article
Cosul tau (0) Ai transport gratuit pentru comenzi in valoarea totala de peste 130 lei.

Cosul este gol
 



Politica de Confidentialitate

Termeni si conditii generale

Site-ul dol.ro, denumit in continuare “dol.ro”, este detinut si administrat de societatea BLOR Retail S.A. denumit in continuare “DIVERTA”, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 15704730, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/11806/2003, avand capital social subscris si varsat de 90.000 lei, cu sediul in Bucuresti, str.Drumul Sabareni nr.24-26, Corp Administrativ, etaj2, birou cod 203A, sector 6, . Tel.:  031.413 43 22, e-mail:  contact@dol.ro

Navigarea pe site-ul dol.ro urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.

dol.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.

In caz de divergenta sau neintelegeri intre dol.ro si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul Comenzii.

1. Definitii

Utilizator  – orice persoana care viziteaza site-ul dol.ro.

Client - persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.

Produse si Servicii - orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.

Vanzator – societatea BLOR RETAIL S.A., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 15704730, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/11806/2003, cu sediul in Strada Fainari nr. 3, Sector 2, Bucuresti, Romania.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.

Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

2. Drepturile de proprietate Intelectuala 

Continutul site-ului dol.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea DIVERTA si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul DIVERTA a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. dol.ro si logo-ul dol.ro sunt marci inregistrate ale DIVERTA.

DIVERTA poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord scris, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului dol.ro.

Utilizarea pe dol.roa oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. dol.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.

3. Exonerarea de raspundere

DIVERTA nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la dol.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, dol.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. DIVERTA nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.

DIVERTA nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul dol.ro, acestea fiind puse la dispozitia DIVERTA de catre furnizori.

Informatiile incluse pe dol.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa contact@dol.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.

dol.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).

Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar dol.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.

4. Limita accesului la site

Utilizatorii site-ului dol.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu dol.ro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. dol.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.

In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda dol.ro, Vanzatorului si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.

5. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Blor Retail SA este inregistrata in Registrul Operatorilor de Date cu Caracter Personal sub numarul 31532.

Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, sexul, data si locul nasterii, datele din actele de stare civila, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, profesie, loc de munca, formare profesionala, situatie familiala, situatie economico-financiara, date privind bunurile detinute, obisnuinte/preferinte/comportament, imagine, voce, date de geolocalizare/date de trafic.

Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe dol.ro, va primi comunicari comerciale din partea dol.ro doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare.

Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. 

dol.ro va putea selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte. 

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, dol.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.

Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe dol.ro, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.

Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea ca aceste date sa fie incluse in baza de date a dol.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre dol.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.

Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul DIVERTA.

Refuzul furnizarii acestor date poate determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.

In cazul in care Clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre dol.ro si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate.

dol.ro nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale.Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe dol.ro pentru niciun fel de prejudiciu. 

6. Inregistrarea ca Utilizator

Pentru crearea unui cont pe site-ul dol.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida.

dol.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale si cu legislatia in vigoare.

7. Pretul

Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.

Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului dol.ro sunt exprimate in Lei si contin T.V.A., astfel: in ceea ce priveste cartile - T.V.A. in procent de 5%, in ceea ce priveste celelalte produse si servicii – T.V.A. in procent de 20%.

8. Comanda

Prin finalizarea Comenzii Clientul se obliga sa plateasca produsele si garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale, complete si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).

dol.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant dol.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.

(Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea dvs. Contractul dvs.de a cumpăra aceste produse nu este încheiat complet până când nu vom trimite un e-mail care vă anunță că produsele au fost expediate.)

dol.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

·         esuarea / invalidarea tranzactiei online;

·         neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;

·         date incomplete sau incorecte ale Clientului;

·         activitatea Clientului poate produce daune site-ului dol.ro /partenerilor;

·         livrari consecutiv esuate;

·         alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, dol.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, utilitatii informatiilor si prezentareacompleta a informatiilor furnizate de acestia in cadrul formularelor disponibile pe acest site,.

Clientul intelege si accepta expres ca in anumite situatii si pentru motive justificate, dol.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii dol.ro va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Client si dol.ro in momentul primirii de catre Client de la dol.ro, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de confirmarea Comenzii.

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre Dol.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care Dol.ro a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

9. Facturare – plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata se poate face online (card), plata in cont (ordin de plata) sau ramburs, la livrarea produselor.

10. Garantia

In cazul viciilor de fabricatie, pentru produsele achizitionate din magazinul online dol.ro se asigura garantie in conformitate cu legislatia in vigoare si cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs. Unitatile de service ce asigura garantia sunt cele mentionate pe Certificatul de garantie al produsului.

Astfel, In conformitate cu prevederile Legii 449/2003 republicata, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, produsele au garantia de conformitate de 2 ani de la data livrarii, cu exceptia produselor pentru care durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, cand garantia de conformitate se reduce la aceasta durata.

Pentru a beneficia de garantie pentru produsul cumparat de la dol.ro, Clientul are urmatoarele obligatii:

·         sa respecte instructiunile de folosire si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator numai in scopul pentru care a fost conceput;

·         sa pastreze si documentul fiscal cu care a cumparat produsul;

Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client. Cauzele de pierdere a garantiei includ dar nu se limiteaza la:

·         avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificari ale produsului;

·         defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare;

·         deteriorarea mecanica provocata prin lovirea aparatului sau deterioarea marcajului cu modelul si seria aparatului;

·         inundarea, incendierea, descarcari electrice, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;

·         distrugerea circuitelor interne din cauza socurilor.

Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

11. Livrarea

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs, si este afisata, in pagina de Comanda precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.

Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii.

Pentru Clientii din strainatate, pretul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face dupa acceptarea explicita a acestui pret.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau ridicare personala (optiuni disponibile in pagina de finalizare a comenzii). Intre confirmareaComenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus. 

In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), DIVERTA va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar DIVERTA va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.

Pentru produsele care nu se afla in stoc, Clientul este de acord ca DIVERTA sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca Clientul isi exercita dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina DIVERTA.

11.1 Conditii de livrare

Dol.ro livrează produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către dumneavoastra, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului. 

În cazul în care dol.ro nu şi-a îndeplinit obligaţia de a livra produsele la termenul convenit cu dumneavoastra sau în termen de cel mult 30 de zile de la incheierea contractului, dumneavoastra ne solicitati să efectuam livrarea într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanţelor.

În cazul în care dol.ro nu livrează produsele în termenul suplimentar respectiv, aveti dreptul, după caz, la rezoluţiunea sau rezilierea contractului, putand recurge la alte căi de atac prevăzute de legislaţia în vigoare. 

Clauza precedenta nu se aplică contractelor de vânzare în cazul în care dol.ro a refuzat să livreze produsele sau în cazul în care livrarea în termenul convenit este esenţială având în vedere toate circumstanţele existente la încheierea contractului sau în cazul în care dumneavoastra ne informati, înainte de încheierea contractului, că livrarea înainte de sau la o dată precizată este esenţială, cazuri in care nelivrarea produselor la termenul convenit cu dumneavoastra sau în termenul de cel mult 30 de zile de la incheierea contractului, dumneavoastra aveti dreptul, după caz, la rezoluţiunea sau rezilierea contractului.

 

In cazul Rezilierii sau rezolutiunii contractului, Dol.ro ramburseaza fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului de către dumneavoastra şi în decurs de cel mult 7 zile de la data la care dumneavoastra ne-ati comunicat decizia de terminare a contractului.

La solicitarea dol.ro, a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin unulsau mai multe documenteemise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani, cu prezentarea unui act de identitate a acesteia si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre dol.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

În cazul contractelor în care dol.ro livrează produsele către dumneavoastra, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat dumneavoastra în momentul în care dumneavoastra sau o parte terţă desemnată de dumneavoastra, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor.

Cu toate acestea, riscul este transferat catre dumneavoastra în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către dumneavoastra să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către dol.ro, fără a aduce atingere drepturilor dumneavoastra faţă de transportator.

12. Dreptul de retragere din contract

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Cu exceptia cazurilor prevazute de art 16 din OUG 34/2014. Clientul are dreptul  ca, inainte de expirarea perioadei de retragere,  sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile din ziua specificata mai jos.

Astfel, dumneavoastra aveti dreptul de a vă retrage din contract, fără a preciza motivele, in termen de 14 zile începând de la ziua prevazuta mai jos in functie de tipul contractului:

a) în cazul unui contract de prestări de servicii sau al unui contract pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material: ziua încheierii contractului;

b) în cazul unui contract de vânzare: ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.;

c) în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat: ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs:

d) în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi : ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese.";

e) în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată: ziua la care intraţi, dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a primului produs."

12.1. Exceptii de la dreptul de retragere

Conform art 16 din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cuacordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşiva pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;




Contact Strada Fainari Nr. 3, Etaj 1, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 021221 (VEZI HARTA) 031/413 43 33 contact@dol.ro