pregatirea profesionala cu scopul de a ne ajuta sa facem fata extraordinarelor provocari pe care le aduce cu sine secolul XXI.

O LUME IESITA DIN MINTI

55,00 Lei
52,25 Lei
TVA inclus
In stoc


ADEVARUL CINSTIT DESPRE NECINSTE

Cei mai multi dintre noi credem ca suntem niste oameni cinstiti, dar, in realitate, cu totii trisam. Presupunem ca inselaciunea, la fel ca si majoritatea celorlalte decizii, se bazeaza pe o analiza rationala de costuri-beneficii. Dar Ariely sustine, dupa care demonstreaza, ca in realitate fortele irationale, pe care nu le avem in vedere, determina adeseori daca ne comportam etic sau nu. Pentru fiecare Enron sau act de mituire politica, exista nenumarate CV-uri inflorite, comisioane ascunse si posete contrafacute. In Adevarul (cinstit) despre necinste, Ariely arata de ce este mai usor sa mintim in legatura cu anumite lucruri; cum posibilitatea de a fi prinsi conteaza mai putin decat credem; si cum practicile de business netezesc drumul comportamentului nonetic, fie cu intentie sau neintentionat. Ariely exploreaza modul in care functioneaza comportamentul nonetic in viata personala, profesionala si politica si modul in care ne afecteaza pe toti, chiar daca noi consideram ca avem standarde morale inalte. Dar nu este totul pierdut. Ariely identifica, de asemenea, ceea ce ne mentine cinstiti, indicand calea catre dobandirea unui statut etic mai inalt in viata noastra de zi cu zi. Cu ajutorul unor convingatoare descoperiri personale si academice, Adevarul (cinstit) despre necinste va schimba felul in care ne vedem pe noi insine, actiunile noastre si pe ceilalti.

ADEVARUL CINSTIT DESPRE NECINSTE

49,00 Lei
46,55 Lei
TVA inclus
stoc limitat


TOT CE AR TREBUI SA STII DESPRE PR

Acest ghid cuprinde peste 500 de întreb?ri care deschid ochii, cu r?spunsuri care pun pe toat? lumea în tem?. Îndep?rtând straturile de confuzie, exagerare ?i interpretare gre?it?, respectatul guru în PR Anthony Davis ofer? o în?elegere clar? a rela?iilor publice ?i a capacit??ilor acestora.

TOT CE AR TREBUI SA STII DESPRE PR

45,00 Lei
42,75 Lei
TVA inclus
stoc limitat


CLIENTII NU-MI DAU PACE

Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati. Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor. Descifreaza felul in care clientii gandesc si iau decizii. Afla motivele reale pentru care organizatiile gestioneaza gresit experienta cu propriii clienti. Creeaza o Filosofie a Clientului prin care sa-l atragi si sa-l pastrezi. Gestioneaza Marea Schimbare de Atitudine a Clientului. Pregateste-ti angajatii pentru a face fata oricarui client. Solutioneaza nemultumirile clientilor pentru a consolida loialitatea. Descopera noile reguli pentru marketingul in masa si cel direct. Fa-ti clientii sa cumpere mai mult si mai des. Este extrem de profitabil sa demonstrezi ca iti intelegi clientii; daca nu o faci, insasi compania ta este in pericol.

CLIENTII NU-MI DAU PACE

36,90 Lei
29,52 Lei
TVA inclus
In stoc


1 2 3

1 2 3



Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro